Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt totalt hekta på Apetina mozzarella revet, og kan sitte å spise dette rett fra posen. Er dette veldig usunt? Vil jeg legge på meg av å gjøre dette iblant?

image.jpeg

AnonymBruker
Skrevet

Hva legger du i sunt? Det er vel ca 300kcal per 100g nesten bare fett, du kan regne med vektøkning dersom du spiser dette utover vanlig kost.

Anonymkode: 7d7ab...4a1

AnonymBruker
Skrevet

Det er generelt veldig mye kalorier i ost. Å maule en pakkevis med ost, er nok ikke det smarteste.

Anonymkode: 32db7...9c1

AnonymBruker
Skrevet

Veldig mye fett i ost!!

Anonymkode: ae93a...e0e

Skrevet

Det er helt umulig å svare "ordentlig" eller direkte på spørsmålene dine uten tilstrekkelig kontekst. Hva mener du med usunt? Er du normalvektig, overvektig eller undervektig? Hvor ofte er iblant? Hvor mye spiser du om gangen? Spiser du mye annen ost ved siden av dette? Erstatter du noe av din "vanlige" mat eller kommer dette i tillegg? Kompenser du ved å være i mer aktivitet?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ganske så sunt! :) En fin snacks som inneholder greit med vitaminer og mineraler. Spørs hva du spiser ellers på dagen da. Karbohydrater + fett gjør at du vil legge fort på deg. Men spiser du hovedsaklig fett og proteiner ellers på dagen også, så går dette sannsynligvis fint. Holder man karbohydratinntaket lavt så pleier inntaket å regulere seg selv. Da klarer kroppens signaler å gjøre jobben sin. Det er vanskelig å bli overvektig hvis man holder karbohydratinntaket nede.

Anonymkode: a5cdc...d02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...