AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #1 Skrevet 3. april 2016 Har nettopp kommet ut fra et lengre forhold. Har tenkt litt på en tidligere kollega de siste dagene. Jeg hadde alltid en følelse av at han likte meg. Han så veldig på meg og så rødmet han når vi snakket sammen, og han hjalp meg alltid. Jeg var i et forhold når jeg jobbet med han (for ca. 1 år siden), og jeg holdt derfor litt tilbake rundt han. Men nå når jeg er singel har jeg lyst til å se han igjen. Tror ikke jeg eg interessert i noe seriøst, men har lyst til å se om det var noe mer med den spenningen jeg følte mellom oss. Han er noen år yngre enn meg, og jeg synes av en eller annen grunn at det er litt tiltrekkende. Er ute etter noe som er litt lett og enkelt. Vi er venner på facebook, utover det har jeg ikke kontaktinformasjon. Bør jeg gjøre noe med dette eller bare glemme han? Anonymkode: 936b6...7b8
John_Felipe Skrevet 3. april 2016 #2 Skrevet 3. april 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Har nettopp kommet ut fra et lengre forhold. Har tenkt litt på en tidligere kollega de siste dagene. Jeg hadde alltid en følelse av at han likte meg. Han så veldig på meg og så rødmet han når vi snakket sammen, og han hjalp meg alltid. Jeg var i et forhold når jeg jobbet med han (for ca. 1 år siden), og jeg holdt derfor litt tilbake rundt han. Men nå når jeg er singel har jeg lyst til å se han igjen. Tror ikke jeg eg interessert i noe seriøst, men har lyst til å se om det var noe mer med den spenningen jeg følte mellom oss. Han er noen år yngre enn meg, og jeg synes av en eller annen grunn at det er litt tiltrekkende. Er ute etter noe som er litt lett og enkelt. Vi er venner på facebook, utover det har jeg ikke kontaktinformasjon. Bør jeg gjøre noe med dette eller bare glemme han? Anonymkode: 936b6...7b8 Ik tenk for mye, JUST DO IT! Hva har du å tape? Du jobber jo ik med han lenger, om det ik funker så blir det ik sånn at du kommer til å se han så ofte!
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #3 Skrevet 3. april 2016 Tenker det jeg også. Enten er det gjensidig eller i verste fall om han ikke er interessert så vil det jo bare bære et kompliment. Men hva gjør jeg? Sender han en melding på facebook? Hva skriver jeg i såfall? Aaner ikke hvordan jeg skal ta kontakt!! Anonymkode: 936b6...7b8
John_Felipe Skrevet 3. april 2016 #4 Skrevet 3. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tenker det jeg også. Enten er det gjensidig eller i verste fall om han ikke er interessert så vil det jo bare bære et kompliment. Men hva gjør jeg? Sender han en melding på facebook? Hva skriver jeg i såfall? Aaner ikke hvordan jeg skal ta kontakt!! Anonymkode: 936b6...7b8 haha! slutt å tenk !!! Bare skriv til han. Dere er jo ik helt ukjente for hverandre heller. Må ha tullet litt med hverandre og hatt en gnist/connection. Spørr om han har no å gjøre ikveld eller en annen dag. Hvis ik, si du kjeder deg og inviter han hjem til deg. Her får du vite direkte om han er interessert el ik. Om han ik har en veldig god grunn til å ik komme så kommer han helt sikkert! Er han interessert så er det mye han dropper for å møte opp altså, vi menn gjør mye for å kunne tilbringe en fin kveld med en vi er interessert i! gogogogogo!
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #5 Skrevet 3. april 2016 Hva med: Hei! Lenge siden sist Hvordan står det til med deg da? Jeg *insert hobby/aktivitet*. Så tar du det defra Anonymkode: 0223c...efc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå