Gå til innhold

Skal jeg si det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en pause i et forhold. Jeg ønsker ønsker egentlig ikke at vi skal bli sammen igjen fordi vi har det ikke så bra sammen som vi burde. Men vi er utrolig glade i hverandre og derfor har vi bestemt oss for en pause på ett par måneder for å tenke igjennom ting.

Fornuften min sier at jeg bør komme meg vekk, og det var virkelig tøft å ta dette "pausesteget". Derfor har jeg gått inn på en datingside for å få tankene på annet, kanskje innse at det finnes andre menn der ute.. Jeg har kommet i snakk med noen og lurer veldig på...bør jeg fortelle at jeg er i en pause? Og hvordan skal jeg si det? Folk spør jo hvor lenge en har vært singel osv...

Anonymkode: 6ce2a...111

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pause er det samme som at det er slutt. Du er singel.

Anonymkode: 60cf1...0f4

• Liker 1
Skrevet

Syns du skal gjøre det slutt med han som "er på pause" før du driver med nettdating! Problem solved.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Enig med siste taler😊

Anonymkode: f0adc...be7

• Liker 1
Skrevet

Gjør det ordentlig slutt og se hvordan det føles. Det kan være å drite på leggen.. For om du da finner ut at du angrer så er det ikke sikkert du får han tilbake igjen, men det er en sjanse man tar. Har man ting på pause så føles det ikke like endelig.. Man har liksom fortsatt muligheten. Og OM dere ble enige at dere kunne treffe andre i denne pausen, er dere da fortsatt sammen? For det er vel visse regler man må ha når man er på pause. Vi alle er vel kjent med episoden i Friends ;)

Folk du møter på dating-sider er nok heller ikke så interessert i ei som er på "pause" med en. Jeg ville hvert fall aldri involvert meg med en fyr som var på "pause" med ei anna dame. 

Og hvorfor i et par måneder? Trenger du virkelig så lang tid på å finne ut hva du vil? 

Skrevet

Og du sier at dere ikke har det så bra som dere burde.. Hvor bra er det du egentlig forventer at det skal være? Problemet med mange tror jeg er at folk har for store forventninger når de går inn i et forhold. Det er ikke forventninger til han du skal ha, men du bør ha store forventninger til deg selv om at du er villig til å jobbe hardt for dette. 

Alle forhold er mye arbeid. 

• Liker 1
Skrevet

Hva er vitsen med pause? Det er jo bare seigpining av den sorgprosessen man skal gjennom når et forhold er over. Kontakt pause-fisken, gjør det slutt, og så kan du si på datingsidene at du er singel på dag 1.

Hvis du og pause-fisken er "ment to be" så klarer dere å komme sammen senere uansett.

• Liker 1
Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Mann deg opp til en samtale med han. Bedre å gjøre det og bli ferdig med det, da slipper han å "vente" mer og. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...