AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #1 Del Skrevet 3. april 2016 Jeg og kjæresten min har hatt trekant for andre gang med en venninne av meg. Første gang gikk veldig bra og alle tre hadde det veldig fint sammen. Nå sist gikk det ikke like bra, jeg følte meg plutselig utenfor, og avbrøt seansen. Kjæresten min oppfattet det som at jeg ble veldig sur og "kjeftet" på dem. Noe som ikke stemmer i mitt hodet. Skal sies at vi var altfor fulle alle sammen. I ettertid synes jeg han er for opptatt av hvordan hun har det etter sex'en. Etter noe sånt har jeg behov for å være alene med ham, mens han mener vi har ansvar for hennes ve og vel. Selvfølgelig ønsker jeg ikke at hun skal sitte igjen med kjipe følelser. Men jeg mener det kan jeg ta ansvar for, så kan han tenke på meg. Tror egentlig han har blitt litt betatt av henne, noe jeg forstår og det gjør meg egentlig ikke noe. Er jo egentlig naturlig når man er såpass intime med noen man liker i utgangspunktet. Jeg er glad i venninnen min og ønsker å beholde henne. Jeg ønsker også å gjenta seansen for at ikke noen av oss skal sitte igjen med noen kjipe følelser. Har snakket med henne, og alt er greit mellom oss. Tror også hun kunne tenke seg å gjenta det. noen med erfaring som har noen råd? Jeg må jo forsøke å forklare mannen min hva som skal til for å få en god opplevelse igjen, men er ikke helt sikker selv rett og slett. Ellers så håper jeg dere som aldri ville hatt trekant lar være å svare. Dette er noe vi ønsker å gjøre og å få til på en god måte. Det med å heller involvere en fremmed vil nok bli løsningen en annen gang. Men ønsker som sagt å avslutte dette på en fin måte. Anonymkode: 0420d...630 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #2 Del Skrevet 3. april 2016 Er du helt sikker på at du greier 100% å dele ham med en annen? Har dere snakket om hva som skjer om dere utvikler visse følelser for den nye parten, og hva dere skal gjøre når den ene føler seg utelatt? For at en trekant skal fungere må man være helt åpne of respektable med hverandre, og det er helt okay å avbryte midt i når du føler deg utenfor. Gjør det klart med dem på forhånd at etter at akten er ferdig så ønsker du alenetid med ham. Lurer også på om det vil være lurt for dere å bytte på om dere har med en mann og en dame? Så slipper du å føle at det innimellom bare blir de to og ikke deg. Få litt balanse i miksen. Anonymkode: c415a...b91 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #3 Del Skrevet 3. april 2016 Høres skummelt ut spør du meg, plutselig har du mista både mannen og venninna... Mitt råd er å finne noen annen å ha trekant med fremover. Anonymkode: debde...330 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananas. Skrevet 3. april 2016 #4 Del Skrevet 3. april 2016 Å gjøre det igjen for å "ordne opp" for denne gangen, høres for meg ut som verdens dårligste idé. Det funket ikke, og du har ikke noe ansvar for å utsette deg for en situasjon du ikke liker på nytt bare for at alle skal ha en siste god opplevelse. Hva om den ikke blir det? Hvor mange ganger skal dere gjøre det igjen for å få det til å stemme? Om du allerede mistenker at han er betatt av henne, så har jeg null tro på at å gjøre det igjen vil rette opp i noe som helst. Å avslutte det på en fin måte kan gjøres med ord. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #5 Del Skrevet 3. april 2016 Har selv hatt trekanter med min mann, men aldri hatt med en kvinne, kun menn da jeg ikke klarer å dele han. Og da menn vi ikke kjenner fra før, eller har ett vennskapelig bånd med. Synes det i utgangspunktet er en dårlig ide å ha trekant med noen du er venninne med, da det blir for personlig(i mangel på bedre ord), og det skal kun handle om nytelse og sex, og ikke vennskap også. Tror det er en dum ide og gjenta det for dere med henne. Avslutt det mens leken er god for alle parter.. Og ikke driv med trekanter i stupfulla.. Anonymkode: 99eb6...bcc 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #6 Del Skrevet 3. april 2016 Den gylne regelen er vel at tredjeparten skal være en forholdsvis ukjent person. Hvertfall ikke en venninne av dere. Da ender fort opp med slike tanker som du sitter med. At du bryr deg om hvordan han ser på henne og om han bryr seg mer om henne under (eller etter) sexakten enn deg. Dersom en slik relasjon skal fungere må slike tanker legges helt bort. Dersom du ikke klarer det er nok ikke en slik relasjon helt det optimale. Hva ønsker du å gjøre? Ønsker du å avslutte det på en redelig måte eller vil du gjenta det? Slik som personen ovenfor sier synes jeg det høres litt snodig ut å prøve å gjøre opp for en dårlig opplevelse for å gi det en avslutning. Dette kan potensielt gjøre det verre. Er du villig til å ta den risikoen? Har du og kjæresten din en god kommunikasjon på dette området? Har dere fastsatt regler? Jeg synes det er uhørt at han ikke ønsker å lytte til deg når du forteller at opplevelsen ikke var særlig god for deg. Det er dere som er i et forhold her. Dersom det ikke fungerer for en av dere er det det viktigste, så får dere heller løse det med tredjeparten etter dere har klarlagt det. Anonymkode: ecaf8...fbf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 3. april 2016 #7 Del Skrevet 3. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg og kjæresten min har hatt trekant for andre gang med en venninne av meg. Første gang gikk veldig bra og alle tre hadde det veldig fint sammen. Nå sist gikk det ikke like bra, jeg følte meg plutselig utenfor, og avbrøt seansen. Kjæresten min oppfattet det som at jeg ble veldig sur og "kjeftet" på dem. Noe som ikke stemmer i mitt hodet. Skal sies at vi var altfor fulle alle sammen. I ettertid synes jeg han er for opptatt av hvordan hun har det etter sex'en. Etter noe sånt har jeg behov for å være alene med ham, mens han mener vi har ansvar for hennes ve og vel. Selvfølgelig ønsker jeg ikke at hun skal sitte igjen med kjipe følelser. Men jeg mener det kan jeg ta ansvar for, så kan han tenke på meg. Tror egentlig han har blitt litt betatt av henne, noe jeg forstår og det gjør meg egentlig ikke noe. Er jo egentlig naturlig når man er såpass intime med noen man liker i utgangspunktet. Jeg er glad i venninnen min og ønsker å beholde henne. Jeg ønsker også å gjenta seansen for at ikke noen av oss skal sitte igjen med noen kjipe følelser. Har snakket med henne, og alt er greit mellom oss. Tror også hun kunne tenke seg å gjenta det. noen med erfaring som har noen råd? Jeg må jo forsøke å forklare mannen min hva som skal til for å få en god opplevelse igjen, men er ikke helt sikker selv rett og slett. Ellers så håper jeg dere som aldri ville hatt trekant lar være å svare. Dette er noe vi ønsker å gjøre og å få til på en god måte. Det med å heller involvere en fremmed vil nok bli løsningen en annen gang. Men ønsker som sagt å avslutte dette på en fin måte. Anonymkode: 0420d...630 Svaret er å ikke drikke seg full. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #8 Del Skrevet 3. april 2016 Må bare få takke for mange fine svar. Veldig takknemlig for at dere har tatt dere tid til å gi råd. Jeg er veldig klar over at det å innlemme mennesker man har et personlig forhold til ikke er å anbefale. På en måte skulle jeg vel ønske vi ikke hadde gjort det i utgangspunktet. Men det er litt sent nå. Og det var som sagt jeg som fikk i stand dette. Mulig det er en dårlig ide å gjenta som noen nevnte, men første gangen var virkelig en utrolig fin opplevelse. Og @coolaid : du har nok helt rett i at alkoholen ødelagte mye. Jeg skal som sagt snakke med både mannen min og venninnen min, tråden har hjulpet veldig, med tanke på hvilke ting som bør avklares. Tusen takk Anonymkode: 0420d...630 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #9 Del Skrevet 3. april 2016 5 timer siden, Coolaid skrev: Svaret er å ikke drikke seg full. Ja, det er åpenbart, og helt idiotisk, det er jeg smertelig klar over. Mulig jeg blander brukere, men har ikke du en del erfaring? og har du isåfall erfaring med å involvere samme person over tid? Jeg ønsker virkelig å få dette til. Hun er et utrolig varmt og fint menneske som jeg føler meg veldig nær. Samtidig bor hun et stykke unna så vi møter henne ikke på butikken heller. Kontakten ellers er ganske sporadisk nå ( og vil være i årevis) grunnet forskjellige livssituasjoner. mannen min har gjort det helt klart at det er helt opp til meg ( og såklart henne) hva som skjer. Men jeg vet han ønsker det. Jeg føler dette er noe som har ført oss nærmere hverandre, og det vet jeg han gjør også så er ikke redd han skal bli forelsket. Anonymkode: 0420d...630 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #10 Del Skrevet 3. april 2016 Vi hadde med en av min samboers venninne - hun var singel. Da hun fikk kjæreste så ville hun ha med min samboer i trekant med hennes nye kjæreste. Jeg sa det var greit på en betingelse: jeg skulle være med. Dette ville ikke min kjærestes venninne. Jeg foreslo at jeg kunne være på sidelinja, kun kose meg med min kjæreste. Men det ble ikke aktuelt. Det ble litt knuffing i ettertid, men roet seg etterhvert... Anonymkode: 0c43b...bb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 3. april 2016 #11 Del Skrevet 3. april 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er åpenbart, og helt idiotisk, det er jeg smertelig klar over. Mulig jeg blander brukere, men har ikke du en del erfaring? og har du isåfall erfaring med å involvere samme person over tid? Jeg ønsker virkelig å få dette til. Hun er et utrolig varmt og fint menneske som jeg føler meg veldig nær. Samtidig bor hun et stykke unna så vi møter henne ikke på butikken heller. Kontakten ellers er ganske sporadisk nå ( og vil være i årevis) grunnet forskjellige livssituasjoner. mannen min har gjort det helt klart at det er helt opp til meg ( og såklart henne) hva som skjer. Men jeg vet han ønsker det. Jeg føler dette er noe som har ført oss nærmere hverandre, og det vet jeg han gjør også så er ikke redd han skal bli forelsket. Anonymkode: 0420d...630 Jeg har ikke erfaring med trekant. Jeg kjører oldschool og holder meg til en kvinne forhåpentligvis mesteparten av livet. Lykke til med det du leter etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #12 Del Skrevet 4. april 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Må bare få takke for mange fine svar. Veldig takknemlig for at dere har tatt dere tid til å gi råd. Jeg er veldig klar over at det å innlemme mennesker man har et personlig forhold til ikke er å anbefale. På en måte skulle jeg vel ønske vi ikke hadde gjort det i utgangspunktet. Men det er litt sent nå. Og det var som sagt jeg som fikk i stand dette. Mulig det er en dårlig ide å gjenta som noen nevnte, men første gangen var virkelig en utrolig fin opplevelse. Og @coolaid : du har nok helt rett i at alkoholen ødelagte mye. Jeg skal som sagt snakke med både mannen min og venninnen min, tråden har hjulpet veldig, med tanke på hvilke ting som bør avklares. Tusen takk Anonymkode: 0420d...630 Glemte å skrive i innlegget mitt over; avtal på forhånd hvordan dere skal gjøre det etterpå, slik at du ikke føler han prioriterer tredjepart over deg, og sett gjerne noen regler som begge skal forholde seg til. Her er det feks at vi(eller jeg, da vi kun har med menn) ikke tekster/snapper mye med vedkommende, sier ifra asap dersom det skulle oppstå noen følelser for han osv. Tror det er greit for din del at dere har hovedfokuset på hverandre, selvom dere ikke skal utelukke helt den tredje! Gjelder å finne en fin balanse i det Anonymkode: 99eb6...bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #13 Del Skrevet 4. april 2016 Hehe blir mye innlegg nå, men svarte før jeg leste ferdig alt ser du spør coolaid ang å involvere samme person over tid.. Vi hadde samme fyren med en 5-6 ganger, pluss begge snappa med han, men jeg ville ikke mer, syntes det ble for personlig og handla ikke kun om sex lengre for våres del. Nå er jo ikke alle like, for dere funker det kanskje å være intime med samme person hver gang og over lengre tid. Uansett, det viktigste vil jeg si er å stoppe med engang man føler det ikke er rett lenger, følg magefølelsen! Anonymkode: 99eb6...bcc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fulvio Skrevet 7. april 2016 #14 Del Skrevet 7. april 2016 Jeg har kjempegode erfaringer med trekant med mennesker som står oss ganske nær - det er ikke noen faste regler for hva som funker. Sex med noen man bryr seg om og er trygg på er ofte deiligst, også i trekantsammenheng, synes jeg. Snakk grundig med kjæresten, og lag planen sammen, med tydelige regler og avklaringer av hva dere har lyst til sammen, og hvor dere vil sammen, både dere to, og med venninna. Så tar dere en frisøndag i senga alle tre, klin edru, med tid til masse god sex, og samtaler. Ikke noe er som et langvarig, godt trekantforhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #15 Del Skrevet 8. april 2016 Den Sunday, April 03, 2016 at 19.19, AnonymBruker skrev: Må bare få takke for mange fine svar. Veldig takknemlig for at dere har tatt dere tid til å gi råd. Jeg er veldig klar over at det å innlemme mennesker man har et personlig forhold til ikke er å anbefale. På en måte skulle jeg vel ønske vi ikke hadde gjort det i utgangspunktet. Men det er litt sent nå. Og det var som sagt jeg som fikk i stand dette. Mulig det er en dårlig ide å gjenta som noen nevnte, men første gangen var virkelig en utrolig fin opplevelse. Og @coolaid : du har nok helt rett i at alkoholen ødelagte mye. Jeg skal som sagt snakke med både mannen min og venninnen min, tråden har hjulpet veldig, med tanke på hvilke ting som bør avklares. Tusen takk Anonymkode: 0420d...630 Hei 😀😀 vil skyte inn litt herfra 😀😀 Vi hadde med venninnen min på trekant. Mannen min og jeg kjenner henne veldig godt. Så når hun sa ja til å bli med gikk vi og gledet oss lenge til helgen og hun skulle komme på besøk. Vi ble enige om å ta oss en fest sammen bare oss 3 og ta det som det kom. Sånn litt på sparket. Vi hadde ingen erfaring men leste oss frem til noen grunnregler ang trekant. 1. Ikke bli for full. 2. Min samboer måtte fordele oppmerksomheten mest på meg, samtidig som vi ville jo inkludere henne også. Er jo tross alt trekant vi snakker om...Men det står skrevet over hele linja at fordelingen bør være 20/80 prosent. 80 på kjæresten 😊 3. Hver og en skulle si stopp hvis det ikke føltes riktig på noen måte. ( En ting er å se for seg noe, en annen ting er å oppleve det in real 😊) 4. Han skulle ikke komme inni henne..... Kvelden kom og vi startet med å høre på kul musikk, danset og tok oss litt forskjellig drikke. Så ba jeg venninen min gi mannen min en lapdance... og da var det hele igang. Han ble klar på ett sekund og digga det. Så ble jeg også etterhvert med på lapdancen og vi kjørte showet på videre med at vi jentene klina litt hvilke han digga å se på. Så ga vi han en blowjobb samtidig. Alt vel så langt. Han ville deretter fokusere litt på venninnen min og de begynte å kline og tenne hverandre skikkelig. Jeg følte meg utafor og bestemte meg for å sette på en sang jeg vet han liker og kjøre et strippeshow for han som jeg vet han digger. Jeg kjørte showet og hadde blondeundertøy under som han liker. Fikk ikke helt den responsen av han jeg hadde forventet, men satte meg ved siden av han i sofaen da jeg var ferdig 😊 Det første han da spør meg om er om han kan gi venninnen min oralsex. Jeg ville ikke være noen brems og sa ja ja så klart. De ble liggende vel og lenge og jeg følte meg mer og mer utilpass der jeg satt å kikket på dem samtidig som jeg styrte musikken, tok et glass vin osv JADDA. Så går de over til samleie... Han tok initiativet og hun sa at han måtte spørre meg om det var ok først...... jada, greit det var det eneste jeg fikk sagt... inni meg hadde jeg lyst til å skrike : Hva med meg da??? Skulle ikke dette være en trekant? 😞 Men slik fortsatte kvelden og han hadde kun øyne for henne. Enset ikke meg, hvilket jeg ble sjokkert over. Han som vanligvis er oppmerksom uansett ellers mot meg. Han begynte etterhvert å bli rimelig full og fikk etterhvert problemer med potensen og ropte på meg om jeg kunne hjelpe han med å få junior til å forsette å stå i giv akt (han har aldri hatt problemer med potensen) hvilke jeg gjorde og tenkte at nå skal jeg være med på morroa også 😊 vi stillte oss opp foran han beggge to på alle fire, så nå kunne vi bare kjøre på. Men junior ville ikke være med på leken lengre..... Mannen min ble helt knust og fortvilet over at han ikke klarte å prestere i en slik setting. Vi prøvde å prate med han men han følte seg nok ganske liten og ubrukelig og det hele endte litt kleint egentlig..... selv tenker jeg inni meg at var det pga meg?? Fikk han det ikke til så lenge jeg var med på leken?? Vel vi kledde på oss igjen og han gikk sur og la seg på soverommet. Venninnen min dro med sjåfør like etterpå.........Hadde jeg visst det jeg vet nå, hadde jeg aldri gjort det igjen. En ting er å ha med en tredjeperson for å sprite opp litt, men han overså meg fullstendig...hva skjedde?? Hans egen kjære som han ellers er så stolt av og fornøyd med........ Å se han har sex med henne måtte jeg tåle tenkte jeg siden det var meg som startet hele dette opplegget, så den er grei men å bli utelatt og oversett på denne måten av han, gjorde meg målløs. Hadde ikke sett for meg det scenarioet akkurat. Venninen min spurte meg stadig hvordan det gikk gjennom kvelden og hun følte seg nok ille til mote... sikkert at det er greit??? kunne hun spørre.......ja ja 😊 går bra, smilte jeg og prøvde å glatte over det faktum at jeg ble en tilskuer til at de hadde sex stort sett hele kvelden, frem til da jeg kom på banen og det stoppet opp. Hmm😟 Så her i gården blir det nok ingen trekant mer. Vel og bra å ha regler....høres så greit ut da liksom. Litt annerledes blir det uansett å skulle bryte inn å stoppe noe han åpenbart burde skjønt selv 😦 Det ble huskestue her hjemme dagen etter og han sier at han ikke husker noe særlig fra kvelden... jeg ser ikke på venninen min som noen trussel og mener selv vi er helt i samme skalaen. Er ikke redd for noe følelsesmessig mellom de to. Derimot er jeg bekymret for forholdet til meg og min samboer... at han ikke husker noen ting er ikke godt nok. . Så full var han faktisk ikke. Kan jeg stole på han hvis han skal ut på byen med gutta feks?? Til dere som vurderer trekant 😨. STOPP. STOPP. Og tenk dette nøye gjennom. For det som kommer i kjølvannet av en misslykket trekant må du ta med deg videre. I mitt tilfellet er jeg blitt mer sjalu og har null tillit min samboer hvilke jeg stolte 100% på tidligere. Til tider mye krangling her hjemme nå.... Det kan faktisk ende skikkelig ille og skjønner ikke at jeg turte å tjangse på det kjæreste jeg har, kun for litt spenning..... Det går seg til her hjemme etterhvert og vennskapet til min venninne er like godt 💖 Bruk sunn fornuft folkens og lær av de som har hvert ute ei vinternatt før 😉😉 lykke til 😊😊 Anonymkode: f5504...84b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #16 Del Skrevet 8. april 2016 Den Sunday, April 03, 2016 at 12.56, AnonymBruker skrev: Jeg og kjæresten min har hatt trekant for andre gang med en venninne av meg. Første gang gikk veldig bra og alle tre hadde det veldig fint sammen. Nå sist gikk det ikke like bra, jeg følte meg plutselig utenfor, og avbrøt seansen. Kjæresten min oppfattet det som at jeg ble veldig sur og "kjeftet" på dem. Noe som ikke stemmer i mitt hodet. Skal sies at vi var altfor fulle alle sammen. I ettertid synes jeg han er for opptatt av hvordan hun har det etter sex'en. Etter noe sånt har jeg behov for å være alene med ham, mens han mener vi har ansvar for hennes ve og vel. Selvfølgelig ønsker jeg ikke at hun skal sitte igjen med kjipe følelser. Men jeg mener det kan jeg ta ansvar for, så kan han tenke på meg. Tror egentlig han har blitt litt betatt av henne, noe jeg forstår og det gjør meg egentlig ikke noe. Er jo egentlig naturlig når man er såpass intime med noen man liker i utgangspunktet. Jeg er glad i venninnen min og ønsker å beholde henne. Jeg ønsker også å gjenta seansen for at ikke noen av oss skal sitte igjen med noen kjipe følelser. Har snakket med henne, og alt er greit mellom oss. Tror også hun kunne tenke seg å gjenta det. noen med erfaring som har noen råd? Jeg må jo forsøke å forklare mannen min hva som skal til for å få en god opplevelse igjen, men er ikke helt sikker selv rett og slett. Ellers så håper jeg dere som aldri ville hatt trekant lar være å svare. Dette er noe vi ønsker å gjøre og å få til på en god måte. Det med å heller involvere en fremmed vil nok bli løsningen en annen gang. Men ønsker som sagt å avslutte dette på en fin måte. Anonymkode: 0420d...630 Lykke til 😊😊 alle gode ting er tre....Nå har dere gjort dette før så dere vet hva dere går til og kan legge til rette for at ting skal bli bra 😊 jeg forteller min egen erfaring litt lengre bak i tråden her... bare ett råd : ikke bruk første gangen som mal på hvordan det skal bli gang nr 3. Den kvelden får dere ikke igjen uansett. Gjør noe helt nytt neste gang.... kul musikk, rollespill, øv dere på han med lapdance osv... osv... 😊😊😊ha det litt morro underveis så blir stemningen go 😀😀😀 Anonymkode: f5504...84b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #17 Del Skrevet 9. april 2016 Les denne: https://www.cuckold.no/content.php/203-Trekantsex-regler-for-par Anonymkode: 0a29b...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå