AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #1 Del Skrevet 2. april 2016 Jeg lurer rett og slett på hvilken erfaringer dere har med Tropehagen Zoo. Selv har jeg vært innom flere av butikkene deres i landet og har alltid hatt negativ erfaring i form av utrivlige ansatte og dårlig dyrehold. Var blandt annet noen her i byen som ikke fikk vet.attest når hun kjøpte undulatene sine og begge undulatene viste seg å være syk. De har også spurt Dyrebeskyttelsen om å få selge dyrene de redder videre. (les. Smådyr som Kaniner, marsvin.osv.) Anonymkode: f3d7c...963 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snadder Skrevet 2. april 2016 #2 Del Skrevet 2. april 2016 Handler ikke hos Tropehagen lenger etter at jeg gikk inn i en av butikkene og det var så rotete og luktet råttent. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 3. april 2016 #3 Del Skrevet 3. april 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer rett og slett på hvilken erfaringer dere har med Tropehagen Zoo. Selv har jeg vært innom flere av butikkene deres i landet og har alltid hatt negativ erfaring i form av utrivlige ansatte og dårlig dyrehold. Var blandt annet noen her i byen som ikke fikk vet.attest når hun kjøpte undulatene sine og begge undulatene viste seg å være syk. De har også spurt Dyrebeskyttelsen om å få selge dyrene de redder videre. (les. Smådyr som Kaniner, marsvin.osv.) Anonymkode: f3d7c...963 Om du har en spesiell butikk i tankene, så send en melding til Mattilsynet. Hjelepr jo ikke å kjøpe dyr fra butikken for så å gi dem videre til dyrebeskyttelsen, da får de penger til å kjøpe flere dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #4 Del Skrevet 3. april 2016 Kjenner ikke så godt til Tropehagen, men var på nettsiden deres og den er veldig rotete. Foretrekker min lokale dyrebutikk Anonymkode: f3d7c...963 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlikkFlakk Skrevet 3. april 2016 #5 Del Skrevet 3. april 2016 Jeg handler hos Tropehagen på nett, men ikke i fysisk butikk, jeg liker Buddy eller lokale dyrebutikker best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 3. april 2016 #6 Del Skrevet 3. april 2016 De Tropehagen jeg har vært innom har hatt fryktelig uvitende ansatte. At man kan jobbe i en dyrebutikk å vite så lite om dyr er for meg en gåte. Nå kan det så klart hende at jeg har hatt uflaks, og jeg dømmer ikke hele kjeden pga disse tre-fire butikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maryam1350 Skrevet 4. april 2016 #7 Del Skrevet 4. april 2016 Hmmmm... Ja, jeg har sett to tropehage-dyrebutikker, som er veldig rotete og vet lite om dyr. Men den ene jeg har vært på flere ganger, er veldig flinke. Både med fisker, fugler, gnagere og kaniner kan jeg si. Men de fleste andre jeg har vært på har vært en del dårlig med dyr og andre ting😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Feyfeyhey Skrevet 9. april 2016 #8 Del Skrevet 9. april 2016 (endret) . Endret 31. juli 2016 av Feyfeyhey 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerenenhjørning Skrevet 13. april 2016 #9 Del Skrevet 13. april 2016 Har handla en del hundeutstyr på tropehagen i ski. Synes det er helt ålreit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 13. april 2016 #10 Del Skrevet 13. april 2016 (endret) w Endret 15. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #11 Del Skrevet 13. april 2016 Jeg har jobbet i to forskjellige dyrebutikker hvor den ene var tropehagen zoo. Vil absolutt si at de var flinke på begge steder. Tropehagen hadde (i dette tilfellet) litt rotete butikk og veldig mange varer på veldig liten plass, men de hadde virkelig peiling på det de drev med, så bare positivt å si om den butikken skal dog sies at det var en av butikkene dems, vet jo ikke noe om de andre. Anonymkode: 73016...bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #12 Del Skrevet 13. april 2016 Tidligere hadde jeg iguan, men typen og jeg ønsket oss et par hetterotter (har alltid vært glad i hetterotter, og han synes de er litt koseligere enn en meterlang øgle, forståelig nok). Dro til tropehagen og kjøpte to hetterotter, og samtidig litt stasj til øglefar, ny bark, kalk og diverse slike saker. Tenkte i ettertid at jeg synes det var regelrett skremmende at de lot meg kjøpe levende rotter sammen med masse ting som åpenbart skulle brukes til en reptil, uten å engang spørre om jeg har tenk å bare fôre dem til beistet med én gang jeg kommer hjem. Man kjøper liksom ikke lighter og bensin sammen uten å få spørsmål. Anonymkode: f74d7...2ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #13 Del Skrevet 12. august 2016 Når dere kommer til en dyrebutikk som behandler dyrene dårlig eller er uhygienisk, så må dere kontakte Mattilsynet omgående! Tropehagen er jo en kjede, og butikkene drives av forskjellige franchisetagere. Dvs. at selv om kjeden har sine retningslinjer, så er det jo opptil enhver buikkeier hvordan de driver butikken sin. Tipper at om kjeden får tilbakemeldinger om dårlig drift av en eller flere butikker, så vil de ta affære med eier av den aktuelle butikken. Om en butikk er rotete går vel også på eiers erfaring med å bygge butikk og ordenssans. Anonymkode: 9a4b6...94e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #14 Del Skrevet 13. august 2016 I min by tror jeg dyrene har det kjempefint, de har det alltid rent og virker pent stelt med. Men prisene.. det er helt sykt hvordan de får ting til å gå rundt. en spray til katt koster 590 kroner i butikken.. jeg kjøper den for 170 kroner på nett. Hundebur, klorestativ og alt som typisk koster mer enn 400 kroner, tror jeg de tar dobbelt for av hva som er vanlig på nett. Småting som leker og godbiter kan ha helt grei pris. Jeg har ved 2 anledninger spurt om de kan ta inn en spesiell vare for meg(av samme merke som de allerede har inne), men begge gangene har de sagt nei, synes det er litt rart for alle andre butikker bruker å være hjelpsomme med slikt om man vet akkurat hva man skal ha. Anonymkode: bffc7...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snadder Skrevet 14. august 2016 #15 Del Skrevet 14. august 2016 Synes generelt at tropehagen har dårlig service og i denne byen en temmelig frekk betjening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå