Gå til innhold

noen som har dårlige erfaringer etter reising i sør-amerika/andre beryktede farlige land?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har opplevd eller hørt historier om noe farlig/skummelt mens du/de har reist i land som har dårlige rykter på seg? isåfall hva? 

Anonymkode: de3cd...ca3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått endel problemer når jeg har kjørt bil i russland. Mange korrupte politifolk som vil ha pengene dine.

Anonymkode: 46a9a...375

Skrevet

Ja. Jeg ble forsøkt voldtatt i Peru, men det gikk heldigvis fint da reisepartnerne mine kom til min unnsetning! 

AnonymBruker
Skrevet

Min søster var på klassetur til Rio, og over halve klassen ble ranet minst en gang i løpet av de fjorten dagene turen varte. 

Vi opplevde også å bli utpresset av politiet i Romania. De stoppet bilen, diktet opp en idiotisk grunn til at de ville arrestere/bøtelegge oss, og skulle ha x antall peng for å la oss slippe unna. 

Anonymkode: 7805c...22b

Skrevet (endret)

Har vært i Fortaleza (verdens 12. farligste by) og Rio. Opplevde ikke selv noe, men har hørt mye historier derfra, noe jævligere enn andre. 

Eller jo, 2 av 3 bankkort jeg hadde med ble forsøkt kopiert i minibanker, men banken min merka det og sperra kortet før noen fikk brukt kortopplysningene. 

Endret av Eneleh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...