Gå til innhold

Boxershorts som ikke stopper midt på rumpa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver igjen, en vakker dag har noen et bra svar:

Noen som vet om et merke med boxershorts for kvinner som er såpass lange i bena at de ikke gir de vanlige trusekantene midt på rumpeballene? Jeg vil gjerne ha et alternativ til string som er i bomull! Jeg fikser bare ikke vanlige truser som gir denne streken. De boxerne jeg finner er jo like duste som vanlige truser, så hva er poenget med dem? Det er hakket før jeg designer selv og får dem laget! Men jeg har nettopp startet et annet firma, så håper liksom noen andre kan ta den jobben! De bør isåfall også lage stilonger som ikke slutter midt i midjen eller er så stramme øverst at man får sideflest selv om man er sylslank.

Hjelp!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

pierre robert.

Anonymkode: 7a89a...b89

Skrevet

Av hva jeg har lært så heter det visst hipster. De som stopper midt på rompa liksom

Leter også etter boksershorts til kvinner. Har 1 som jeg hastekjøpte en sommer i Sverige fordi jeg fikk mensen. Angrer sykt på at jeg ikke kjøpte fler når jeg først kjøpte de, for jeg klarer jo for alt i verden ikke huske hvor jeg kjøpte den :P 

Skrevet

Kjøpte noen veldig gode fra Bjørn Borg på G-sport. De sitter godt ned mot låret og er mer som en mannebokser i stilen, enn vanlige damehipstere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du bruker for liten str om den gjør det...

Anonymkode: 9847c...e4a

• Liker 3
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du bruker for liten str om den gjør det...

Anonymkode: 9847c...e4a

Eh, nei! Jeg kjøper heller for store enn for små, det er fasongen.

• Liker 2
Skrevet
19 timer siden, Ulven skrev:

Kjøpte noen veldig gode fra Bjørn Borg på G-sport. De sitter godt ned mot låret og er mer som en mannebokser i stilen, enn vanlige damehipstere.

Topp! Skal prøve! Takk!

Levis hadde noen kjempebra for leeenge siden.

Skrevet
19 timer siden, Wenda skrev:

Av hva jeg har lært så heter det visst hipster. De som stopper midt på rompa liksom

Leter også etter boksershorts til kvinner. Har 1 som jeg hastekjøpte en sommer i Sverige fordi jeg fikk mensen. Angrer sykt på at jeg ikke kjøpte fler når jeg først kjøpte de, for jeg klarer jo for alt i verden ikke huske hvor jeg kjøpte den :P 

Men du kan vel se på lappen hva slags merke det er? Alt kan kjøpes på nett 😃

Skrevet
17 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Men du kan vel se på lappen hva slags merke det er? Alt kan kjøpes på nett 😃

Lappen er helt utvasket så står ikke noe navn på butikk eller noe der, men på den kanten som går rundt livet står det Bodyzone. 

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, Ulla Ullsokk skrev:

Noen som vet om et merke med boxershorts for kvinner som er såpass lange i bena at de ikke gir de vanlige trusekantene midt på rumpeballene? Jeg vil gjerne ha et alternativ til string som er i bomull! Jeg fikser bare ikke vanlige truser som gir denne streken. De boxerne jeg finner er jo like duste som vanlige truser, så hva er poenget med dem? Det er hakket før jeg designer selv og får dem laget! Men jeg har nettopp startet et annet firma, så håper liksom noen andre kan ta den jobben! De bør isåfall også lage stilonger som ikke slutter midt i midjen eller er så stramme øverst at man får sideflest selv om man er sylslank.

Hjelp!

Hva med denne?

http://www.stormberg.com/no/form-shape-boxershorts.html?nosto=nosto-page-category1#10027490001

10027490001_bak.jpg

eller denne

10013260018.jpg

http://www.stormberg.com/no/bjor-somlos-boxer-dame.html#10013260018

Anonymkode: 0f9d2...1a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, Ulla Ullsokk skrev:

Hjelp!

Hva med å tenke utenfor boxen/boxeren? Har du prøvd herre boxere uten gylf? :klo: 

Anonymkode: 9241b...3bf

Gjest Sisti
Skrevet

Følger med på denne. For min del sitter herreboksere best, men de blir litt for posete/klumpete fremme (der herreutstyret egentlig skal få plass...). Hvorfor er de fleste kvinneboksere så laaaangt unna herreboksere i form og størrelse? :klo:

Jeg bruker str 40 i bukser, men har nå prøvd meg på boksere i str 44. Hjelper ingenting, de stopper fortsatt midt på rumpa, bare at de nå henger fullstendig løst og posete midt på rumpa... Sjarmerende! 

Pierre Robert sine treningsboksere er NESTEN gode nok, men ikke helt. De er lengre, men for korte på innsiden slik at de klumper seg i skrittet (ruller opp eller noe). 

Jeg vil ha manneboksere uten plass til manneutstyr! 

AnonymBruker
Skrevet

Boxershortser slutter ikke midt på rompa. Det er det hipstere som gjør. 

Anonymkode: f8e9e...59a

• Liker 1
Gjest Sisti
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Boxershortser slutter ikke midt på rompa. Det er det hipstere som gjør. 

Anonymkode: f8e9e...59a

Jo, for oss som ikke passer standardpassformen på jenteboksere gjør de det. 

Skrevet
2 timer siden, Sisti skrev:

Jo, for oss som ikke passer standardpassformen på jenteboksere gjør de det. 

Jeg tror jeg har en standard rumpe, mer undertøysmodellfasong/str enn gjennomsnittet. Det hjelper ikke det minste! Kanskje har jeg for mye sprett, kanskje den burde vært helt flat for å bruke mindre stoff, men ærlig talt!  Enig i at Pierre Robert sine NESTEN er bra nok. Å bruke herreboxer med løst stoff er ikke en bra løsning. Heller ikke de fra Stormberg, dessverre, både fordi jeg ikke orker noe shapende og fordi de ikke er bomull. Dessuten vil jeg ha den lav på livet. 

En helt vanlig boxer til jenter. Utrolig at det skal være så vanskelig!

Men tusen takk for alle svar så langt.

Skrevet
7 timer siden, Wenda skrev:

Lappen er helt utvasket så står ikke noe navn på butikk eller noe der, men på den kanten som går rundt livet står det Bodyzone. 

Bodyzone var/er vel Kappahl-merke om jeg ikke tar helt feil? Brukte selv det merket en periode for flere år siden. 

Skrevet

Ja, jeg skal sjekke ut Bodyzone! Takk til @Wenda!

Skrevet

Sjekk Calida sine.

Skrevet
1 time siden, Hymy skrev:

Bodyzone var/er vel Kappahl-merke om jeg ikke tar helt feil? Brukte selv det merket en periode for flere år siden. 

Kan ha vært det ja. Husker bare at jeg kjøpte den på nærmeste kjøpesenter, men de har ganske mange klesbutikker :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...