Filippa90 Skrevet 2. april 2016 #1 Del Skrevet 2. april 2016 Jeg vil at det skal måle søvn og steg/aktivitet, puls er ikke så viktig. Det står mellom: Polar Loop 2 Jawbone UP 2 Polar A300 Fitbit Charge HR Noen som har erfaringer? Hvilken bør jeg velge? Valgte bort den billigere Fitbit flex da jeg har hørt at låsemekanismen er dårlig. Den må sitte godt på da jeg har en aktiv jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirage Skrevet 2. april 2016 #2 Del Skrevet 2. april 2016 (endret) Jeg har hatt fitbit charge siden august. Likt den veldig godt, men nå har reima gått i oppløsning Leser på nett at det er et vanlig problem... så har bestilt meg Polar a360. ikke fått den enda, men virker som et bra kjøp Edit: Valgte den fordi a) jeg kan dusje med den på, b) den bruker micro USB, så jeg trenger ikke tenke på å huske egen lader hele tida... c) kan bytte reim på den... d) HR Endret 2. april 2016 av Mirage edit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filippa90 Skrevet 2. april 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 2. april 2016 5 minutter siden, Mirage skrev: Jeg har hatt fitbit charge siden august. Likt den veldig godt, men nå har reima gått i oppløsning Leser på nett at det er et vanlig problem... så har bestilt meg Polar a360. ikke fått den enda, men virker som et bra kjøp Edit: Valgte den fordi a) jeg kan dusje med den på, b) den bruker micro USB, så jeg trenger ikke tenke på å huske egen lader hele tida... c) kan bytte reim på den... d) HR Aha, da er Fitbit ute av konkurransen ihvertfall. Polar A360 har jeg ikke sett på, syns den var i dyreste laget :/ Hva betalte du for din? Har vel egentlig tenkt ca 1000 kr. Men mulig Polar A300 er et godt valg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirage Skrevet 2. april 2016 #4 Del Skrevet 2. april 2016 Den 02.04.2016 at 0.39, negnavhc skrev: Aha, da er Fitbit ute av konkurransen ihvertfall. Polar A360 har jeg ikke sett på, syns den var i dyreste laget :/ Hva betalte du for din? Har vel egentlig tenkt ca 1000 kr. Men mulig Polar A300 er et godt valg da Jeg betalte ca 1900 på komplett.no La i litt ekstra for å få HR-monitor :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centrino Skrevet 2. april 2016 #5 Del Skrevet 2. april 2016 Hva med fitbit blaze? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filippa90 Skrevet 2. april 2016 Forfatter #6 Del Skrevet 2. april 2016 27 minutter siden, Centrino skrev: Hva med fitbit blaze? For dyr for meg Jeg er bare en mosjonist, så trenger ikke den mest fancy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emalje Skrevet 2. april 2016 #7 Del Skrevet 2. april 2016 Kjenner en del folk med Polar loop. De sier at den teller skritt for alt mulig annet enn skritt også. Hagearbeid, vasking, hekling... Tror det går an å justere sensibiliteten på den, da. Og etter min mening, gjør det ikke noe å få poeng for å sette inn og ut av oppvaskmaskinen.. Det er jo også arbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 3. april 2016 #8 Del Skrevet 3. april 2016 Jeg har A300 og er veldig fornøyd. Dog har jeg den ikke på meg når jeg sover. Kan ikke utstå å ha på meg smykker eller klokke når jeg skal sove☺ Tror ikke den teller skritt. Jeg bruker den mest som pulsklokke under trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filippa90 Skrevet 3. april 2016 Forfatter #9 Del Skrevet 3. april 2016 8 timer siden, Emalje skrev: Kjenner en del folk med Polar loop. De sier at den teller skritt for alt mulig annet enn skritt også. Hagearbeid, vasking, hekling... Tror det går an å justere sensibiliteten på den, da. Og etter min mening, gjør det ikke noe å få poeng for å sette inn og ut av oppvaskmaskinen.. Det er jo også arbeid! Okei, takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filippa90 Skrevet 3. april 2016 Forfatter #10 Del Skrevet 3. april 2016 1 time siden, OPIgirl skrev: Jeg har A300 og er veldig fornøyd. Dog har jeg den ikke på meg når jeg sover. Kan ikke utstå å ha på meg smykker eller klokke når jeg skal sove☺ Tror ikke den teller skritt. Jeg bruker den mest som pulsklokke under trening. Den teller ikke skritt altså? Det var kjipt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #11 Del Skrevet 3. april 2016 1 minutt siden, negnavhc skrev: Den teller ikke skritt altså? Det var kjipt. Jo den teller skritt! Anonymkode: d1168...bdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filippa90 Skrevet 3. april 2016 Forfatter #12 Del Skrevet 3. april 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo den teller skritt! Anonymkode: d1168...bdf Så bra! Var det jeg hadde lest jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freaky Fly Skrevet 3. april 2016 #13 Del Skrevet 3. april 2016 Jeg er veldig fornøyd med fitbit charge HR. Ikke opplevd noe feil med den enda, hatt den siden januar. Synes appen er fin og oversiktelig, og den virker til å telle skritt, puls og aktivitet ganske nøyaktig (hvertfall når man har ordnet med de instillingene som trengs). Dersom reima skal gå i oppløsning regner jeg med at det er en garantisak så lenge man har brukt den sånn man skal. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaida Skrevet 3. april 2016 #14 Del Skrevet 3. april 2016 Jeg har brukt Fitbit Charge HR i litt over 4 måneder, bruker den hver dag (og natt) og er veldig fornøyd. Lader ca. hver femte dag med de innstillingene jeg har nå. Har ikke merket noen svakheter i reima så langt, den sitter veldig godt på og virker umulig å miste. Liker automatisk søvnmåling og aktivitetssporing, og som Freaky Fly nevner er appen ganske fin. Den går det jo også an å sjekke ut på forhånd. Det kan gå treigt å synkronisere enkelte ganger, men det kan vel like gjerne være mobilen sin skyld. Flex løsnet litt for meg en eller to ganger i løpet av et år, så du har vel et poeng der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #15 Del Skrevet 3. april 2016 Det som er kjipt med Jawbone er at den ikke har noe form for skjerm. Når en først har det armbåndet på handen kan det være greit å sjekke klokken/hvor mange skritt en har tatt osv uten å måtte plukke opp mobilen. Syns jeg iallfall. Anonymkode: b89e8...d37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filippa90 Skrevet 3. april 2016 Forfatter #16 Del Skrevet 3. april 2016 6 timer siden, Freaky Fly skrev: Jeg er veldig fornøyd med fitbit charge HR. Ikke opplevd noe feil med den enda, hatt den siden januar. Synes appen er fin og oversiktelig, og den virker til å telle skritt, puls og aktivitet ganske nøyaktig (hvertfall når man har ordnet med de instillingene som trengs). Dersom reima skal gå i oppløsning regner jeg med at det er en garantisak så lenge man har brukt den sånn man skal. Takk Jeg stikker å prøver litt i morgen tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filippa90 Skrevet 3. april 2016 Forfatter #17 Del Skrevet 3. april 2016 2 timer siden, Kaida skrev: Jeg har brukt Fitbit Charge HR i litt over 4 måneder, bruker den hver dag (og natt) og er veldig fornøyd. Lader ca. hver femte dag med de innstillingene jeg har nå. Har ikke merket noen svakheter i reima så langt, den sitter veldig godt på og virker umulig å miste. Liker automatisk søvnmåling og aktivitetssporing, og som Freaky Fly nevner er appen ganske fin. Den går det jo også an å sjekke ut på forhånd. Det kan gå treigt å synkronisere enkelte ganger, men det kan vel like gjerne være mobilen sin skyld. Flex løsnet litt for meg en eller to ganger i løpet av et år, så du har vel et poeng der. Så bra, syns den ser veldig fin ut på håndleddet. Så kanskje det blir den likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filippa90 Skrevet 3. april 2016 Forfatter #18 Del Skrevet 3. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det som er kjipt med Jawbone er at den ikke har noe form for skjerm. Når en først har det armbåndet på handen kan det være greit å sjekke klokken/hvor mange skritt en har tatt osv uten å måtte plukke opp mobilen. Syns jeg iallfall. Anonymkode: b89e8...d37 Godt poeng det med klokka ihvertfall, blir teit å ha klokke i tillegg kanskje. Ser ut som Lefdal har de fleste modellene, så drar å prøver i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. april 2016 #19 Del Skrevet 4. april 2016 Jeg forguder min Jawbone! Har UP24 da, som er en simplere variant av UP2. Har hatt Fitbit Flex også, og synes Jawbone gjør alt bedre, både selve armbåndet og appen. Det viktigste er kanskje at den kun teller skritt når jeg faktisk går, ikke når jeg kjører bil, taster på tastaturet eller hekler. Om du er på utkikk etter et enkelt armbånd uten skjerm (jeg bruker vanlig klokke, så ingen skjerm var ett av mine kriterier) hadde jeg glatt gått for UP2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 4. april 2016 #20 Del Skrevet 4. april 2016 Hadde jeg kunnet gå tilbake til et uten klokke, hadde det blitt UP. Hadde et av de første de laget, likte oppbygningen og slikt, dessverre hadde de en del tekniske problemer med de første modellene sine. Etter å ha sendt det tilbake to ganger, gadd jeg rett og slett ikke mer. Etter en kort tur innom Fitbit, som jeg ikke likte i det hele tatt, endte jeg hos Garmin. Jeg har hatt pulsklokke derfra tidligere og har alltid likt dem. Vivofit (1 og 2) er de enkleste variantene. Det jeg liker best med dem, er at de ha et års levetid på batteriet, uten lading! Jeg har også prøvd Vivosmart HR, en god klokke, men jeg synes pulsmålingen er litt for dårlig. Nå har jeg Vivoactive, mest fordi jeg ønsket meg en ordentlig pulsklokke og fordi den har innebygget GPS. Men skal jeg på lengre turer, så har jeg fortsatt vivosmart 1 i bakhånd fordi den ikke trenger å lades. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå