AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #1 Skrevet 2. april 2016 Hei! Har hatt en fuck friend i et par mnd. I de siste mnd har han vært rar? Hvis jeg kan beskrive han sånn. Jeg er noen ganger på mobilen, siden jeg får inn meldinger. Han pleier å snike seg bak meg og se hvem jeg skriver til. Når jeg catcher han, så rygger han tilbake. Han har spurt om jeg vil trene med han og at vi burde ha sex flere ganger i uken. Jeg har takket ja til å ha sex flere ganger i uken, men ikke å tilbringe tid med han utenom det. Jeg synes det er slitsomt noen ganger, når han er nysgjerrig og spør hvem jeg tekster, så sier jeg en kompis av meg, og han spør om jeg har knullt han. Blir irritert når han spør rett ut om jeg har knullt alle jeg møter på. Han pleier å stille meg også om jeg har blitt knulle i det siste, men jeg sier at det ikke angår han. Har en del guttevenner og jentervenner og er ganske sosial og utadvent av meg. Han pleier å ringe meg og spørre om å møtes, men jeg pleier aldri å svare på tlf hans, liker kun å tekste med de jeg ikke har nær relasjon til. Husker engang under akten, så spurte han meg plutselig "jeg liker deg, liker du meg", og jeg svarte ikke. Jeg bare nikket. En gang så spurte han meg om jeg noen gang har tenkt på å ha en kjæreste, men jeg svarte at jeg er fornøyd med singelivet mitt og har ikke behov for en kjæreste. Deretter spurte han om jeg ville date han (tror han kødda) og jeg bare nei, vil ikke ha noe kjæreste. Det jeg reagerte litt på var at han sa: "du kommer sikkert snart til å få en kjæreste." En gang så var jeg på mobilen min og lo (en vennine av meg skrev noe morsomt), så spurte han om hva jeg lo av. Jeg bare: "ingenting." Så spør han om han kan se på mobilen min, bytte i mot at jeg kan se på mobilen hans og jeg sier "nei." Plutselig så tar han mobilen fra meg og leser meldingen, og jeg tar mobilen tilbake og ser stygt på han. Han pleier å stille meg sånne sære spørsmåler som hvor mange jeg har knullt osv. Jeg har sagt til han at det er et personlig spørsmål og det angår ikke han. Under sexen har vi en del øyekontakt under sexen og når han gir meg komplimenter osv. som at jeg er den nydeligste og at jeg ikke burde være flau over komplimentene (Jeg blir flau over å få komplimenter, hehe) . Han pleier å stryke ansiktet mitt og kysse meg på pannen. I går rett etter sexen spurte han meg om jeg ville natte hos han, og jeg takket pent nei. Han spurte hvorfor jeg ikke ville natte. Jeg sa at jeg føler meg ekkel dagen derpå, siden jeg ikke har med tannbørste osv. Jeg pleier som regel å ha sex og deretter stikke. Vil ikke tilbringe så mye tid med en fuck friend. Jeg er fornøyd med han som min fuck friend og sexen er fantastisk, MEN er det normalt av en fuck friend å være sånn? Anonymkode: d31ff...96e
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #2 Skrevet 2. april 2016 er vel nokså tydelig at han har fått noe følelser for deg vel? hvor gamle er dere? Anonymkode: 24948...42e 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #3 Skrevet 2. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: er vel nokså tydelig at han har fått noe følelser for deg vel? hvor gamle er dere? Anonymkode: 24948...42e Han er 28 og jeg er 21. -Ts Anonymkode: d31ff...96e
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #4 Skrevet 2. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han er 28 og jeg er 21. -Ts Anonymkode: d31ff...96e Jeg ville avsluttet fuck-friend-forholdet med han, dersom du ikke er interessert i annet enn dette. Anonymkode: 75d58...2ff 6
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #5 Skrevet 2. april 2016 Du høres kald og kynisk ut... Kan ikke svare han når han ringer fordi du kun tekster med de du ikke har en næ relasjon til, men å knulle han kan du.... Anonymkode: 1fe21...8eb 8
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #6 Skrevet 2. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han er 28 og jeg er 21. -Ts Anonymkode: d31ff...96e ok Synes det er ganske klart at han vil noe mer. Virker ihvertfall slik. så, hvis du ikke vil noe mer, så er det kanskje best å avslutte det? Må si at jeg ikke synes han oppfører seg rart da. Synes også at du kan være tydeligere med han. Sette regler når dere finner ut at dere kun ha sex. foreksempel dette med overnatting... Jeg hadde syntes dette var helt normalt. Overnatting etter sex. Synes du virker veldig avvisende mot han, så forstår ikke helt at du fortsetter å treffe han når dere så tydelig vil forskjellige ting. Anonymkode: 24948...42e 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #7 Skrevet 2. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du høres kald og kynisk ut... Kan ikke svare han når han ringer fordi du kun tekster med de du ikke har en næ relasjon til, men å knulle han kan du.... Anonymkode: 1fe21...8eb Jeg har fått høre mange ganger at jeg er en kald person, men jeg kan ikke noe for det. Knullevenn er kun til å knulle. Vil verken tilbringe tid med en han. Er opptatt til tider med venner, studie, jobb, hobbyer og alenetid. Det er ikke førstegangen jeg har blitt kalt kald. Det var en person som sa til meg: "Hvorfor er du så kald? Du er en kjempe pen jente og søt, og jeg kunne ha datet deg, men du er så kald" Anonymkode: d31ff...96e
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #8 Skrevet 2. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: ok Synes det er ganske klart at han vil noe mer. Virker ihvertfall slik. så, hvis du ikke vil noe mer, så er det kanskje best å avslutte det? Må si at jeg ikke synes han oppfører seg rart da. Synes også at du kan være tydeligere med han. Sette regler når dere finner ut at dere kun ha sex. foreksempel dette med overnatting... Jeg hadde syntes dette var helt normalt. Overnatting etter sex. Synes du virker veldig avvisende mot han, så forstår ikke helt at du fortsetter å treffe han når dere så tydelig vil forskjellige ting. Anonymkode: 24948...42e Du synes han oppfører seg "rart"? At han spør om å overnatte etter man har vært intime sammen, finne på andre ting etc, er det rart? Hva er det med folk idag? Det som er rart er at folk har ff forhold! De har sex med en fyr/dame de ikke "skal" ha følelser for, DET er RART! Det føkker med hjernen, spesielt på sikt. Ts er på god vei til å bli følelsesmessig avstumpa. Bare fortsett sånn ts, så vil du til slutt ikke klare å knytte deg til noen. Anonymkode: 1fe21...8eb 4
himmeloghav Skrevet 2. april 2016 #9 Skrevet 2. april 2016 Dette høres ut som et omvendt mann kvinne forhold. Vanligvis er det kvinner som får følelser av sex og ikke menn. Du høres veldig kald ut. Får vondt av han stakkars gutt! 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #10 Skrevet 2. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fått høre mange ganger at jeg er en kald person, men jeg kan ikke noe for det. Knullevenn er kun til å knulle. Vil verken tilbringe tid med en han. Er opptatt til tider med venner, studie, jobb, hobbyer og alenetid. Det er ikke førstegangen jeg har blitt kalt kald. Det var en person som sa til meg: "Hvorfor er du så kald? Du er en kjempe pen jente og søt, og jeg kunne ha datet deg, men du er så kald" Anonymkode: d31ff...96e Bare innstillingen din til sex er trist! Du er 21, og har denne holdningen...Da jeg var 21 var jeg jomfru og ventet på den rette. Jeg har beholdt den innstillingen til sex, at jeg kun har det med en jeg har følelser for. Jeg blir lei meg på dine vegne. Høres ut som du har et usunt forhold til nærhet, da det fysiske og psykiske henger sammen. Anonymkode: 1fe21...8eb 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #11 Skrevet 2. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare innstillingen din til sex er trist! Du er 21, og har denne holdningen...Da jeg var 21 var jeg jomfru og ventet på den rette. Jeg har beholdt den innstillingen til sex, at jeg kun har det med en jeg har følelser for. Jeg blir lei meg på dine vegne. Høres ut som du har et usunt forhold til nærhet, da det fysiske og psykiske henger sammen. Anonymkode: 1fe21...8eb Nå må du søren meg gi deg. Vet ikke engang hvor jeg skal begynne. 🙄 Men TS, avslutt dette, for hans skyld. Han har tydeligvis følelser for deg. Anonymkode: c9f53...f6b 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #12 Skrevet 2. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå må du søren meg gi deg. Vet ikke engang hvor jeg skal begynne. 🙄 Men TS, avslutt dette, for hans skyld. Han har tydeligvis følelser for deg. Anonymkode: c9f53...f6b Hva er problemet ditt? Mente ikke at hun skulle være jomfru, men at hun høres avstumpa ut emosjonelt når hun bare vil ha han bort etter at hun er "ferdig" med han...Ingen kontakt utenom sexen, og så er det rett ut liksom...Mannen må jo føles seg kjip etterpå. Håper du avslutter for hans del ts. Anonymkode: 1fe21...8eb
