Gjest Lille_ ikke logget på Skrevet 17. juli 2002 #1 Skrevet 17. juli 2002 Jeg har falske, ganske lange negler. Problemet er at jeg nå har fått linser og jeg får ikke til å ta dem av meg når neglene er så lange! Noen som har opplevd liknende? Jeg begynner å lure om jeg må fjerne "klørne"... Sånn som det er nå må jeg prøve å fra linsa av øyet med en finger, og det er kjempevanskelig og ubehagelig. Hjelp!!!
Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2002 #2 Skrevet 17. juli 2002 falske negler er ikke noe fint alikevel, så jeg ville tatt de av jeg, hvis jeg var deg. av med klørne, på med linser, voila! beauty!
Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2002 #3 Skrevet 17. juli 2002 Kjære deg det kreves litt øvelse. Jeg hadde samme problemet selv og fikk "panikk". Mitt råd er prøv å ta linsene ut med selve fingertuppen, altså uten å være nær med naglen. Det går helt fint med litt øvelse. Lykke til !
Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2002 #4 Skrevet 17. juli 2002 Ta tak i øvre øyelokk å "dra" (stram øyelokket over linsa) - så slipper du å ta på øyet i det hele tatt. Den teknikken krever litt trening, men det er helt suverent :-) good luck
Gjest Lille_ ikke logget på Skrevet 17. juli 2002 #5 Skrevet 17. juli 2002 takk for svar... men jeg får ikke til å ta med fingertuppen, da neglen er for lang. Det er det som er problemet. Men jeg får prøve det andre tipset....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå