Gå til innhold

Jeg innså nettopp at jeg kommer til å være singel livet ut

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette fant jeg ut ved å se på eksens facebook-side. Hun dumpet meg, og er sammen med en "ny". Jeg ble dumpet for over 4 år siden, og jeg har aldri vært sammen med noen siden. Jeg visste at da jeg ble dumpet, ville jeg aldri finne en ny jente.

Jeg ser at de har vært på ferie i utlandet, og at fyren hennes kjører bil. Det kunne jeg aldri klart. Tør såvidt å kjøre bil her hjemme. Eksen min var ca på mitt nivå utseendemessig, og ser at hun har funnet en fyr som er litt mindre kjekk enn meg, og enda mer skallet. Men han har jobb.

Da jeg var sammen med denne jenta, tenkte jeg at hun var det beste jeg kunne få. Jeg føler meg så ydmyket og nedverdiget når hun nå er sammen med en som har jobb, men ikke utdannelse, men likevel er "bedre" enn meg.

Jeg tenker at jeg er en taper, og må dø.. Jeg har ikke noe å tilby damer.

Anonymkode: 84663...d5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

LOL, et hvert evneveikt fjols klarer å få jobb. Begynn å løfte vekter, og bli som han.

Å kjøre bil er dritenkelt. 

• Liker 5
Skrevet

Tror du et forhold vil forbedre synet du har på deg selv? Muligheten til å få en jobb? Det gjør dessverre ikke det. Det er kun ditt eget ansvar. :hjerte:

• Liker 5
Skrevet

Hvis det er det du føler, så må dy begynne å jobbe med deg selv, finn deg jobb, begynn og tren

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

TS burde skaffe seg en katt eller bikkje. Mye bedre enn en kjæreste.

Anonymkode: b879b...699

• Liker 2
Skrevet

med den holdningen der og tankegangen så kommer du til å forbli singel ja!

Du må begynne med deg selv før du kan i det hele tatt begynne å tenke på kvinnfolk.

• Liker 6
Gjest Badebuksa
Skrevet

Kjærlighetssorgen kan vare lenge ja, men ikke dyrk den! Glem det, tving deg selv til å tenke på noe helt annet... 

Han er ikke bedre enn deg, han er bare annerledes enn deg. Mer skallet? Ser du i desperasjon forsøker å finne noe "negativt" om ham, men glem det. Hold deg for god til det. 

Hva vil du? Hva liker du? Hvordan ønsker du å være? Har du angst?

Skrevet

Du får ihvertfall ikke dame om du graver deg ned i møkka slik.

Men noen ganger tror jeg det er en nødvendighet å grave seg litt ned i møkka og. Man må smake på den delen av livet og, for så å tenke at det er noe dritt. Bli lei av den, og så begynne å jobbe med seg selv og sitt eget liv. Man må finne veien selv, men blir det for ille er det ingen skam å søke hjelp hos helsevesenet. Kan være en fordel å vite hva du ønsker hjelp til før du gjør det, men om man mener at man trenger det, bør man søke hjelp uansett.

Det finnes ingen garanti for at man får seg dame, men et bedre liv for seg selv kan alle få til.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er håp. Du trenger ikke kjøre bil hvis du absolutt ikke vil det. Men det er viktig at du skaffer deg en jobb (hvis du ikke er ufør). Tenk positivt om deg selv, så vil du etter hvert klare mer enn du tror. Bruk hjelp fra psykolog. Det viktigste er å få det bra med seg selv. En kjæreste får eventuelt komme etter hvert som en bonus. 

Anonymkode: abe2c...042

Skrevet

Det er et vanskelig jobbmarked nå. Mange av vennene mine, som har master, er arbeidsledige.

mitt råd er skaffe en hobby, tren, gå på jobbsøkerkurs og vurder å flytte til Oslo. Der er det overvekt av kvinner, og det merkes i datesammenheng. Du trenger ikke bil der heller pga kollektivtrafikk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Badebuksa skrev:

Kjærlighetssorgen kan vare lenge ja, men ikke dyrk den! Glem det, tving deg selv til å tenke på noe helt annet... 

Han er ikke bedre enn deg, han er bare annerledes enn deg. Mer skallet? Ser du i desperasjon forsøker å finne noe "negativt" om ham, men glem det. Hold deg for god til det. 

Hva vil du? Hva liker du? Hvordan ønsker du å være? Har du angst?

Den var over for 3,5 år siden.. Har ikke noe med akkuratt den dama å gjøre, er mer generellt.

Ja, den var en cheap shot, inrømmer det.

Vet ikke, vet ikke, vet ikke. Ja jeg har angst.

AnonymBruker
Skrevet

Ta ansvar for ditt eget liv og få deg en jobb da. 

Anonymkode: 0f85d...9ca

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Velkommen i klubben. Jeg er på tolvte året som singel nå. Jeg er verken skallet eller arbeidsløs, men dame kan jeg se langt etter. Vi er tapere, men vi trenger da ikke dø fordet. Vi har like mye rett til å leve som hvemsomhelst. Vi må bare se forbi romantiske forhold for å finne noe som kan gi oss glede i tilværelsen. Det er mye som er verdt å leve for hvis man åpner seg for det.

Anonymkode: e6056...0df

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Velkommen i klubben. Jeg er på tolvte året som singel nå. Jeg er verken skallet eller arbeidsløs, men dame kan jeg se langt etter. Vi er tapere, men vi trenger da ikke dø fordet. Vi har like mye rett til å leve som hvemsomhelst. Vi må bare se forbi romantiske forhold for å finne noe som kan gi oss glede i tilværelsen. Det er mye som er verdt å leve for hvis man åpner seg for det.

Taper bare fordi man ikke har kjæreste?

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Sofia123 skrev:

Taper bare fordi man ikke har kjæreste?

Tapere i kjærlighet. Det var derfor jeg prøvde å få fram at livet er mer enn kjærlighet.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tapere i kjærlighet. Det var derfor jeg prøvde å få fram at livet er mer enn kjærlighet.

Der er vi enig, men håper du ikke gir opp dersom du ønsker å finne deg ei. Finnes nok av single jenter i Norge og resten av verden!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Den 3.4.2016 at 1.19, Sofia123 skrev:

Der er vi enig, men håper du ikke gir opp dersom du ønsker å finne deg ei. Finnes nok av single jenter i Norge og resten av verden!

Ja men hvilkne krav har de? Og faktum er jo det at det er mange mannfolk som går på runngang hos damene, mens noen aldri kommer inn på "markedet".

Jeg er ikke den du siterte, jeg er ts.

• Liker 1
Skrevet (endret)
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja men hvilkne krav har de? Og faktum er jo det at det er mange mannfolk som går på runngang hos damene, mens noen aldri kommer inn på "markedet".

Jeg er ikke den du siterte, jeg er ts.

Alle har jo krav. Både kvinner og menn, så da spørs det hvilke krav du ikke oppfyller. Nok av tråder her inne fra kvinner som er med menn som sliter psykisk, ikke bidrar i hjemmet eller med barna så det at kvinner har så mange krav og kun skal ha perfekte menn synes jeg er et tynt argument. Jeg har aldri opplevd at en mann ikke har stilt noen krav til meg.

Endret av Sofia123
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 3.4.2016 at 5.52, AnonymBruker skrev:

Dette fant jeg ut ved å se på eksens facebook-side. Hun dumpet meg, og er sammen med en "ny". Jeg ble dumpet for over 4 år siden, og jeg har aldri vært sammen med noen siden. Jeg visste at da jeg ble dumpet, ville jeg aldri finne en ny jente.

Jeg ser at de har vært på ferie i utlandet, og at fyren hennes kjører bil. Det kunne jeg aldri klart. Tør såvidt å kjøre bil her hjemme. Eksen min var ca på mitt nivå utseendemessig, og ser at hun har funnet en fyr som er litt mindre kjekk enn meg, og enda mer skallet. Men han har jobb.

Da jeg var sammen med denne jenta, tenkte jeg at hun var det beste jeg kunne få. Jeg føler meg så ydmyket og nedverdiget når hun nå er sammen med en som har jobb, men ikke utdannelse, men likevel er "bedre" enn meg.

Jeg tenker at jeg er en taper, og må dø.. Jeg har ikke noe å tilby damer.

Bli en #player ...kort og greit. Bygg opp din egen selvtillit - det er den type menn kvinnfolk faller for. Så samler du på dem du har mest kjemi med. 

Utseendet har ikke så veldig mye å si så lenge du har #game

Anonymkode: 04f94...be8

AnonymBruker
Skrevet
Den 3.4.2016 at 1.19, Sofia123 skrev:

Det betyr at de aller fleste lyver og sier de er opptatte ? ..hehe ;)

Anonymkode: 04f94...be8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...