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #13 Skrevet 2. april 2016 Ett ord om slike. Hore. Menn også. Hvordan kan folk bare jukke på uten å like og være glad i personen. Dette er så ekkelt. Får spybye av å lese dette her. Ikke kul om en mann skal få behandle meg som en madrass. Fysj. Få deg ryggrad kvinne!!!! Anonymkode: 8baae...b5d
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #14 Skrevet 2. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ett ord om slike. Hore. Menn også. Hvordan kan folk bare jukke på uten å like og være glad i personen. Dette er så ekkelt. Får spybye av å lese dette her. Ikke kul om en mann skal få behandle meg som en madrass. Fysj. Få deg ryggrad kvinne!!!! Anonymkode: 8baae...b5d Det er jo han som må få seg ryggrad... Anonymkode: 1fe21...8eb 2
bailey Skrevet 2. april 2016 #15 Skrevet 2. april 2016 Ikke vondt ment, men du har jo innovervendte antenner.. Ut i fra hva du skriver så er det ikke tvil om at mannen har følelser for deg. Du er kanskje kald, men bryr du deg litt om denne karen så avslutter du ting umiddelbart. Det kan være dere hadde en avtale om at dette kun skulle være sex, men sex og følelser henger ofte sammen og det er noe de færreste kan forutse.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #16 Skrevet 2. april 2016 Hei, folks! Takk for råd og pisk. Jeg kan ærlig innrømme selv og vet selv at jeg er en "kald person." Jeg har hørt det flere ganger fra venner eller såkalte "guttevenner" at jeg er en pen jente, og søt, MEN at jeg er en kald person og de kunne ha datet meg, men jeg er bare kald. Men de liker meg for det for den jeg er. Jeg er fornøyd med livet mitt. Studerer, jobber, driver med hobbyer som jeg elsker, trener, blir kjent med folk, glad i å feste og har 2 gode bestevenniner som jeg er nær med og 2 guttevenner. Ja, jeg er ikke akkurat en "kosete" person som gir klem til alle jeg møter eller blir fort "intim" med en fremmed. Jeg kan si at jeg er en lukket person. En person som kan være vanskelig å bli kjent med. Jeg er ganske forsiktig med hvem jeg har lyst til å "åpne" meg for. Når jeg har åpnet meg for en person, så kan jeg ærlig si at jeg kan være den koseligste og snilleste personen man har møtt. Utenom det, så kan jeg virke veldig kald. - TS Anonymkode: d31ff...96e
michaeline__07 Skrevet 2. april 2016 #17 Skrevet 2. april 2016 Hvem er det som skriver så detaljert om en de ikke er sammen med eller noe så et debattforum? Atte hæ? Er det tull?
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #18 Skrevet 2. april 2016 Tipper endel kvinner her vil si at ts er "frigjort" osv, at det liksom er "likestilling", men saken er den at det er som om ts har sex i skam siden hun ikke engang orker noe kontakt med fyren etterpå...Må være kjipt å ha et sånt forhold til sex, at det ikke er nærhet men bare et behov du selv skal tilfredsstille, med en du ikke vil ha noe å gjøre med etterpå... Anonymkode: 1fe21...8eb
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #19 Skrevet 2. april 2016 Jeg skal avslutte FF forholdet. Siden det viser seg tydelig at han har følelser for meg. - TS Anonymkode: d31ff...96e
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #20 Skrevet 2. april 2016 4 minutter siden, bailey skrev: Ikke vondt ment, men du har jo innovervendte antenner.. Ut i fra hva du skriver så er det ikke tvil om at mannen har følelser for deg. Du er kanskje kald, men bryr du deg litt om denne karen så avslutter du ting umiddelbart. Det kan være dere hadde en avtale om at dette kun skulle være sex, men sex og følelser henger ofte sammen og det er noe de færreste kan forutse. Problemet mitt er at jeg er dum person som ikke forstår når en mann har følelser for meg. Jeg tolker følelser sykt tregt. -TS Anonymkode: d31ff...96e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå