AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #1 Skrevet 2. april 2016 Har i det siste slitt med vage flashback fra fortiden. Det begynte med at jeg og mannen skulle på hyttetur sammen med mannens foreldre. Og bare tanken på faren hans ga meg flashbacks,, jeg aaaaner ikke hva som gjør det. Den siste uken har jeg hatt flashback ca annen hver dag. Lurer på om noe har hendt meg da jeg var liten iforb med hyttetur, som jeg har fortrengt. Om det er derfor hodet/kroppen reagerer slik den gjør? Anonymkode: a45f8...4f8
Februarbarn Skrevet 2. april 2016 #2 Skrevet 2. april 2016 Det kan være mange årsaker til at det er slik. Dersom det har seg slik at du faktisk har opplevd f.eks. seksuelt misbruk/vold, så kan ytre påminnere trigge frem. Hodet ditt husker ikke, men kroppen gjør i så fall det. Verken jeg eller noen som helst andre her inne kan vite hvorfor du reagerer slik. Det må du, muligens sammen med noen av dine nære og legen din finne ut av. Det kan bli en krevende prosess. Håper det blir bedre for deg etter hvert! Masse lykke til <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå