AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #1 Skrevet 2. april 2016 Såå... greia er at i høst datet jeg en fyr som etter mye om og men endte med ingenting. Jeg var betatt av fyren, vi datet/tekstet konstant i tre måneder. Jeg fikk aldri ut av ham hva han egentlig ville med meg. En voksen fyr som stadig vekk fortalte meg at han var interessert i et seriøst forhold. Likevel avviste han meg rundt juletider. "Greit nok", tenkte jeg da det skjedde, da det hadde vart og rukket nok til at usikkerheten rundt hva han egentlig var interessert i med meg begynte å kjede meg.. snap og all kontakt ble brutt. Jeg slettet han fra alle sosiale medier etter dette. Plutselig for én uke siden fikk jeg forespørsel på nytt på snapchat fra han. La ham til, sendt noen sporadiske snaps, men ikke mer enn det. Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg forstå hvorfor han la meg til på snap nok en gang? Ikke tar han spesielt mye kontakt (vanskelig å si om det er snaps han sender til mange,ikke bare meg). Og hadde det kun vært sex han var ute etter så hadde han vel tatt kontakt og flørtet litt? Jeg er fristet til å sende en snap og spørre om han la meg til ved en feiltakelse. Slikt skjer jo... merker fyren forvirrer meg veldig. Kloke råd og erfaringer mottas med stor takk! 😉 Anonymkode: cf3be...119
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #2 Skrevet 2. april 2016 Jeg tror han håper på at du tar videre initiativ til kontakt slik at han alene ikke kan klandres neste gang han avviser deg. Hvis du ikke gjør det, vil han antaglig ta mer og mer kontakt inntil du blir interessert nok til å ta initiativet. Anonymkode: b5f90...4e3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #3 Skrevet 2. april 2016 Altså, det er snapchat. Jeg ville ikke lagt så mye mer i det enn det. Det er en app som kan slettes, eller brukes. Hvis kompisen min ikke svarer så går ikke verden under. Det er vel åpenbart at en date ringer og jeg ville ikke brukt verken tinder eller snapchat som en mal, eventuelt et mål for å vite om han er tiltrukket av deg. Jeg har venner med kjærester som bruker det. Kan aldri se at de blir sjalu, eller sinna for at noen sender en snapchat med en grimase. Anonymkode: cc065...d1d
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #4 Skrevet 3. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror han håper på at du tar videre initiativ til kontakt slik at han alene ikke kan klandres neste gang han avviser deg. Hvis du ikke gjør det, vil han antaglig ta mer og mer kontakt inntil du blir interessert nok til å ta initiativet. Anonymkode: b5f90...4e3 jupp. dropp han. Anonymkode: d0408...61c 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #5 Skrevet 3. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror han håper på at du tar videre initiativ til kontakt slik at han alene ikke kan klandres neste gang han avviser deg. Hvis du ikke gjør det, vil han antaglig ta mer og mer kontakt inntil du blir interessert nok til å ta initiativet. Anonymkode: b5f90...4e3 Kan du utdype hvorfor du mener det er slik? #nysgjerrig Anonymkode: 311e7...de9
Dolly__ Skrevet 3. april 2016 #6 Skrevet 3. april 2016 Denne diskusjon minner meg om banandiskusjonen her inne. Litt mye dramatikk pga snapchat, eller en banan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå