AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #1 Del Skrevet 3. april 2016 Kan jeg sette toromat i stekeovnen? Har ikke mikro :-/ Er den stroganoff med potetstappe Anonymkode: 9a5e7...256 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 3. april 2016 #2 Del Skrevet 3. april 2016 Ja, men jeg ville heller varmet opp i kjele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #3 Del Skrevet 3. april 2016 Usikker år må platen tåler.står det ikke noe på pakka? ville evt tatt den ut og lagt i ildfastform Anonymkode: 59c80...e34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #4 Del Skrevet 3. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg sette toromat i stekeovnen? Har ikke mikro :-/ Er den stroganoff med potetstappe Anonymkode: 9a5e7...256 Da må du ta bort alt av plast og legge maten over i en ildfast form, eller en aluminiumsform. (Noe som tåler stekeovnens høye temperatur.) Usikker på om den n varmes i vannbad, les på pakken. Anonymkode: 580ec...9f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolores Skrevet 3. april 2016 #5 Del Skrevet 3. april 2016 Varm heller i kjeler. Mikrobølgeovnen koker retten, hvis du tar den i ovnen blir den altfor hardt stekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #6 Del Skrevet 3. april 2016 La den stå i halvannen time på 50-60 grader med lokk på for å hindre uttørking. Anonymkode: 62c9c...ff7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #7 Del Skrevet 3. april 2016 Er det sånn i plast? Kok opp vann i en kjele, slå av plata og legg den oppi. La den ligge i 15-20 minutter. Anonymkode: 4660c...e39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #8 Del Skrevet 3. april 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får ikke bort det øverste.. Vet dere om det går ann å spise Toro kaldt? Anonymkode: 9a5e7...256 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #9 Del Skrevet 3. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Får ikke bort det øverste.. Vet dere om det går ann å spise Toro kaldt? Anonymkode: 9a5e7...256 Ja, såfremt retten allerede er kokt før pakking, og det bruker de jo å være Anonymkode: c2335...aed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #10 Del Skrevet 3. april 2016 Har du en glasskål og en kasserolle, kan du varme retten i vannbad ved å koke opp vann, sett glasskålen med matretten i nedi kasserollen, sett på lokk, skru ned varmen, la stå i ca 15 - 20 min Anonymkode: c2335...aed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå