Gå til innhold

Blowjob

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler meg egentlig litt teit, har aldri gjort det før og er 30 år (aldri hatt en seriøs kjæreste, så det har aldri blitt sånn)
Uansett, så føler jeg at jeg har en sperre mot å gjøre det, men på en annen side, så vil jeg jo gjerne prøve og tror ikke det er noe jeg vil mislike, men så er det å komme over den sperra da. 

Hvordan kom du over den sperra, hvis du hadde det?

Anonymkode: 30c2a...6e0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

er du mann eller kvinne?

Anonymkode: fec2a...4d6

Skrevet

Vel, alt virker skummelt første gang. For meg hjelper det å være full. Var det første gang jeg hadde sex og garantert ved første blowjob også ;) Ingen bekymringer, ingen nerver og neste gang blir så lett siden du allerede har gjort det en gang.

(Men husk at mange menn sliter med å komme eller blir harde når de har drukket mye, så ikke få dårlig selvtillitt om dette skjer :P )

Gjest Klopp
Skrevet

Bare gjør det. Er sikker på han vil elske det :) Ignorer sperra så godt du kan. 

AnonymBruker
Skrevet

Les deg opp, se instruksjonsvideoer. Anbefaler ikke å være full, men heller godbrisen. 

Anonymkode: 0ab4c...25e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er jente, men kommer nok ikke til å være full, blir vel heller å ta meg en øl eller to :)
Har lest osv. men føler det blir så klønete når man havner i senga. Har ingen problemer med å runke han.. Men men, får vel prøve å ignorere den sperra mi så godt jeg kan. 

Anonymkode: 30c2a...6e0

Skrevet (endret)

Hm, husker ikke forste gangen jeg gjor det og hvordan jeg kom over sperre, men husker godt at jeg var helt forferdelig og ante ikke hva jeg gjord, tror ikke ekskjaersten var saerlig begeistret for aa si det mildt :P 

Etterhvert begynte jeg aa faa teken paa det og vaage mer. Det er egentlig bare aa gjore det, les deg opp paa hvordan det skal gjores, prov kanskje med en agurk forst :P husk aa ikke bite, eller komme borti med tenna dine .....og kanskje unnlat aa si at du aldri har gjort det... bare vaer selvsikker. 

Ta deg en ol eller to :fnise:

Endret av Gakkepus
Skrevet

Kjør på og ikke vær redd for å spørre om litt tips av han! :)

• Liker 1
Skrevet

Ikke ta det så seriøst. Husk sex skal være gøy. 

Ta deg tid og bli kjent med saken. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...