AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #21 Skrevet 5. april 2016 2 minutter siden, Holititten skrev: 16 GB er jo det minste man får, man kan kjøpe iPhone med både opptil 128 GB minne. Ja, men det koster adskillig mer enn å kjøpe en samsung og et minnekort separat. Anonymkode: 44e8a...0cc 1
Ferny Skrevet 5. april 2016 #22 Skrevet 5. april 2016 Jeg har relativt god erfaring med begge deler... men da jeg klarte å knuse linsen på kameratet på min samsung galaxy, så gikk jeg bevisst tilbake til iPhone. Jeg likte skjermen og kameraet på samsung, men jeg synes rett og slett selve telefonen var for stor til å være praktisk (valgte derfor iPhone 5, da jeg ikke liker størrelsen på de nyeste...). Dessuten synes jeg iphone er mer "logisk" når man skal navigere seg rundt på den, og at ting er mer ryddig.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #23 Skrevet 5. april 2016 6 minutter siden, Ferny skrev: Jeg har relativt god erfaring med begge deler... men da jeg klarte å knuse linsen på kameratet på min samsung galaxy, så gikk jeg bevisst tilbake til iPhone. Jeg likte skjermen og kameraet på samsung, men jeg synes rett og slett selve telefonen var for stor til å være praktisk (valgte derfor iPhone 5, da jeg ikke liker størrelsen på de nyeste...). Dessuten synes jeg iphone er mer "logisk" når man skal navigere seg rundt på den, og at ting er mer ryddig. samsung galaxy kommer også i mini-størrelse, det er da samme størrelse som versjon 5 iphone. Anonymkode: 44e8a...0cc
Druid Skrevet 5. april 2016 #24 Skrevet 5. april 2016 Den 4/2/2016 at 19.36, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri eid en iphone. Har hatt Samsung galaxy s2 og s4. Men vurderer nå en iphone. Noen pros og cons når det kommer til disse to? Noen gode grunner til å ikke kjøpe en iphone? Har hørt ufattelig mye negativt om iphone. Dårlige oppdateringer som ødelegger hele mobilen. De blir fort ødelagte (sprekker i skjermen). Anonymkode: ace5d...ab2 Jeg bruker stort sett iPhone, men er innom Samsung med jevne mellomrom. Jeg synes iPhone generelt sett har en bedre brukeropplevelse. Jeg har aldri helt blitt venn med Android, og selv om jeg savner widgets på iPhone, så er ikke det nok til å få meg over permanent. Jeg er også veldig glad i størrelsen, så alternativene mine for tiden er Sony Z? compact eller iPhone SE; Jeg har en iPhone 6 og den er for stor. Teknisk sett, har jeg kun gode erfaringer med begge produsentene. Noen glitcher har jeg opplevd på begge, men det er naturlig når kompleksiteten øker. Bygg kvaliteten på Samsung har vært upåklagelig, hvilket er viktig med telefoner som har utskiftbart batteri. Jeg har opplevd telefoner som har gjordt dette dårlig. Jeg har sett fra IT avdelingen hos en av mine kunder at det er enkelte iPhone modeller som har vært "problematiske" Men de hadde ikke statistisk grunnlag til å si noe om Samsung, annet at de få de hadde , hadde kortere levetid enn iPhone. Hvilket kan ha mange forklaringer som ikke har med produktet å gjøre. Hvis Apple går den veien alle snakker om for tiden, ender jeg nok opp med å forlate plattformen, og DET er jo en alvorlig situasjon, spesielt for oss som bruker TomTom. Den plattformen som sånn sett ser mest fristende ut , er faktisk Windows. Jeg har sett ett par av disse og her har de løst mange av svakhetene på iPhone, og likevel beholdt enkelheten. Men det forutsetter at plattformen fortsatt eksisterer når jeg skal skifte telefon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå