Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjesten over alle gjester
Skrevet

misforstå meg rett, men jeg synes det er litt synd at nesten alle trådene på side 1 i "kultur, tv, film og litteratur"-forumet handler om realityserier. Og evt såpeopera. Kanskje det hadde gått an å dele forumet i to - ett for kultur/film/litteratur og ett for tv?

Ikke for det, jeg ser da også på søppeltv og har sneket inn et og annet innlegg i anledning reality-serier, men det har søren meg ikke mye med kultur å gjøre... i hvert fall ikke mer enn hva absolutt alt annet vi gjør har å gjøre med det.

Ser jo at det er en del veldig oppegående folk her - både utfra uttrykksevne, meninger og interesser, somkanskje ville kunne gå inn i "kultur"-forumet av andre årsaker enn å se hvilken ringelyd-låt eller såpeopera folk misliker eller liker akkurat nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare hoppe over trådene som ikke interesserer deg da? Ser ikke noe vits i å dele opp kultur-forumet.

Skrevet

Kan du ikke starte noen tråder om det som interesserer deg, selv da?

Skrevet

Man kan jo alltid ta diskusjonen om hva som er kultur.. Dessuten heter jo kategorien kultur, tv, film og litteratur, ikke finkultur..

Gjest Fighter
Skrevet

Vi kunne jo kalt det kultur og ukultur.;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...