AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #1 Skrevet 2. april 2016 Vi skal reise med mini på 13 mnd til nice neste mnd , merker at jeg nermest har lyst til å bare kannsallere alt , er så redd for alt som kan skje , er det noen som har vært i nice med barn ? Anonymkode: ce8c0...595 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #2 Skrevet 2. april 2016 Haha. Du høres jo ut som om du skal en uke til indre Kongo. Anonymkode: b1521...ab7 15
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #3 Skrevet 2. april 2016 ja jeg vet , men satt å leste om reiseforsikring og ble bare pluttselig så redd ufff Anonymkode: ce8c0...595
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #4 Skrevet 2. april 2016 Nice er Frankrike, slapp av! Vi var i Frankrike i 8uker når mini var et år, ingen problemer! Lettere enn ferie i Norge. Anonymkode: 00c3e...b7b
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #5 Skrevet 2. april 2016 Hva er du bekymret for? Terror? Anonymkode: 3978b...153
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #6 Skrevet 2. april 2016 Noe kan like gjerne skje hjemme i din egen bolig. Skal vi gå rundt og være redd, så kan vi gi opp å leve. Da har og terroristene vunnet sin sak. Anonymkode: 575e1...843 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #7 Skrevet 2. april 2016 Ja litt terror også eller at mino skal bli syk på ferie feks og når jeg faktisk tenker på det så har mannen her i huset ikke et "populært navn " akkuratt nå i europa . Uff hadde jo faktisk ikke tenkt over det heller at vi er utlendinger og folk kommer sikkert til å være ekstra redd oss "mørke" nå etter alt drittet ... Anonymkode: ce8c0...595
momo Skrevet 2. april 2016 #8 Skrevet 2. april 2016 Har vært i Nice alene med 2 barn, vi storkoste oss. Er ikke noe å være redd for i det hele tatt. Og dere må reise til Monaco, bare 30 min med toget. Helt fantastisk sted. 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #9 Skrevet 3. april 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja litt terror også eller at mino skal bli syk på ferie feks og når jeg faktisk tenker på det så har mannen her i huset ikke et "populært navn " akkuratt nå i europa . Uff hadde jo faktisk ikke tenkt over det heller at vi er utlendinger og folk kommer sikkert til å være ekstra redd oss "mørke" nå etter alt drittet ... Anonymkode: ce8c0...595 Sørg for å ha en god reiseforsikring, Da vil dere sikkert få minst like god hjelp i Frankrike som i Norge. Jeg har vært i Helles med sykt barn, og helsetilbudet der var bedre enn i Norge, Vi har reiseforsikring fra Europeiske, og fikk veldig god hjelp den ene gangen vi trengte det. Terror kan skje hvor som helst. Men tror ikke Nice er så mye farligere enn Oslo. Tror neppe noen er redd for en småbarnsfamilie, selv om dere er litt mørkere i huden enn de fleste turistene i Frankrike. Ingen grunn til å bekymre seg for det. God tur! Anonymkode: 3978b...153 1
Gjest Blondie65 Skrevet 3. april 2016 #10 Skrevet 3. april 2016 Jeg hat hatt bruk for reiseforsikring en gang og da hadde vi Europeiske. Vi fikk ingen hjelp. Så Europeiske anbefaler jeg ikke. Trådstarter: finn tilbake til det du gledet deg til da du bestemte deg for å reise og ikke tenk for mye på alt som kan skje for da blir du hemmet. Mange reiser med barn hele tiden kg det går helt fint. Har en bekjent som reiser til Nord Italiia kombinert med Syd Frankrike hvert år og de koser seg som familie der. Det er et flott område.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #11 Skrevet 4. april 2016 Tusen takk for svar alle dere har hjulpet meg å bli litt roligere Anonymkode: ce8c0...595
Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 4. april 2016 #12 Skrevet 4. april 2016 Nice er nok veldig trygt så bare reis Jeg skal selv ta toget fra Nice til Marseille og er litt nervøs, men reiser likevel. Er helt topp for barnefamilier i Nice.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #13 Skrevet 5. april 2016 Det går helt fint! Reiste to uker alene med min ettåring i Hellas. Vi hadde det helt fantastisk, og har siden reist hvert år alene med min datter til forskjellige steder omkring i verden. Vi har heldigvis aldri opplevd sykdom, men tatt forhåndsregler angående mat man ikke skal spise på ferietur osv. Nice høres herlig ut. Ser ingen grunn til at dere skal bli værende hjemme. Anonymkode: 89f12...6fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå