Gå til innhold

Kjolen min

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg syntes det var en fin kjole, og den satt jo veldig bra til deg. :enig_animasjon:

Gled deg over valget og se frem til bryllupet!!!

Lykke til....

:hoppe:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

de som eg kjenner som har valgt brudekjole, har sagt at de har prøvd mange kjoler de har likt, men den de har valgt, har sagt " pang, ja den vil eg ha" første gang de har tatt den på...

Synes kjolen var fin, men hvis du er veldig i tvil, hva med å prøve flere ? :)

lykke til !!

Skrevet

Den sitter definitivt som et skudd på deg og du kler kjolens form. Desverre er kvaliteten på bildet for dårlig til å si noe om hvordan den virkelig er. Har du tatt bildet med mobiltelefon? Kanskje du kan bruke digitalkamera istedet? (Hvis du ikke har selv, kanskje noen som har kan bli med og ta bilde?)

Skrevet

Synes kjolen var flott jeg enkel og elegant:)

Alle MÅ ikke ha super-spesiell og original kjole. Velg det du synes er fint og , for å si det på godt norsk, drit i alle andre sin mening. Smaken er som baken vet du :wink:

Lykke til :)

Skrevet

Synes kjolen var fin jeg. Synes den passet fint på deg og. Om det er Kjolen, så VET du det selv :)

Lykke til!

Skrevet

Jeg syns kjolen er nydelig og du kler den kjempegått. :Nikke:

Jeg liker slike kjoler jeg.De stroppeløse kjolene kan jeg spare meg for.De er ikke noe fine i det hele tatt.Som sagt:Smaken er som baken.

:klem2:

Skrevet

Jeg syns kjolen var kjempeflott jeg - akkurat etter min smak! Den satt veldig fint på deg syns jeg, og jeg gleder meg til å høre om du har kjøpt den!

K

Skrevet

Nå har jeg ryddet tråden for utenomsnakk og lite pene kommentarer.

Vær snille med hverandre da, jenter :wink:

Misty - moderator

Skrevet

Nå, hvordan gikk det - er så spent på om du kjøpte kjolen!

K

Skrevet

Finner ikke bildet alle snakker om, jeg. Har lett både her og der utenom linken.

Hjelp?

Skrevet

Jeg finner heller ikke bildet... Er bildet slettet?

Skrevet

Hm, da har hun vel slettet det da... :roll:

Skjønner ikke no' jeg...

K

Skrevet

Bildet er tydligvis slettet, ja. Det var uansett av ganske dårlig kvalitet, så det var vanskelig å se kjolen noe nøye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...