Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange treningstightser og sports-bher har dere, og hvor ofte trener dere? 

Anonymkode: aeb32...e50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3, 2 og nesten aldri. Haha! Men snart... Pleier å kunne trene tre-fire ganger med de klærne uten problemer. Lufter dem etter bruk og vasker dem når de stinker alt for mye. ...ekkelt?:klo:

AnonymBruker
Skrevet

Ingen. 7 badedrakter - det er treningstøyet mitt. 

Anonymkode: 1c3dc...0bb

Skrevet

Tror jeg har rundt 10 tightser og 5 bher. Ved vanlig styrketrening eller pilates bruker jeg tightser to ganger før jeg vasker dem, ved kondistrening etter hver gang. Alt det andre vasker jeg etter hver gang.

Jeg trener 2-3 ganger i uken.

AnonymBruker
Skrevet

Trener 2-4 ganger i uka, alt etter hvilke vakter jeg har(turnus, woho:P), og går litt tur i skog og mark innimellom. Jeg har 3 tights(en kort), og 1 joggebukse. Har 5 sportsbher, men tre av dem gir egentlig ikke nok støtte(store pupper), så de blir kun til turgåing. Skulle gjerne hatt mer kjenner jeg.

Anonymkode: 78c75...52d

Skrevet

Har EN treningsbukse (Yogabukse, ikke tights) og en sportsBH. Trener 2-3 ganger i uka, og vasker treningstøyet umiddelbart etterpå. (Bortsett fra når vi ikke er hjemme og vaskemuligheten er borte. sportsBH'en stinka bra etter vinterferien og bruk hver dag i en uke, med mye svetting.)
Har strengt tatt den gamle BH'en min liggende fortsatt, men den brukes kun i krisetilfeller.

Gjest Tigress
Skrevet

8 løpetightsar og truleg om lag 10 sports-bhar. I tillegg kjem løpeshortsar, ull-bhar og sykkelbukser i ulik lengde, litt usikker om du ville rekna med det. 

Har ein stad mellom 4 og 7 økter i veka, men som oftast om lag 5 økter. 

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke på tightser, men jeg har 3-4 stk jeg liker best og dermed bruker de på omgang. Utallige sportsbh, men kun Nike sine som holder puppene mine på plass sæ jeg bytter mellom 3-4 her også. Nå er det vinter så jeg bruker ikke treningstoppene, men jeg bytter mellom 3stk ullundertøygensere og bytter mellom 2 jakker. Den ene er skijakke og er perfekt å jogge i. Jeg kan ofte bruke treningstøyet 3 ganger på rad, henger de bare til lufting etterpå. Men dette er fordi jeg trener alene og ute, så om jeg lukter svette så vil det ikke plage noen. Jeg trener 3 ganger i uka, må nesten pine meg til å ikke trene mer. Men ønsker å holde motivasjonen oppe og ikke gå lei, så får man heller øke på senere.

Anonymkode: 0f38c...65e

Skrevet

Jeg har vel rundt 20 tights hvis jeg regner med lange, knelange og shorts. Og 7-8 treningsbher. Jeg trener som regel hver dag og gidder ikke å måtte vaske tøy hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...