Gå til innhold

Hvor finner jeg STORE bilder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

IMG_20160115_184148.thumb.jpg.435c7e1bcd

Var på et hotell hvor dette gigantiske bildetrykket gjorde sterkt inntrykk på meg. Jeg har i årevis lett ettwr et gigantisk bilde å henge på veggen hjemme, det må være rektangulært slik som dette er. Noen som vet hvor jeg får tak i så digre bilder? Har sjekket enkelte hjemmesider til gallerier men der finner jeg mest små trykk og litografier til voldsomme summer. På Ikea fant jeg enkelte store bilder men alle hadde liggende motiver. Pluss at Ikea blir litt for mainstream... Takker for all hjelp!!

Anonymkode: 27194...5ab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Heter sikkert fotoplate eller noe slikt, jeg aner dessverre ikke.. Beklager min uvitenhet :P

TS

AnonymBruker
Skrevet

google "trykkeri ____ (ditt hjemsted)". Eller kontakt fotobutikk. Tada :)

Anonymkode: ff174...5a4

• Liker 1
Skrevet

Hos japanphoto.no og illux.no kan du kjøpe et motiv og selv bestemme størrelsen. Hvis du sjekker forskjellige fotosider på for eksempel FB og finner noe du liker kan du jo også høre med fotografen om du kan få kjøpe en originalfil og forstørre selv. Mange dyktige hobbyfotografer der ute som synes det bare er hyggelig å bli spurt. Et bilde av denne størrelsen vil jo uansett koste noen kroner, men ikke mer enn 2 - 3.000 hvis du finner motiv og bestiller selv.

AnonymBruker
Skrevet

Dette ser jo ut som fototapet. 

Anonymkode: dd088...353

• Liker 1
Skrevet

Flere av de lokale trykkeriene og kopibyråer kan uten problem levere i A0. Hvis det er behov for større kan de eventuelt montere sammen. 

Skrevet (endret)

Helt klart en fototapet. http://www.photowall.no/

Velg et motiv, og skriv inn det målet du ønsker. Motivene er av god kvalitet og lette å sette opp. Her, som i alt annet, kan kvaliteten variere. Jeg har bestilt mye billigere fototapet, som var tynn og vanskelig å sette opp pent.

Endret av ops2
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk alle sammen :D

TS

Skrevet

Veggplakater på allposters har også :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...