Gjest Belladonna Skrevet 22. oktober 2004 #1 Del Skrevet 22. oktober 2004 Har du en oppskrift på brød som blir supergodt med brødbakemaskin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 23. oktober 2004 #2 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg har ikke brødbakemaskin selv, men min venninne bruker disse ferdigpakkene med melblanding en får kjøpt i butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. oktober 2004 #3 Del Skrevet 24. oktober 2004 Bruker alltid oppskriftene som står i brukerheftet som fulgte med maskinen. Det blir alltid gode brød av de :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. oktober 2004 #4 Del Skrevet 24. oktober 2004 Bruker alltid oppskriftene som står i brukerheftet som fulgte med maskinen. Det blir alltid gode brød av de :-) Jeg også!! Synes det er ekstra godt med havregryn og solsikkefrø i!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 24. oktober 2004 #5 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg har veldig lyst på en! :D Mamma har, hun bruker også ferdigpakningene med brødblanding. Funker greit det.(KJEDELIG i lengden) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. oktober 2004 #6 Del Skrevet 24. oktober 2004 Den er jo genial til å lage pizzadeig i, da!! Slipper å bli klissete på hendene, og eigen heves med varme!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda84 Skrevet 24. oktober 2004 #7 Del Skrevet 24. oktober 2004 Tips ha oppi en banan.. heves brødene sånn at de blir store og fine.. Brødene blir mye mer saftig også og god smak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. oktober 2004 #8 Del Skrevet 24. oktober 2004 Tips ha oppi en banan.. heves brødene sånn at de blir store og fine.. Brødene blir mye mer saftig også og god smak! Genialt! Kan tenke meg det blir bra!! Må prøves i morgen! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå