waco Skrevet 22. oktober 2004 #1 Skrevet 22. oktober 2004 Jeg sitter her helt for meg selv og har vært på blindern idag..l Problemet mitt er at tankene på en måte har en tendens til å rullere av seg selv selv om jeg prøver mitt ytterste til å begrense tankeflyten.... Kan man stoppe tanker..? Ja.., kanskje hvis man tar feil.. Så, nå kan en av dere være så vennlige å gjøre sånn at jeg får fulgt med på mattematikken på blindern.... Jeg hater denne tankeflyten, 3 + 3=6 vet de fleste, men mitt hode er derivert, så 3 derivert + 3 derivert = 6 derivert sier mattematikken, og jeg hater logikk og fornuft, for er det ikke INNLYSENDE for hele verdensbefolkningen at staten israel ble opprettet fordi JØDENE ble utsatt for holocaust, sachenshausen og nazisme...? Så hvofor er ikke HITLER landsfader i israel? For det er jo så klinkende klart at UTEN HITLER så ingen ISRAEL!!! Så hvorfor hater israeljødene hitler da??? Waco Og slik sitter jeg i Sophus Lies auditorium og prøver å lese matte...
Helena Skrevet 22. oktober 2004 #2 Skrevet 22. oktober 2004 så 3 derivert + 3 derivert = 6 derivert sier mattematikken Det stemmer jo forsåvidt da 0 + 0 = 0, men det er da kanskje ikke så spennende å regne på?
waco Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2004 Det stemmer jo forsåvidt da 0 + 0 = 0, men det er da kanskje ikke så spennende å regne på? Ja og 1 ganger 1 er 1.... Men helena det var ikke det jeg spurte om, jeg lurte på om det er sant at jødeisraelerne ikke hadde vært jødeisraelere hvis det ikke hadde vært for hitler? At denne mannen alle jøder avskyr faktisk er årsaken til at jødene til syvende og sist fikk det "lovede land"? Waco
Helena Skrevet 22. oktober 2004 #4 Skrevet 22. oktober 2004 Tenkte å få tankene dine over på matematikk... Nå står jødene og særlig de konservative isralelvennlige kristne såpass sterkt i Washington det hadde nok ondna seg uansett. Men om posisjonen deres hadde vært så sterk uten holocaust vet jeg ikke.
villkatt Skrevet 22. oktober 2004 #5 Skrevet 22. oktober 2004 Det var faktisk en interessant framstilling waco! Dette har jeg aldri tenkte på før!.... Men du har vel i grunnen rett. De hadde nok ikke vært der de er i dag hvis det ikke hadde vært for Hitler. Men der de er i dag er jo ikke noe å skryte av, og Hitler er jo heller ikke noe å skryte av. Logikk? -Yep! 8)
Annie Skrevet 22. oktober 2004 #6 Skrevet 22. oktober 2004 Når man får vondt i huet.... Du har for lite sex Waco. Sex kurerer hodepine...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå