AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #1 Skrevet 3. april 2016 Lurer på dette: når man blokkerer en person (et nummer) på telefonen (iPhone) vil meldinger sendt i tidsrommet for blokkeringen tikke inn når blokkeringen opphøres? Eller kommer de aldri frem da nummeret meldingene er sendt fra er blokkert på tidspunktet da meldingene ble sendt? Noen som vet? Anonymkode: 6b49a...cbe
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #3 Skrevet 4. april 2016 23 timer siden, augustmami skrev: De kommer aldri frem. Helt sikker? Ts Anonymkode: 6b49a...cbe
Gjest GulSol Skrevet 4. april 2016 #4 Skrevet 4. april 2016 Test det ut med en venn om du ikke tror det :-)
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #5 Skrevet 4. april 2016 de fleste opperatører har noe som heter mobbefilter. sjekk d ut med din. jeg bruker mobbefilter. får ikke mld fra nr som er lagt inn der til mobilen. menkan velge om jeg vil ha kopi sv mld til mail. Anonymkode: 6de3d...1e6
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #6 Skrevet 4. april 2016 Jeg har googlet dette litt før. Vet i alle fall at imessages på IPhone forsvinner og ikke dukker opp når man opphever blokkeringen. Anonymkode: c5049...d8a
Lady T Skrevet 4. april 2016 #7 Skrevet 4. april 2016 De dukker aldri opp. Har testet dette da en "venn" blokkerte meg og jeg lurte på om han kom til å få meldingene når han evt unblokka meg. Men niks, de kom aldri.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #8 Skrevet 4. april 2016 Men vet personen du blokker at meldingen ikke når frem åså? Anonymkode: ebd38...295
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå