AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #1 Skrevet 2. april 2016 Jeg holder på å utdanne meg som sykepleier, og kjæresten min utdanner seg til advokat/jus. Er det slik at sykepleiere blir sett ned på om de bor på Frogner feks? Eller er det like mange snobbete sykepleiere som advokater for eksempel? Er ikke redd for dette selv altså, bare har lyst til å høre tanker om dette Anonymkode: 7ac64...aff
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #2 Skrevet 2. april 2016 HERREGUD. Hvis du er så usikker angående å flytte på Frogner, hold deg der du bor Anonymkode: 73322...4e7 10
Fireflies Skrevet 2. april 2016 #3 Skrevet 2. april 2016 Ikke tenk så mye på hva andre tenker. Sykepleier er et viktig yrke og alle vet hvordan det ville gått hvis ingen utdannet seg til sykepleier. Det ville bare ikke fungert. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #4 Skrevet 2. april 2016 Kan ikke folk gi seg med disse sykepleie og status trådene nå. Er så lei av status-crapet til folk. Anonymkode: e376c...25c 10
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #5 Skrevet 3. april 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke folk gi seg med disse sykepleie og status trådene nå. Er så lei av status-crapet til folk. Anonymkode: e376c...25c Enig. Og "ser dere ned på (fyll inn det som passer)?" Anonymkode: e2b3e...65d 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #6 Skrevet 3. april 2016 Er litt uvitende her. Er det sykepleiere som også vasker pasientene evt tørker dem bak ved toalettbesøk? Hvis så, kan det nok hende statusen synker fort på Frogner. Anonymkode: e7195...86c
Kristiansand123 Skrevet 3. april 2016 #7 Skrevet 3. april 2016 Men hallo, ikke bry deg om det. Dessuten, alle liker vel sykepleiere? Dere tar jo vare på oss når vi trenger dere...? Jeg er ihvertfall strålende fornøyd med sykepleiere jeg. Vennlige og hyggelige, omtenksomme og kjærlige. Applaus til alle sykepleiere! 2
Eighth Planet Skrevet 3. april 2016 #8 Skrevet 3. april 2016 Eeeeeeenda en tråd om disse sykepleierne
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #9 Skrevet 3. april 2016 Jeg bor på Frogner og går på aap (Har jobbet en stund nå, så mye jeg klarer, for jeg vil virkelig ikke dette utenfor arbeidslivet, så presser meg så hardt jeg klarer, men går ikke alltid så bra ) men har hvert fall ikke følt meg sett ned på enda. I blokken vår bor det noen steinrike typer, noen unge par som oss uten spesielt mye penger, noen unge som har fått betalt leiligheten av foreldrene, eldre som har bodd her i mange år(pensjonister), en som jobber som butikkmedarbeider, en som jobber i barnehage, alenemødre, familier osv., god og fin blanding altså. Fint område med god utsikt, lite blokker rundt (i hovedsak ambassader og fine hus) Anonymkode: 744be...637
boooooo Skrevet 3. april 2016 #11 Skrevet 3. april 2016 (endret) Herregud. Du burde jobbe mer med deg selv. Bare flytt til Frogner og so om du jobber som sykepleier? Vi trenger sykepleier her i landet. Du skal ikke være flau over at du jobber som sykepleier, vær heller stolt. Har en del venner som bor på frogner og de jeg kjenner ser ikke ned på de som har en lavere utdanning. For eks. jeg studerte ikke på et par år og tok meg fri og jobbet litt. Da jeg noen ganger festet på frogner og dnoen på festen spurte hva jeg studerte, sa jeg at jeg jobbet i butikk. Ingen så ned på meg. Vær stolt og ikke overtenk Endret 3. april 2016 av boooooo
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #12 Skrevet 3. april 2016 Frogner er en bydel med over 50 000 innbyggere, ikke en bygd hvor alle vet alt om alle. Folkene som bor der kommer nok med alle mulige former og yrker. Kan hende det er noen som ser ned på sykepleiere, men slike folk ønsker en vel ikke kontakt med uansett. Anonymkode: 5e4b0...16a
Gjest Jørild Skrevet 3. april 2016 #13 Skrevet 3. april 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er litt uvitende her. Er det sykepleiere som også vasker pasientene evt tørker dem bak ved toalettbesøk? Hvis så, kan det nok hende statusen synker fort på Frogner. Anonymkode: e7195...86c Kan hende statusen øker igjen i det du sitter der selv med skit i baken du ikke får tørket vekk selv.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #14 Skrevet 3. april 2016 7 minutter siden, Hoppelopp skrev: Kan hende statusen øker igjen i det du sitter der selv med skit i baken du ikke får tørket vekk selv. Den dagen jeg ikke greier å tørke meg selv i ræva kan de bare plugge ut kontakten. Anonymkode: e7195...86c
Gjest Jørild Skrevet 3. april 2016 #15 Skrevet 3. april 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den dagen jeg ikke greier å tørke meg selv i ræva kan de bare plugge ut kontakten. Anonymkode: e7195...86c Det tar i de fleste tilfeller mange år fra du ikke klarer å tørke deg selv i ræva til de kobler deg til noen kontakt. Det er bare å glede seg.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #16 Skrevet 3. april 2016 Ja, på Frogner må alle gå med et skilt på seg hvor det står hva de jobber som. Og står det Sykepleier på skiltet blir man sett ned på. Anonymkode: 61db0...917
Lanista1984 Skrevet 3. april 2016 #17 Skrevet 3. april 2016 Sykepleiere blir selvfølgelig ikke sett ned på. For mange er de langt viktigere enn lege. De har en utdannelse som gjør at du hører på dem. De er mine favoritter. Ingen er viktigere. Bare synd de ikke bruker hvite stay ups, da hadde det nesten vært for utrolig;)
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #18 Skrevet 3. april 2016 "Er ikke redd for dette selv altså" - jasså, og dette tror du på? Selvfølgelig spør du om dette grunnet din egen usikkerhet, dine egne fordommer og antakelser. Sannsynligvis kommer dette til å bli en stor greie for deg i årene som kommer, du kommer til å slite med mindreverdighetskomplekser og det som verre er. Mitt råd blir som følgende: Skaff deg hjelp snarest!!! Anonymkode: d198c...83c
Lanista1984 Skrevet 3. april 2016 #19 Skrevet 3. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Er ikke redd for dette selv altså" - jasså, og dette tror du på? Selvfølgelig spør du om dette grunnet din egen usikkerhet, dine egne fordommer og antakelser. Sannsynligvis kommer dette til å bli en stor greie for deg i årene som kommer, du kommer til å slite med mindreverdighetskomplekser og det som verre er. Mitt råd blir som følgende: Skaff deg hjelp snarest!!! Anonymkode: d198c...83c Hvorfor ikke roe ned og prøve å vise litt empati? Verden går ikke under i morgen selv om du er AB og bitcher. Drikk litt vann. Det går over, skal du se.
Lanista1984 Skrevet 3. april 2016 #20 Skrevet 3. april 2016 13 timer siden, Stormborn88 skrev: Ikke tenk så mye på hva andre tenker. Sykepleier er et viktig yrke og alle vet hvordan det ville gått hvis ingen utdannet seg til sykepleier. Det ville bare ikke fungert. Godt skrevet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå