Louise_mor Skrevet 3. april 2016 #1 Del Skrevet 3. april 2016 Mannen fikk utløsning på meg, kom en del sperm på dildoen og den ble ført inn i meg. Dumt spm, men kan jeg bli gravid av det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 3. april 2016 #2 Del Skrevet 3. april 2016 Teoretisk ja. Sannsynligheten er ikke veldig stor, men det er altså mulig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #3 Del Skrevet 3. april 2016 Ja. Anonymkode: 0fd96...390 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GulSol Skrevet 3. april 2016 #4 Del Skrevet 3. april 2016 Dør ikke funksjonen i sædceller når de kommer i kontakt med luft? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #5 Del Skrevet 3. april 2016 3 minutter siden, augustmami skrev: Dør ikke funksjonen i sædceller når de kommer i kontakt med luft? Er mange forskjellige svar på det spørsmålet, alt fra st sperm er levedyktig utenfor kroppen i 30 minutter til flere timer. Sperm som har tørket inn skal visstnok være død og ikke være i stand til å befrukte. Anonymkode: 0fd96...390 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louise_mor Skrevet 4. april 2016 Forfatter #6 Del Skrevet 4. april 2016 Helt forferdelig å vente på svaret... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 4. april 2016 #7 Del Skrevet 4. april 2016 Ja, men jeg tror ikke akkurat det er veldig sannsynlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #8 Del Skrevet 4. april 2016 Den 4/3/2016 at 11.55, augustmami skrev: Dør ikke funksjonen i sædceller når de kommer i kontakt med luft? Anonymkode: a114c...ccf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #9 Del Skrevet 7. april 2016 fortell oss hvordan det gikk! Anonymkode: 1e3f7...8d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louise_mor Skrevet 7. april 2016 Forfatter #10 Del Skrevet 7. april 2016 Husker ikke helt når mensen var i mars, så må bare vente å se om den kommer eller ikke :-p Troooor jeg skulle hatt mensen på mandag som var... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #11 Del Skrevet 7. april 2016 5 timer siden, Louise_mor skrev: Husker ikke helt når mensen var i mars, så må bare vente å se om den kommer eller ikke :-p Troooor jeg skulle hatt mensen på mandag som var... Du har ikke vurdert en graviditets-test ? Du skal liksom bare vente og se om mensen kommer eller ikke? I det uendelige og til du er høygravid? Anonymkode: 0fd96...390 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå