Gjest Sjenert Skrevet 22. oktober 2004 #1 Skrevet 22. oktober 2004 I kveld er det fest i bygda, pub-kveld, det skjer ikke mange ganger i året.... Jeg har sååå lyst å ivei, men har ingen å gå med, de jeg kjenner (få) skal ikke ivei denne gangen, eller de skal dra med sambo/ektefelle... Skal jeg manne meg opp og dra lel? Synes det er okey og komme sammen med noen... Når jeg kommer sitter vel alle i klynger allerede, og da liker jeg ikke å "trenge meg på" Når jeg først har funnet et bord med ålrighte folk går alt bra, da finnes jeg ikke sjenert, men som sagt, liker ikke ankomster alene.....
waco Skrevet 22. oktober 2004 #2 Skrevet 22. oktober 2004 Å sitte aleine og se litt viggo ut er faktisk ganske ubehagelig... Det som er mer ubehagelig er at du faktisk møter noen mennesker du har hørt om, men de vil ikke møte deg... Skjedde meg her forleden, det var visst en kvinnetreff for en kvinnesidedeltagere, ---overlegenhet og unnfallenhet var svaret...de lot som de så en annen vei, de sa faktisk at de var noen andre... Sånn er jenter, og skal du møte gutter er du langt heldigere, slike problemstillinger slipper du, gutter flest er sosialt anlagt av seg og liker å bli kjent med nye mennesker, den har ikke denne "inside-storyen" som er forskjellen mellom jenter er venner til å bli venniner....de må jo ha noe "internt" forståes, og hva er vel mer internt enn å latterliggjøre en som kommer utenifra...? Waco
Gjest Chrizzy Skrevet 23. oktober 2004 #3 Skrevet 23. oktober 2004 Jeg leste ikke dette før nå, men jeg ville sagt at DRA! Håper du gjorde det?????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå