AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #1 Skrevet 3. april 2016 Jeg er av utenlands opprinnelse, og har dermed helt svarte hår på overleppen.. Vet at mange sikkert bare lar det være, men hos meg er det i alle fall ikke pent, og vil gjerne ha det vekk Hvordan fjerner dere det? (dere som gjør det) Anonymkode: c2cf1...d0e
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #2 Skrevet 3. april 2016 Jeg bruker barberhøvelen, uff, er sikkert ikke lurt, men har gjort det i alle år så.... vond vane å vende Men det fungerer kjempebra for meg Anonymkode: a5a9b...ea6 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #3 Skrevet 3. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker barberhøvelen, uff, er sikkert ikke lurt, men har gjort det i alle år så.... vond vane å vende Men det fungerer kjempebra for meg Anonymkode: a5a9b...ea6 TS her Ja har gjort det et par ganger selv, men har hørt at det kan gjøre hårene enda sterkere og at de vokser raskere ut da Men får vel bare huske å gjøre det ofte nok! Anonymkode: c2cf1...d0e
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #4 Skrevet 3. april 2016 Ville ikke brukt barberhøvel. Beste er vel å vokse eller nappe. Anonymkode: c219d...4c3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #5 Skrevet 3. april 2016 Elektrolyse? Hvis du vil ha dem bort permanent. Anonymkode: e8769...206 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #6 Skrevet 3. april 2016 Finnes vel hårfjerningskrem for ansikt også, hvis du ikke vil nappe/vokse. Anonymkode: f11f8...046 1
fruBeist Skrevet 3. april 2016 #7 Skrevet 3. april 2016 Voks. Det gjør himla vondt de første gangene, men etterhvert bryr du deg neppe om smerten. Jeg gjør det selv, hjemme på badet.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #8 Skrevet 3. april 2016 11 minutter siden, fruBeist skrev: Voks. Det gjør himla vondt de første gangene, men etterhvert bryr du deg neppe om smerten. Jeg gjør det selv, hjemme på badet. Men må jeg ikke da ''spare ut'' til neste gang det skal vokses da? har helst ikke lyst å la det vokse så mye ut.. Ts Anonymkode: c2cf1...d0e
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #9 Skrevet 3. april 2016 Jeg bruker hårfjerningskrem beregnet for ansiktet. Kjøpt på Vita eller noe lignende. Svir ikke og har aldri hatt noen problemer med den. Brukt i alle år. Bruker det kanskje hver tredje uke, men jeg har helt lyse hår så de vises ikke så veldig godt - men godt nok i dagslys til at jeg vil ha de bort. Bruker også kremen under øyenbrynene i stedet for å nappe. Anonymkode: bbe5e...ff4
Adara Skrevet 3. april 2016 #10 Skrevet 3. april 2016 Jeg shaver som regel fordi jeg er for lat, men voksing er bedre. Ikke pga hvordan hårene vokser ut, men fordi voksen fjerner hårene bedre. Hårfjerningskrem er også supert for late individer som meg.
miaw Skrevet 3. april 2016 #11 Skrevet 3. april 2016 Jeg bruker voks, og napper enkelte ganger. Har funnet ut at jeg reagerer på vanlig ansiktsvoks, så jeg kjøper en voks som er for sensitiv hud, og da får jeg ingen kviser eller nupper. Gjør det selv. Merker at håret på overleppa har blitt betydelig mindre etter mange år med voksing/napping.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #12 Skrevet 3. april 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker hårfjerningskrem beregnet for ansiktet. Kjøpt på Vita eller noe lignende. Svir ikke og har aldri hatt noen problemer med den. Brukt i alle år. Bruker det kanskje hver tredje uke, men jeg har helt lyse hår så de vises ikke så veldig godt - men godt nok i dagslys til at jeg vil ha de bort. Bruker også kremen under øyenbrynene i stedet for å nappe. Anonymkode: bbe5e...ff4 Hvor kjøper du denne? Finner ingen butikker som har hårfjerningskrem til ansikt. Anonymkode: f11f8...046
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #13 Skrevet 3. april 2016 Venninnen min fra India fjernet med laser. Anonymkode: 3af8a...8ce
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #14 Skrevet 3. april 2016 Veet har små "wax strips" beregnet for ansiktet, synes de er greie å bruke. For meg fungerer de bare på de myke hårene i midten, mens de tykke, harde lenger ut mot sidene må jeg plukke med pinsett siden voksen ikke tar dem. Anonymkode: d63bc...5d2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #15 Skrevet 3. april 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor kjøper du denne? Finner ingen butikker som har hårfjerningskrem til ansikt. Anonymkode: f11f8...046 Veet.no ---> Så den første der på Rema i går, og nr. 2 kjøper jeg på Cubus. Anonymkode: d63bc...5d2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #16 Skrevet 3. april 2016 Barberhøvel. Er ikke så hysterisk på det Anonymkode: 81c87...a3f
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #17 Skrevet 3. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Barberhøvel. Er ikke så hysterisk på det Anonymkode: 81c87...a3f Det funker vel ikke om du har planer om å kysse noen? Anonymkode: d63bc...5d2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #18 Skrevet 3. april 2016 Jeg brukte en krem som heter Andrea, bestilte på Vita eller Ellos. Den sved litt, så jeg begynte å barbere de vekk. Trenger ikek gjøre det ofte, hver andre uke. Hårene er ikke blitt mørkere eller tjukkere.. Anonymkode: dc011...d71
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #19 Skrevet 3. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg brukte en krem som heter Andrea, bestilte på Vita eller Ellos. Den sved litt, så jeg begynte å barbere de vekk. Trenger ikek gjøre det ofte, hver andre uke. Hårene er ikke blitt mørkere eller tjukkere.. Anonymkode: dc011...d71 Merker du forskjell i tykkelse og farge på hårene på midten av overleppen, og ute på sidene? Begynner de ikke å vokse igjen noen timer etter barbering, slik som hår andre steder på kroppen? Anonymkode: d63bc...5d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå