Gå til innhold

Min fuck friend

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, bailey skrev:

Ikke vondt ment, men du har jo innovervendte antenner.. Ut i fra hva du skriver så er det ikke tvil om at mannen har følelser for deg. 

Du er kanskje kald, men bryr du deg litt om denne karen så avslutter du ting umiddelbart. Det kan være dere hadde en avtale om at dette kun skulle være sex, men sex og følelser henger ofte sammen og det er noe de færreste kan forutse. 

Vi har avtalt at vi kun skal ha sex. Ikke tilbringe tid sammen utenom det. Det var det som var avtalen med ff forholdet. 

-TS

Anonymkode: d31ff...96e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Problemet mitt er at jeg er dum person som ikke forstår når en mann har følelser for meg. Jeg tolker følelser sykt tregt. 

-TS

Evt at du selv mangler følelser, empati....

Du skriver at du er en lukket person som er vanskelig å bli kjent med , og der kjenner jeg meg igjen i deg ts, men jeg fatter ikke hvordan du da klarer å ha et intimt forhold til noen over tid uten følelser. Det hadde ikke jeg klart, da det fysiske og psykiske henger sammen. Jeg bruker ekstremt lang tid på å åpne meg, han siste jeg så sa at jeg var som en lukket østers.

Fint at du skal avslutte med han, og hva med å vente med sex til du faller for noen..? Hvorfor gi deg hen til en du ikke er på bølgelengde med følelsesmessig? En du blir skikkelig forelska i? Skjønner ikke folk som har ff venn, mye bedre å være alene å lengte etter en enn å ta til takke med en...

Anonymkode: 1fe21...8eb

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet mitt er at jeg er dum person som ikke forstår når en mann har følelser for meg. Jeg tolker følelser sykt tregt. 

-TS

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har avtalt at vi kun skal ha sex. Ikke tilbringe tid sammen utenom det. Det var det som var avtalen med ff forholdet. 

-TS

Du er ikke dum av den grunn. Bare avslutt ff-forholdet, selv om avtalen i utgangspunktet kun var for å ha sex. De t vil gagne dere begge to på sikt. 

• Liker 1
Skrevet

Men tror du ikke han blir lei, eller oppgitt over at du utleverer han såpass i dybden på et forum? Hvordan kan det være greit i det hele tatt? 

Skrevet

For all del snakk med han og si at du har inntrykk av at han føler mer enn deg. Kan hende han er fornøyd for alt vi vet. 

AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du høres kald og kynisk ut...

Kan ikke svare han når han ringer fordi du kun tekster med de du ikke har en næ relasjon til, men å knulle han kan du....

Anonymkode: 1fe21...8eb

Hun er da ikke kald og kynisk, han er bare en fuck friend og hun har sagt klart og tydelig at hun ikke er interessert i noe mer en knulling. Npr det er sagt så tror jeg at det er kkurt å avslutte dette "forholdet", virker som om han vil noe mer, og snoking på mobil og tendenser til sjalusi er ikke en god ting uansett forholdstype.

Anonymkode: 66300...019

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, michaeline__07 skrev:

Men tror du ikke han blir lei, eller oppgitt over at du utleverer han såpass i dybden på et forum? Hvordan kan det være greit i det hele tatt? 

Bedre å spørre om råd, enn å la være og fortsette dette usunne ff forholdet for hans del. 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bedre å spørre om råd, enn å la være og fortsette dette usunne ff forholdet for hans del. 

Ja - det ser ut som du hadde svaret selv. :)

Skrevet

Han er kanskje ikke kjæresten din, men du er i hvert fall hans. 

Skrevet

Damn. Det er den mest kjølige beskrivelsen jeg har sett fra en kvinne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...