AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #1 Skrevet 2. april 2016 Så er det fryktelig mulig at jeg overreagerer, og da må dere bare sette meg på plass, men jeg kjenner at dette ble litt vanskelig.. Kom i kontakt med en på sukker for 3-4 uker siden, etter 1-2 uker på sukker, utvekslet vi kontakt informasjon andre steder, og begynte å prate der. Vi har daglig kontakt, og truffet hverandre 3 ganger. Vi har hatt to hjemmedater, men ingen fysisk kontakt enda, litt sært, men har ikke falt helt naturlig, og vi er kanskje begge litt sjenert. Også kanskje jeg skremte han litt, da jeg ga veldig klar beskjed på at når vi hadde hjemmedate at jeg ikke tenkte sex osv. Uansett, jeg har ikke brukt sukker noe siden. Men har vært pålogget, litt for forumet, og litt for å sjekke om han er aktiv. Og han er selvsagt ALLTID aktiv. Det har plaget meg, men for alt jeg vet så er han inne å sjekker det samme som meg. Eller han prater med folk han allerede har kontakt med. Den siste delen der sliter jeg litt med.. Men aksepterte at vi har bare møttes 3 ganger, og ingen kyss.. Så i går bestemte venninna mi seg for å opprette sukker profil mens vi tok noen glass vin og pratet. Noen timer etterpå sendte daten min henne en melding på sukker. Jeg tolker det som at han fremdeles er på utkikk, og jeg ikke er god nok, rett og slett. Og har egentlig lyst å sende han en melding og avslutte hele greia. Venninna mi mener jeg er fryktelig sær.. 1. Er jeg sær? Greit det er bare 3 dates, men liker ikke tanken på at han chatter med andre samtidig, og oppsøker nye. 2. Hvis jeg skal sende en sms og avslutte hele greia, sliter jeg med å formulere meg på en måte som ikke høres bitter ut.. Forslag til hvordan jeg kan ordlegge meg? Æsj, dette var skikkelig kjipt altså. Anonymkode: e6fa8...14e
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #2 Skrevet 2. april 2016 Skjønner den følelsen der, faktisk. Syns ikke du er sær, mange ville reagert slik. Tre dates er jo litt, men i deres tilfelle har det jo ikke gått raskt unna? Kan være derfor? Anonymkode: 48825...6dd 5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #3 Skrevet 2. april 2016 For meg hadde det betydd at han ikke var så interessert. Jeg dater ikke flere samtidig, og hadde ikke likt om daten min gjorde det. Her er folk forskjellige. Jeg hadde sendt en sms hvor det sto at jeg ikke føler at ting går riktig vei med oss. Hadde passet på å ikke anklage ham for noe, ettersom det er jeg som ikke liker at han dater/chatter på sukker med flere samtidig. Dessuten kan det kjapt bli ugrei stemning å anklage ham for noe dere tydeligvis ikke har snakket om at et greit/ugreit å gjøre. Ikke tenk på at du ikke er bra nok - tenk heller at han ikke er bra nok for deg Anonymkode: 7f62a...e30 8
Gakkepus Skrevet 2. april 2016 #4 Skrevet 2. april 2016 Saa er han aktiv, da. Det har han all rett til, dere er ikke sammen, mottes kun 3 ganger, hva er det du egentlig forventer? Han ser etter andre fisker i havet, og kanskje, naar det blir mer seriost mellom dere, kommer han til aa deaktivere sukker kontoen sin. Men inntil videre hadde jeg ikke sagt noe paa det. Og, ja, jeg forstaar at det kjipt for deg, men jeg hadde ikke gaatt saa langt og tenkt negativt om meg selv... at du ikke er god nok? Dere kjenne helt aerlig ikke hverandre .....
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #5 Skrevet 3. april 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Så i går bestemte venninna mi seg for å opprette sukker profil mens vi tok noen glass vin og pratet. Noen timer etterpå sendte daten min henne en melding på sukker. Anonymkode: e6fa8...14e stygg sak Anonymkode: 5ba1a...866 3
Gakkepus Skrevet 3. april 2016 #6 Skrevet 3. april 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: stygg sak Anonymkode: 5ba1a...866 Sier meg enig i det.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #7 Skrevet 3. april 2016 Holdt på å svare at du overreagerte når du ikke visste om han bare småpratet med andre uten å møte dem, og det bare hadde vært tre dates og ikke var noe fysisk kontakt enda. Men at han er så aktiv at han får nye matcher OG sender dem en melding..... da er han på utkikk dessverre :(. Anonymkode: 4be3f...9eb 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #8 Skrevet 3. april 2016 Kjip sak! Men har et inntrykk av at mange er sånn som han. Muligens bare på utkikk etter noe "enda bedre".. Du kan jo si til han neste gang, at du lurer litt på årsaken til at han fortsatt sender meldinger på Sukker. At du ikke er komfortabel ettersom du vet han f.eks sendte venninna di ei melding, og om det er fordi han bare er usikker på situasjonen mellom dere - eller at han er useriøs..? Har vært i samme situasjon som deg, bare vi var kommet mye lenger - og det var ikke gøy. Men så lenge dere ikke har blitt enige om å være eksklusive så må det være greit at han kikker, dersom han er ærlig om det. Anonymkode: 80c1d...461 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #9 Skrevet 3. april 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjip sak! Men har et inntrykk av at mange er sånn som han. Muligens bare på utkikk etter noe "enda bedre".. Du kan jo si til han neste gang, at du lurer litt på årsaken til at han fortsatt sender meldinger på Sukker. At du ikke er komfortabel ettersom du vet han f.eks sendte venninna di ei melding, og om det er fordi han bare er usikker på situasjonen mellom dere - eller at han er useriøs..? Har vært i samme situasjon som deg, bare vi var kommet mye lenger - og det var ikke gøy. Men så lenge dere ikke har blitt enige om å være eksklusive så må det være greit at han kikker, dersom han er ærlig om det. Anonymkode: 80c1d...461 Herregud så vanskelig dere gjør det! Enten er han interessert i ts, og da er det jo ingen grunn til å stresse videre med andre samtidig, i tilfelle det ikke går. Eller så er han ikke interessert, og da er det jo bare for ham å kutte og gå videre på noe nytt. Høres ekstremt slitsomt ut å skulle avtale at man er eksklusive.... Skjønner at for mange unge er det blitt sånn, men for meg strider det bare mot normal folkeskikk. Husker jeg traff en fyr på noen fester, hadde litt sms-kontakt i mellom osv, men langt fra noe som helst forpliktende. Likevel sa jeg fra til ham da jeg traff en ny som interesserte meg mer, selv om jeg ikke visste om det kom til å bli noe med han nye (ble ikke noe langvarig, men det visste jeg jo ikke da). Så lenge jeg da hadde funnet en annen jeg skulle flørte med og håpet å treffe mer, var det helt naturlig for meg å si fra til han første. Ikke slå opp, vi var ikke i nærheten av å være sammen, men bare si fra at jeg ikke kom til å ta kontakt mer og hvorfor. Ble avslutta i god stemning, han takka for at jeg sa fra og ønsket meg lykke til. Hadde følt meg ganske råtten om jeg skulle hatt ham gående på gress!!! Anonymkode: 638cb...a49 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #10 Skrevet 3. april 2016 Slike menn holder jeg meg langt unna. Om jeg dater noen jeg faktisk liker ser jeg ikke vitsen med å samtidig lete etter noen andre. Hva skulle vært vitsen med det? Jeg luker derfor ut menn som holder på sånn, uavhengig om han og andre mener han ikke gjør noe galt. Om det er "galt" er totalt irrelevant. Jeg orker bare ikke kaste bort tiden på slike. Been there, done that. Å være så desperat at man hele tiden må lete etter noen bedre er så uattraktivt som det går an å få det. Anonymkode: ef024...0e3 3
Ardenus Skrevet 3. april 2016 #11 Skrevet 3. april 2016 Her må du enten gi faen i karen og la andre slippe til, eller bli bedre kjent med han og gjøre deg selv bedre enn andre. Du må danke ut andre så kan du prate med han om dere skal bare date hverandre (mens dere dater) også bli kjærester hvis det passer seg. 3 dater og ingen fysisk kontakt, er det null kjemi mellom dere? Verken seksuell eller personlighet ? 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #12 Skrevet 5. april 2016 Æsj, har opplevd det samme selv. Vi hadde møttes 4 ganger og hadde sex 4 daten. Meeeen vi hadde jo aldri pratet om at vi var eksklusive. Jeg hadde nettopp kommet ut av et langvarig forhold og var faktisk ikke klar over at man muntlig måtte avtale om man var eksklusive eller ikke, etter 4 kjempebra dater og sex. Dermed fikk jeg faktisk sjokk når jeg logget inn på datingsiden for å slette profilen min (hva skulle jeg med den - jeg hadde jo møtt en super fyr), og oppdaget at han hadde oppdatert profilen sin med nye bilder og lagt til ny tekst! Jeg går jo aldri rundt grøten, så jeg sendte han en melding og sa at jeg ikke var interessert i å treffe han mer, når han helt tydelig var på utkikk etter noe bedre, samtidig som han fant det for godt å benytte seg av anledningen til å ha sex med meg. Fikk en sur og fjollete melding tilbake. Han så seg nemlig ikke rundt etter noe bedre, han skjønte ikke hvordan jeg kunne tro det. (Eh, really?!) Uansett - bestemte meg for å gi han en ny sjangse, men fikk venninnen min (som har type og er superpen) til å opprette en profil og sjekke om han tok kontakt. Og jaggu gjorde han ikke det! Sendte henne masse meldinger om hvor utrolig fin hun er og etterhvert inviterte han henne ut på date. Da innså jeg at jeg ikke ville kaste bort mer tid på han. Løgner og desperat på jakt etter noe bedre ja. Har i ettertid skjønt/funnet ut at denne fyren er en såkalt fuckboy. Han bor i Oslo og ser veldig bra ut, voksen er han også, hvertfall i alder, så se opp for han jenter Anonymkode: ef9a2...d2a
daemonia Skrevet 5. april 2016 #13 Skrevet 5. april 2016 Dere er ikke eksklusive, og ikke er dere kjærester. Dere har hatt 3 dates og hatt daglig kontakt, men likevel så var det ikke naturlig med et kyss på noe tidspunkt? Hva med klemming? Eller sitter dere bare der som kompiser og prater og ser film eller hva som helst? Jeg møtte mannen på nett. Både jeg og han var pålogget og kikket litt rundt. Svarte på meldinger osv. Men ingen av oss tok kontakt selv. Men vi hadde fysisk kontakt. Klemmer, kyss på kinnet... Tror vi begge hadde like store problemer med å holde igjen til slutt. Det virker helt ærlig ikke som at dere har kjærestekjemi her. Med mindre dere begge er veldig sjenerte da, men det virker jo ikke slik når han kontakter andre. Hadde det vært noe der så hadde du visst det. Mannfolk er ganske tydelige på det. Vil de så vet du.
bailey Skrevet 5. april 2016 #14 Skrevet 5. april 2016 Om du har lyst til å avslutte ting mellom dere basert på at han fortsatt er på "utkikk" så synes jeg det er helt innafor. Nei, han har ikke gjort noe galt, men når det kommer til denne kjærligheten så må man nesten finne ut hvor grensen går for en selv. Noen synes det å date flere er helt greit - mens andre ikke. Jeg har egentlig ikke datet sånn voldsomt mye, men jeg har alltid tenkt at det må være "lov" å date flere samtidig om man er ærlig om det og det er tidlig i prosessen. Jeg er dog litt usikker hva jeg synes om det er i praksis. Hadde jeg datet en kar som også datet andre tror jeg interessen fra min side hadde falmet ganske fort.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #15 Skrevet 5. april 2016 Syns forsåvidt ikke han har gjort noe galt siden det bare er snakk om 3 dater og dere ikke har vært fysiske. Men på den andre siden så virker han ikke veldig interessert heller nei... Personlig så kunne jeg aldri date mer enn en om gangen, men jeg vet jo at flere gjør det. Men jeg kan fint finne på å svare på meldinger selv om jeg har vært på en date eller to. Jeg kuttet ikke sukker før vi hadde snakket om det sist gang. Men siden han tok det opp på 4. daten (og vi hadde sex på 3. date), så var det uansett et veldig naturlig tidspunkt. Men ja, jeg var delvis aktiv på sukker fram til 3. daten. Men jeg avtalte ikke date med andre da, akkurat den syns jeg er litt drøy... Men du må selv avgjøre hva som er greit for deg. Du kan prøve å bli bedre kjent med ha og se om det oppstår følelser, og da får vi tro han dropper å se etter andre, eller du kan droppe han nå siden han tydeligvis ikke går "all in". Jeg tror nok også noen gjør det litt for å verne seg selv. Sånn at hvis det ikke funker med en så har de noen andre å gå til. Skjønner den tanken litt også. Men foretrekker jo menn som er trygge nok til å bare date en om gangen ja. Anonymkode: ad31f...62f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå