Hadena Skrevet 3. april 2016 #1 Skrevet 3. april 2016 Gifter oss om 3,5 mnd (!!). Angsten kom til meg i dag tidlig, og jeg er nå livredd for å glemme noe siden jeg (plutselig?) fikk så dårlig tid. Ok, vi har dette i boks: Kirke, lokale, kokk (og meny. Fikser også mat til folk på dagen), fotograf, frisør, gjesteliste Vi har satt noen på saken: Bil til transport, brudekjole (skal bestille på nettet asap), invitasjoner (påbegynt og nesten klare til å bestilles. Har sendt ut melding), vin og alkohol (våre foreldre fikser), bestilt pompoms til lokalet til pynt fra ebay. Fylt ut papirer, men ikke sendt til kirka. Kjøpt gjestebok (og fotoprinter til fotobooth) Dette mangler vi: Dress til brudgom (bestille på nettet? Vet noen om noen sider?), bordplassering, brudebukett, blomster, bryllupskake, andre kaker, dokurver og taler. Hva mer bør vi gjøre? Hva har vi glemt? Hva glemte dere som hadde vært fint å gjort? Hva haster mest? Hva glemte dere å planlegge?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #2 Skrevet 3. april 2016 Har dere ringer? Vil bare tipse om suitopia på nettet for å bestille dress, vi gjorde det og er kjempefornøyde! ☺️ Anonymkode: 2bdb7...e68 1
Rosa Sitron Skrevet 3. april 2016 #3 Skrevet 3. april 2016 Kake kan haste. Og invitasjoner. Om du ikke har gitt info om dagen til gjestene allerede kan det fort være at folkikke kan komme på så kort varsel. Og husk at papirene skal til skatteetaten og ikke kirken =) Alt annet har dere god tid på. 2
Hadena Skrevet 3. april 2016 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2016 Har ikke ringer heller nei. Det må vi få gjort. Takk. Skal sjekke ut suitopia - så bra!! Kake ja, har sendt ut melding med "save the date" for to måneder siden, så folk vet at det skjer og har satt av datoen (forhåpentligvis). Ja, du har så rett :-).
Amarone Skrevet 3. april 2016 #5 Skrevet 3. april 2016 En toastmaster? Jeg ville kanskje tro at kjolen haster mest av det du har nevnt. Har du avtale med en skredder som kan gjøre tilpasninger dersom du ser at det trengs når du får kjolen? Og hva med sko og undertøy til deg? 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #7 Skrevet 3. april 2016 Musikk til festen kanskje? Anonymkode: 6edfd...73a
Ny Bruker Skrevet 4. april 2016 #8 Skrevet 4. april 2016 Hadde jeg planlagt på nytt, så hadde jeg hatt flere ting som sjedde gjennom kvelden, fylt opp prodrammet mer.
Hadena Skrevet 4. april 2016 Forfatter #9 Skrevet 4. april 2016 Takk for svar, dere! Har forlovere og toastmaster. Sko og undertøy er skrevet på lista, og morgengave. Tenkte å bruke Spotify som dj . 7 minutter siden, Ny Bruker skrev: Hadde jeg planlagt på nytt, så hadde jeg hatt flere ting som sjedde gjennom kvelden, fylt opp prodrammet mer. Hva mener du da? Som leker og mer underholdning? 😄
Ny Bruker Skrevet 4. april 2016 #10 Skrevet 4. april 2016 12 timer siden, Hadena skrev: Hva mener du da? Som leker og mer underholdning? 😄 Ja og at selve programmet inneholder kortere pauser der folk mingler og vandrer på egen hånd.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #11 Skrevet 5. april 2016 http://www.brudeblogg.no/bryllup/sjekkliste/ God og utfyllende liste Anonymkode: dd690...d93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå