AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #1 Skrevet 3. april 2016 Noen som har opplevd eller hørt historier om noe farlig/skummelt mens du/de har reist i land som har dårlige rykter på seg? isåfall hva? Anonymkode: de3cd...ca3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #2 Skrevet 4. april 2016 Jeg har fått endel problemer når jeg har kjørt bil i russland. Mange korrupte politifolk som vil ha pengene dine. Anonymkode: 46a9a...375
SRC Skrevet 4. april 2016 #3 Skrevet 4. april 2016 Ja. Jeg ble forsøkt voldtatt i Peru, men det gikk heldigvis fint da reisepartnerne mine kom til min unnsetning!
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #4 Skrevet 4. april 2016 Min søster var på klassetur til Rio, og over halve klassen ble ranet minst en gang i løpet av de fjorten dagene turen varte. Vi opplevde også å bli utpresset av politiet i Romania. De stoppet bilen, diktet opp en idiotisk grunn til at de ville arrestere/bøtelegge oss, og skulle ha x antall peng for å la oss slippe unna. Anonymkode: 7805c...22b
PatrickBateman_ Skrevet 4. april 2016 #5 Skrevet 4. april 2016 (endret) Har vært i Fortaleza (verdens 12. farligste by) og Rio. Opplevde ikke selv noe, men har hørt mye historier derfra, noe jævligere enn andre. Eller jo, 2 av 3 bankkort jeg hadde med ble forsøkt kopiert i minibanker, men banken min merka det og sperra kortet før noen fikk brukt kortopplysningene. Endret 4. april 2016 av Eneleh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå