AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #1 Skrevet 2. april 2016 Nå er jeg blitt dumpa av en jeg liker veldig godt. Trodde han likte meg å, men tydeligvis ikke. Jeg har jo hatt en dårlig følelse en stund. Han har brukt lang tid på å svare, korte svar, ikke vist noen interesse osv. Jeg har hatt en dårlig magefølelse. Magefølelsen min stemte. Dessverre Jeg fikk en melding av han istad. Han sier han har møtt en annen jente og vil satse på henne. Så vi må avslutte. Men det var ingen som helst jente. Det er venninnen min! Jeg trodde ikke mine egne øyne. Jeg føler meg helt forferdelig. Den følelsen jeg har kan ikke beskrives. Det er så vondt Veldig vondt. Bare sitter her og skjønner ingenting. Føler meg lurt. Hun visste godt vi datet og jeg hadde føleser for han. Dette er helt forjævelig! Noen som har vært i samme situasjon? Som vet hvordan jeg har det? Jeg har det så vondt. Vi dater i flere måneder og han er en jeg kunne sett meg i et forhold med. Det kan jeg jo bare glemme Anonymkode: 988d5...e19
Ipa3 Skrevet 2. april 2016 #2 Skrevet 2. april 2016 Hei. Så leit å høre at du har det så vondt. Sånne ting gjør veldig vondt. Jeg har også blitt dumpa for over 1 mnd siden og jeg har vært langt nede i kjelleren. Også pågrunn av at han ble forelsket i en annen. Denne personen har jeg vært sammen med i mange år og jeg er ung, likevel gjør dette vondt. Prøv å ta en time av gangen, det er det beste rådet jeg kan gi deg. Prøv å snakk med folk om dine følelser. Viktig å ikke stenge dem inne.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #3 Skrevet 2. april 2016 Har ikke så mange å prate med og jeg er langt nedi kjelleren nå jeg er enda i sjokktilstand. Jeg kan bare ikke tro det. Min bestevenninne visst om dette her og sa ingenting til meg. Jeg føler meg lurt av alle. Ts Anonymkode: 988d5...e19
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #4 Skrevet 2. april 2016 Ikke mye til venninne. Dårlig gjort og skjønner du er lei deg selv om det er vondt nå så er det viktig at du tenker på deg selv,omgir deg med gode venner som du stoler på ❤ikke sitte inne og tenke, være ute og nyte livet:-) prøv å tenke at de ikke er verdt din smerte, spesielt ikke din venninne som jeg syns går over streken. Anonymkode: 87777...97f
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #5 Skrevet 2. april 2016 Ingen venninne det der, men en kald bitch. Du må fokusere på deg selv, komme deg videre. Anonymkode: c3e20...d8e
Ipa3 Skrevet 2. april 2016 #6 Skrevet 2. april 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke så mange å prate med og jeg er langt nedi kjelleren nå jeg er enda i sjokktilstand. Jeg kan bare ikke tro det. Min bestevenninne visst om dette her og sa ingenting til meg. Jeg føler meg lurt av alle. Ts Anonymkode: 988d5...e19 Jeg føler med deg, har heller ikke så mange å prate med om dette her. Ettersom nettverket mitt rundt ikke eksiterer nesten.
Gjest Blomsterert Skrevet 2. april 2016 #7 Skrevet 2. april 2016 De aller fleste har blitt dumpa en (eller flere) ganger,så tror du blir forstått på det! Men du opplever jo dobbelt svik. Det må være utrolig vondt.
caskerette Skrevet 2. april 2016 #8 Skrevet 2. april 2016 Ja, vet hvordan det er. For meg viste det seg at karma var en bitch (for ham ), den som lo sist lo best, felles venner tok mitt parti. Trenger ikke utbrodere detaljer da dette er noejeg ikke har behov for å godte meg over, poenget er, opptre med verdighet og hev deg over det, så får du det du fortjener, karma er innmari grei også skjønner du 😊
Gjest Rose11 Skrevet 2. april 2016 #9 Skrevet 2. april 2016 (endret) Huff, skjønner akkurat hvordan du har det ts. Vært i samme situasjon selv og det er ganske jævlig. Man vil jo bare legge seg ned og dø. Been there done that. Du har det fælt nå, men det blir bedre. Det tar bare litt tid. Prøv å ikke tenk så mye på det. Lettere sagt enn gjort, men man blir jo gal av å tenke over det og grine. Det finnes andre fikser i havet. Som er snille og behandler deg bra. Men jeg ville nok droppet venninnen din. Hun er ingen god venninne. Hvem gjør sånt? Skjønner ikke at de har samvittighet til å gjøre det. Råttent gjort. Fysj! Endret 2. april 2016 av Rose11
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #10 Skrevet 2. april 2016 Så utrolig dårlig gjort av de begge. Spesielt venninnen din. Sånt gjør man bare ikke Ta tiden til hjelp. Det blir nok bedre. Anonymkode: b833c...b09
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #11 Skrevet 2. april 2016 For en drittkjerring av en venninne. Når det gjelder han så er han feig. Er bare å holde seg unna menn, alle er sånn. Også sparer du deg selv for psykiske problemer. Er forferdelig å bli dumpa. Men du får trøste deg med at mest sannsynlig vil det samme skje med henne. Karma! Anonymkode: 1e747...14a 2
LeilaS Skrevet 2. april 2016 #12 Skrevet 2. april 2016 Vil gi deg en god klem Det er et veldig stort svik fra de og jeg merker jeg irritert på de. Det er så forbanna dårlig gjort mot deg. Venninnen din burde holdt seg unna. Girlcode! Jeg vet hvordan det er å bli dumpa til fordel for noen andre, men det er MYE verre når det er venninnen din det er snakk om. Det må være helt forferdelig. Bestevenninna de visste om det og sa ingenting? Ikke greit.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #13 Skrevet 3. april 2016 Takk for svar alle sammen. Det varmer Det går litt bedre i dag, men jeg er enda i sjokk. Jeg kan ikke tro det. Har hatt en dårlig magefølelse, men at han er med venninna mi nå, det er så ufattelig vondt. Jeg har hatt problemer med å sove i natt. Finner ikke roen. Jeg sendte henne melding i går "Så fint at du og daten min har funnet tonen da" Hun har lest meldingen, men ikke noe svar. Håper hun sitter med en gørr vond smak i munnen. Hun er IKKE min veninne mer. Anonymkode: 988d5...e19
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #14 Skrevet 3. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar alle sammen. Det varmer Det går litt bedre i dag, men jeg er enda i sjokk. Jeg kan ikke tro det. Har hatt en dårlig magefølelse, men at han er med venninna mi nå, det er så ufattelig vondt. Jeg har hatt problemer med å sove i natt. Finner ikke roen. Jeg sendte henne melding i går "Så fint at du og daten min har funnet tonen da" Hun har lest meldingen, men ikke noe svar. Håper hun sitter med en gørr vond smak i munnen. Hun er IKKE min veninne mer. Anonymkode: 988d5...e19 Hun bør føle seg dårlig og ha en dårlig smak i munnen. Det er dessverre ikke alle som bryr seg og tenker kun på seg selv. Men bare drit i den kjerringa der. De fleste tenker nok det samme og mener på hun er skikkelig råtten. Finnes bedre menn der ute Anonymkode: b833c...b09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå