Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg bare lurer på hvorfor det er så få menn som synes lugg er fint på damer.. ? Kjæresten min er selvfølgelig veldig fornøyd men ja.. Dette er ren nysgjerrighet. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det har ikke jeg fått med meg.

Anonymkode: 137e5...377

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er en rar frisyre. Den er både kort og lang akkurat som hockeysveis.

Anonymkode: 952c7...e7e

• Liker 5
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det er en rar frisyre. Den er både kort og lang akkurat som hockeysveis.

Anonymkode: 952c7...e7e

Haha! Aldri tenkt over. Bra sagt

Skrevet

Det som irriterer meg med lugg, er når kjæresten liksom skal spare luggen til det bli like langt som resten, klarer å klippe den fordi hun ikke har tålmodighet til å la den gro. Hun har nå brukt 4 år på å "spare" lugg.

Mein gott!

Kveldens utblåsning som ikke har noe med temaet å gjøre

• Liker 2
Skrevet

Det er noe som ligger i mannfolka, fra den tiden dem drev å dro damene etter håret inn i hulen sin. Ergo ønsker menn at damer skal ha langt hår, og at alt skal være langt. Da får de best "håndtak" vettu' :fnise:

Ikke vitenskapelig bevist, men hørtes veldig sannsynlig ut i mitt hode akkurat nå som jeg leste dette. For jeg har aldri hørt noe om at mannfolk misliker lugg

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fordi smaken er som baken, delt. 
Noen synes lugg er fint, andre ikke. Jeg personlig synes ikke lugg er fint, det ser virkelig ikke bra ut på noen..

Anonymkode: ebfc8...c03

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi smaken er som baken, delt. 
Noen synes lugg er fint, andre ikke. Jeg personlig synes ikke lugg er fint, det ser virkelig ikke bra ut på noen..

Anonymkode: ebfc8...c03

Virkelig? Ingen?

https://www.google.no/search?q=pannelugg&rlz=1C1CHMO_noNO479NO479&espv=2&biw=1093&bih=534&tbm=vid&source=lnms&sa=X&ved=0ahUKEwjls4q18_DLAhWIDywKHVSGA9kQ_AUICCgC&dpr=1.25

Anonymkode: 137e5...377

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, fotosyntesen skrev:

Det som irriterer meg med lugg, er når kjæresten liksom skal spare luggen til det bli like langt som resten, klarer å klippe den fordi hun ikke har tålmodighet til å la den gro. Hun har nå brukt 4 år på å "spare" lugg.

Mein gott!

Kveldens utblåsning som ikke har noe med temaet å gjøre

Du får foreslå bollesveis, så slipper du det tålmodighetsproblemet:)

File:Bowl_cut.jpg

Anonymkode: ebc05...e1e

Gjest The damned
Skrevet

Jaha,jaja,men noen kler lugg veldig godt da. Jeg er en av de som gjør det. Det å ha alt håret i samme lengde gjør i hvert fall at jeg ser ut som ei gammal kjerring. Så jeg kler i hvert fall en variant av lugg. Enten den er kort eller litt lenger på siden. Ikke alle kler å ha håret rett ned i en lengde.

Tror egentlig ikke at mannfolk har noe imot pannelugg,og om noen har det så er det jo ganske likegyldig hva de eller andre mener.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får foreslå bollesveis, så slipper du det tålmodighetsproblemet:)

File:Bowl_cut.jpg

Anonymkode: ebc05...e1e

Grøss, nei. Jeg tilhører generasjonen som faktisk ble "tvangsklippet" slik på 70-tallet.

Hun får bare holde på. Med et utall av spenner her og der...til det blir så langt at det irrriterer henne på jobben og hun klipper seg og starter prosessen på nytt:sprettoy:

Skrevet

Superfan av lugg, aldri hørt om at dette er noe mannfolk misliker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...