AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #1 Skrevet 3. april 2016 Snakker ikke om her og nå. Men når befolkningssammensetningen gjør det naturlig å forandre statsreligion. Regner med muslimer er overtallige i år 2100 i Norge? Først trodde folk i Norge på Tor og Odin. Så på 900-1000-tallet ble Norge kristent med tvang. Da i den katolske lære. I 1537 gikk vi over i Luthers lære og ble protestanter. Før vi så i 2012 skilte stat og kirke (ikke lenger statsreligion). Nå vil vi ha en lengre periode der et flertall av oss ikke tror på noe. Da snakker vi etnisk norske. Men søken etter noe mer + flere muslimske innvandrere (og høyere fødeselstall) vil vi kanskje gå over til i den muslimske tro? Anonymkode: 9d703...bb8
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #2 Skrevet 3. april 2016 Så å gå fra steinalder...tilbake til steinalder. SUPERT. Anonymkode: d2607...bce 6
Olava Skrevet 3. april 2016 #3 Skrevet 3. april 2016 Da tror jeg det bør skje en slags religiøs revolusjon, noe som ikke ser ut til å skje så langt. Jeg er egentlig mer bekymra for at en eller annen muslimhatende gærning blir leder for et land og starter en muslimforfølgelse, med konsentrasjonsleire og hele pakka. Jeg syns at fremmedfrykten ser ut til å vokse, og det er en skremmende utvikling. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #4 Skrevet 3. april 2016 Det skal litt til for at hele Norge blir skikkelig religiøs igjen. Jeg føler at når man først er blitt sekulært så er man det for alltid. Anonymkode: d75aa...785 1
x Skrevet 3. april 2016 #5 Skrevet 3. april 2016 Regner heller med at det ikke finnes noen religioner i 2100. 1
Vox_populi Skrevet 3. april 2016 #6 Skrevet 3. april 2016 Det ser ut til å være sannsynlig, ja. Og det vil trolig skje lenge før islam blir flertallsreligion. De har ingen tradisjon for å telle hoder og la dét avgjøre hva som er rett og galt. Får de anledning til å gjøre Norge til en muslimsk stat, gjennomfører de det; for det er RETT, nemlig. Folkeavstemning er en forkastelig vestlig skikk. Den anledningen får de fordi de ikke står alene, men får støtte av en betydelig andel etnisk norske som av forskjellige grunner velger å støtte dem. Som vi forsåvidt ser allerede nå. Mektige grupper arbeider målbevisst for å knuse, latterliggjøre og usynliggjøre den norske kulturen. Som allerede Per Sivle skrev for mer enn hundre år siden: "For stødt der nordmenn lyt vera med, når Noregs merke skal hoggast ned". Og det må tillegges: en kultur som LAR SEG utrydde, har ikke livets rett, men er en av utviklingens blindgater.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #7 Skrevet 4. april 2016 Ser man i glasskula at den 200000 sterke muslimske horden i Norge fortsetter å vokse kraftig med 3-4 barn og tvangsekteskap fra midtøsten, vil vi nok i første omgang se at feministene vil slite mest når ultra-konservative patriarkalske religioner igjen får mange tilhengere. I første omgang betyr det at religiøse klesplagg må brukes av kvinner/barn, slik som på Tøyen og andre Oslo-ghettoer idag. Kjønnssegregering i skole og arbeidsliv har begynt å bli mer vanlig igjen. Dette vil fortsette med stor kraft de neste årene. Deretter blir mat som er haram forbudt for alle (selv ikke religiøse). Tilslutt vil lovverket bli endret slik at alle ikke riktig troende blir straffet hvis ikke muslimske sjarialover følges av alle. Jeg tror vi også må regne med at korrupsjon blir mye mer vanlig (kulturen tas fra midt-østen), sykdommer vi trodde var borte, kommer tilbake og vi går mot muslimske konger m.m. Anonymkode: 4d209...1c2 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #8 Skrevet 4. april 2016 Herregud, send dem bort. Anonymkode: 6683e...e15 1
debatant Skrevet 8. april 2016 #9 Skrevet 8. april 2016 Interessant at ts er en ab. Norge er ikke muslimsk fordi Mohumedanismen byr de fleste imot.
Morpheus Skrevet 10. april 2016 #10 Skrevet 10. april 2016 Så lenge folk har det bra, som i Norge. Trenger man ikke trøste seg med religion. Så religion er overflødig. La oss fortsette å ha det slik. Kommer det en eller annen krig eller katastrofe. Blir religion mer utbredt. Jeg for min del hadde håpet at man da tok til seg den buddhistiske filosofien. Da den er mer liberal og ikke like aggressiv som islam og kristendom. Beggende to religionene har drevet med, og driver fortsatt en rekruttering der du kan velge mellom religion eller få kappet av deg hodet. Slike religioner som trenger en slik rekruttering for å spre seg. Kan ikke ha mye godt i seg. Hadde de religionene vært bra. Så hadde folk tatt den til seg frivillig.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #11 Skrevet 14. april 2016 Å fy flate. Nå må de religiøse skjerpe seg. Slutt å tro på et spøkelse a. Norge bør forby religion og selvfølgelig fjerne all aktivitet i kirker, moskeer, synagoger ++. Anonymkode: e135a...613 1
Mari Y Skrevet 15. april 2016 #12 Skrevet 15. april 2016 Jeg regner med at det umulig kan skje, så lenge man har strenge regler, her til lands. I Storbritannia har det allerede blitt innført, men der er problemet i tillegg at landet er styrt under 'church of England', og om jeg ikke tar feil, så var det en biskop som tillot innføringen av sharia. Alt kommer hvel an på hva man tillater? Dersom det er nulltoleranse for innføring av religiøse lover, ser jeg ikke at det skulle bli et problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå