AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #1 Skrevet 3. april 2016 Vurderer interrail i sommer. Landene er ikke bestemt, men det blir i Europa. Vil dere si det er trygt å reise rundt i Europa nå? Tenker særlig på terror. Anonymkode: d0544...94e
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #2 Skrevet 3. april 2016 Jeg tenker samme som deg. Skal ikke på interrail, men har lyst på en storbyferie. Sjansen for å bli rammet er jo minimal, men slik verden har blitt er vi ikke 100% trygge noen sted. Heller ikke i Norge. Vi må jo ikke slutte å leve pga noen idioter som absolutt skal ødelegge. Men, tenker mye på det jeg også. Anonymkode: d6d1d...143
RC Skrevet 3. april 2016 #3 Skrevet 3. april 2016 Det hadde jo vært rart om tanken ikke streifet deg, men sjansen for at noe skal skje er forsvinnende liten. Om jeg var deg ville jeg dratt på interrail med god samvittighet og koset meg masse. Hvis du er veldig urolig, hva med å fokusere på Øst-Europa? Mindre turister og folkemengder, og dermed mindre sjanse for terror (og bonusen er = enda kulere steder å se).
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #4 Skrevet 4. april 2016 Jeg reiste endel rundt med tog i sør- og mellomeuropa i fjor høst og følte meg dessverre ikke trygg. Ikke pga terror, men det var åpenbart endel enslige yngre menn som ikke hadde løst billett. Som mildt sagt ble ganske innpåsliten mot meg som ung kvinne. Det er mulig migrant- og flyktningkrisen har roet seg ned litt nå, men når det går mot sommer og det blir varmt i været igjen regner jeg med det er samme greia igjen. :-/ Anonymkode: e3e16...13f
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #5 Skrevet 4. april 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg reiste endel rundt med tog i sør- og mellomeuropa i fjor høst og følte meg dessverre ikke trygg. Ikke pga terror, men det var åpenbart endel enslige yngre menn som ikke hadde løst billett. Som mildt sagt ble ganske innpåsliten mot meg som ung kvinne. Det er mulig migrant- og flyktningkrisen har roet seg ned litt nå, men når det går mot sommer og det blir varmt i været igjen regner jeg med det er samme greia igjen. :-/ Anonymkode: e3e16...13f Reis flere sammen. Sier ikke at dere slipper innpåslitne mannfolk, men du er i hvert fall ikke alene mot "driten". Anonymkode: d6d1d...143
Okapi Skrevet 4. april 2016 #6 Skrevet 4. april 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Vurderer interrail i sommer. Landene er ikke bestemt, men det blir i Europa. Vil dere si det er trygt å reise rundt i Europa nå? Tenker særlig på terror. Anonymkode: d0544...94e Andelen mennesker som dør i terrorangrep i Europa er så forsvinnende liten at det blir fullstendig irrasjonelt å ta sånne hensyn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå