Gå til innhold

MAC Pro Longwear Nourishing Waterproof foundation

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det skrives en del rundt denne MAC Pro Longwear Nourishing Waterproof foundation på nett, men jeg ser ikke noen kommentere det jeg lurer på så jeg håper noen her kan hjelpe meg. 1) funker den faktisk så bra som folk sier (fotograferer fint, holder 24 t (er fornøyd med 16), kjennes lett ut ++++, og 2) Gir den kviseutbrudd? Har dårlig erfaring med alle andre MAC foundations med at de gir meg cystisk akne, og er redd det er samme med denne :/

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke den vanntette versjonen. Har MAC pro longwear foundation og den har bra dekkeevne. Veldig fin på bilder, holder nesten ett døgn. Men, det holder ikke å dusje eller vaske ansiktet for å få den av. Du må ha sminkefjerner, og siden din er vanfast, så må du nok gå hardere til grep. Den legger seg dessverre i porene. Jeg får ikke mer kviser, men jeg har blitt veldig opptatt av å rense huden daglig. Eksfolierer 1-2 ganger i uken. Jeg anbefaler deg heller MAC studio fix pudder. Ufattelig god dekkeevne og føles lettere på huden. Det er som å photoshoppe ansiktet. Du trenger bare en god fuktighetskrem under. Men, pudderet sammen med foundationen gir deg festsminke som holder i evigheter.

Anonymkode: 3538e...f43

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har den samme som hun/han over, altså ikke den vannfaste. Jeg er veldig fornøyd så langt! har akkurat kommet gjennom tidenes jævligste periode med huden min og var dritredd flere utbrudd. Har brukt den en ukes tid og so far, so good. Men jeg bruker som hun over noe ordentlig til å ta av med. Jeg bruker først en renseolje og deretter en vanlig rensemelk - dobbel rens er alfa omega for meg ettersom oljen får av sminken mens rensemelken tar av det laget oljen etterlater samt renser bort sist rest. 

Synes det funker bra med MAC sin primer sammen med foundationen. Gå innom MAC og få prøver før du bestemmer deg, det gjorde jeg :)

Anonymkode: a7886...df8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...