Gå til innhold

"Klar til beregning" hos NAV

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg går på dagpenger, og leverte meldekortet i går (lørdag) kl. 20. 

Det står fortsatt "klar til beregning" på mine sider. Pleier alltid å stå "ferdig beregnet" etter et par timer. 

Jeg har fått meg en liten deltidsjobb, og de hentet ut skattekortet mitt denne uken. Har ikke begynt å jobbe enda. Kan dette påvirke denne utbetalingen fra NAV? 

Anonymkode: 448f3...d5b

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1016261-klar-til-beregning-hos-nav/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagpengene blir utbetalt basert på hva du skriver på meldekortet, ikke hva som skjer med skattekortet ditt.

Sto det ikke noe på NAV.no i går om at det ikke gikk an å levere meldekort?
Det kan jo være vedlikehold av systemet igjen, slik at det tar noe ekstra tid før meldekortet blir beregnet.
Imponert over at det vanligvis går til "ferdig beregnet" i løpet av noen timer i helgen, hadde inntrykk av at slikt tok lenger tid.

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, applestories skrev:

Dagpengene blir utbetalt basert på hva du skriver på meldekortet, ikke hva som skjer med skattekortet ditt.

Sto det ikke noe på NAV.no i går om at det ikke gikk an å levere meldekort?
Det kan jo være vedlikehold av systemet igjen, slik at det tar noe ekstra tid før meldekortet blir beregnet.
Imponert over at det vanligvis går til "ferdig beregnet" i løpet av noen timer i helgen, hadde inntrykk av at slikt tok lenger tid.

TS surrer.

Meldekortene kjøres ila natta, så det kan ikke stå ferdig beregnet etter noen timer.

Anonymkode: 366be...db3

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jeg klar over, men det var ikke helt det jeg spurte om.....

Hva er det du lurer på? Som nevnt kan det ikke stå ferdig beregnet etter noen timer, så det er bare du som husker feil og stresser.

Så lenge du ikke har jobbet mer enn 50 % vil du få penger.

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Meldekortene kjøres ila natta, så det kan ikke stå ferdig beregnet etter noen timer.

Det var det jeg mente jeg hadde hørt, men jeg visste ikke at det står noe om beregning i det hele tatt, så hva vet jeg :)

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS surrer.

Men h*n sendte meldekortet kl. 20 i går? Hvis beregningen går over natten, burde det jo være ferdig beregnet i dag? 

Hos meg står det alltid ferdig beregnet på søndagen. 

AnonymBruker
2 timer siden, Stellia skrev:

Men h*n sendte meldekortet kl. 20 i går? Hvis beregningen går over natten, burde det jo være ferdig beregnet i dag? 

Hos meg står det alltid ferdig beregnet på søndagen. 

Noen som vet dette?

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...