Gå til innhold

Kjolen min

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Min ærlige mening er at den så fryktelig ordinær ut. Nok en brudekjole, liksom.....

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg heller ikke registrert og har brukernavn.. Men jeg gir en kommentar allikevel! :) Jeg syns kjolen var veldig søt! Jeg klarte ikke å få frem bildet bakfra, men syns det så ut som slepet endte i en liten spiss? Det var isåfall fint syns jeg. Det aller viktigste er at du føler deg fin i kjolen! Da vil du stråle :-)

Skrevet

Jeg synes kjolen var fin forfra,men jeg klarte ikke å få opp bildet bakfra

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg falt ikke for den utfra det bildet, den så litt lite spennende ut. Men den er sikkert finere i virkeligheten!

Jeg likte ikke at den gikk ned i en spiss på magen og jeg syns heller ikke utringningen var spesielt flatterende

Skrevet

Og jeg synes kjolen satt veldig pent på deg :-)

Skrevet

Kjolen satt som et skudd og formen var kjempefin på deg. Men jeg syns også at kjolen var litt ordinær. Det kan naturligvis komme av dårlig bildekvalitet.

Men all den dag du strålte så mye mer enn kjolen, kan jeg ikke få meg fra å tenke at du hadde vært tusen ganger vakrere i den helt perfekte kjolen i stedet for den nesten perfekte.

Jeg så bare bilde forfra, det er vel den siden de fleste kommer til å se uansett :wink:

(si ifra hvis du vil kommentere kjolen jeg giftet meg i) :)

Skrevet

så du tex mener jeg ikke skal velge denne kjolen=????

Skrevet

Synes også kjolen var fin, men du ser for flott ut til den. Tror du kan finne deg en flottere kjole.

Skrevet

Hva slags kjole tror dere da hadde passet bedre? Er så sinnsykt i tvil nå...

Skrevet

kjolen var helt grei den, men ikke helt min smak. var jeg deg ville jeg lett litt til, det er så utrolig mange vakre kjoler der ute. jeg synes ikke øverste del av kjolen(toppen)passet helt på deg, var ikke riktig fasong på en måte.

Skrevet

Heheh, hun i brudesalongen synest denne toppen passet best til meg. Jeg var ikke så fin med topp uten stropper, da jeg helt sikkert kommer til å gå å dra i dem hele tiden..:) Får kanskje se da. Men jeg er rimelig sikker på at det er denne som er den fineste. At jeg er for flott til kjolen? Det er faktisk det dummeste jeg har hørt. Meg flott?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei.

Jeg synes kjolen var fin, jeg. Jeg liker heller ikke stroppeløse kjoler. Ikke ta det ille opp, men jeg synes kanskje at den ikke satt så fint over magen. Men den skal vel kanskje tilpasses hvis du velger den.

Det er alltid vanskelig å vurdere ut fra små bilder på nettet. Men det jeg kan si er at hvis du er det minste i tvil om hvorvidt dette er drømmekjolen din, så er det ikke den riktige kjolen. Da bør du vente litt og prøve noen flere.

Jeg husker så godt da jeg prøvde kjoler. Jeg hadde prøvd ti stykker da jeg fant den riktige. Både mamma og jeg sa omtrent samtidig at den kjolen blir det.

Lykke til uansett. Når skal du gifte deg?

Skrevet

Ok. Jeg skal gifte meg 30.juli neste sommer. Jeg skal gå i mårra å pøve den, og kanskje noen til. Men jeg er faktisk rimelig sikker på at det er denne jeg vil ha, selv om dere her inne ikke liker den,,,,,! Dumt for dere! Jeg tror faktisk at man kommer til angre litt uansett, eller hvertfall være i tvil om man hat valgt det rette.

Skrevet
så du tex mener jeg ikke skal velge denne kjolen=????

Hva jeg mener er vel irrelevant, men ja, jeg mener du ikke burde velge denne kjolen. Og særlig når jeg leser det du har skrevet nå sist, om at du blir så usikker.

Om du hadde funnet den absolutt rette kjolen for deg hadde du ikke hatt behov for å "spørre" oss her inne, og du hadde ikke blitt i tvil fordi noen her sa at de kanskje ikke syns den var helt perfekt. Jeg regner med at du har litt tid på deg ennå, og det er dumt å kaste seg på det første og beste, hvis du ikke er like sikker på kjolen som på mannen :wink:

Jeg er helt sikker på at når du finner Kjolen Din, vet du det innerst i magen og ingen kan få deg til å skifte mening.

Lykke til i jakten :)

Skrevet

-det siste svaret mitt ble skrevet samtidig med at du skrev ditt, så det fikk jeg ikke lest før etterpå.

Gjest Ethereal
Skrevet

Hvorfor i all verden spør du om hva folk mener, for så å ikke godta at andre ikke synes det samme som du? Du har allikevel bestemt deg, virker det som.

Skrevet

jeg tror ikke det er meningen man skal være i tvil når man først har funnet kjolen! man bare vet at det er den rette kjolen, og det høres ut som du er veldig i tvil! derfor synes jeg du skal lete litt lenger, du har vel ikke noe hastverk? ta den tiden du trenger....

Skrevet

Jeg syns kjolen var kjempefin! Er det deg på bilde? Da klre du den iallfall utrolig godt...! :) Har skrevet min mening under bildet også...

Skrevet

Jeg likte den også veldig godt!!!

Og hvorfor er det gale at det er en "ordinær" kjole?

Er det feil eller hva?

Hvis det er denne du vil ha, så tar du den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...