Mokka Skrevet 22. oktober 2004 #1 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hei,hei! Hva anbefales det å spise til frokost når man slanker seg? Jeg spiser musli og melk,er det greit? Også lurer jeg på hvordan den beste måten å trene innerside lår er? Vil stamme opp lårene litt:) Ha en fortsatt fin dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhna Skrevet 22. oktober 2004 #2 Del Skrevet 22. oktober 2004 Ikke er jeg noen kostholdsekspert, men musli og melk inneholder jo ikke særlig mye fett, så det skulle nok gå greit. Sunt og godt er mitt råd. Det er jo mange måter å trene lårene på, en av de beste metodene jeg kommer på i farten er å ligge på ryggen med armene ut til siden og løfte begge beina i luften, og sakte ta dem ut til siden og så sakte tilbake igjen. Ta rundt 10 x 3 repetisjoner. Jeg kjenner det ihvertfall godt i lårene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 22. oktober 2004 #3 Del Skrevet 22. oktober 2004 ville bare si at det er viktig at muslien inneholder mye fiber og lite sukker... så vær varsom med de ferdigblandede muslitypene du finner i butikken. det er mye sunnere å lage sin egen! da vet du akkurat hva du får i deg. men lettere sagt enn gjort, det er jeg verdens beste bevis på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 24. oktober 2004 #4 Del Skrevet 24. oktober 2004 JEg ville heller ha spist enten 4-korn eller hvetekli enn musli. Mange muslityper inneholder langt over 440 kcal/100 g mens 4-korn inneholder 320 kcal/100 g. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 24. oktober 2004 #5 Del Skrevet 24. oktober 2004 Og bruk skummet melk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 24. oktober 2004 #6 Del Skrevet 24. oktober 2004 Ellers er havregrøt bra. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå