Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til frisøren neste uke og farge håret for første gang i hele mitt liv :ohmy:  Har naturlig lyst, kastanjebrunt hår med blonde innslag. Tenkte å gå for balayage, slik at jeg kan gå en stund uten å gå til frisøren igjen. Spørsmålet mitt er: Hvor mye kan jeg forvente at frisøren kan lysne håret mitt? Prøver å finne et bilde eller lignende av hvordan jeg vil ha det sånn at jeg kan vise henne før hun gjør noe. Leser på nett at folk er misfornøyde fordi håret ikke ble lyst nok, og jeg kunne egentlig tenkte meg det ganske lyst..

:heiajente::heiajente::heiajente:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke frisør, så sikkert noen som kan svare bedre. 

Troor at dersom håret er naturlig, altså ikke har mye hårfarge i fra før, så får du det lysere enn om du har farget det før. 

Anonymkode: 4a6a5...c5f

AnonymBruker
Skrevet

Okei! Tusen takk for at du svarte uansett! Nærmer seg nå, så kanskje jeg bare må finne det ut i salongen, hehe

Anonymkode: 6bae7...278

Skrevet

(Den skulle jo ikke være anonym. Haha!)

Skrevet

Jeg fikk akkurat ikke håret mitt så lyst som jeg egentlig ville fordi jeg hadde rødtoner i noe av håret mitt fra en tidligere gang jeg farget det. Men hadde det vært mitt kun mitt naturlige hår så hadde jeg fått det slik. Jeg har kanskje hakket naturlig lysere hår enn deg, men tror det kan gå :)

• Liker 1
Skrevet

du kan få det så lyst som du vil om håret ditt er ufarget :-) jeg hadde farget hår fra før da jeg tok bayalage, men fikk det veldig lyst nederst fordet..

• Liker 1
Skrevet

Så kult! Så får vi se om jeg gjør det såå lyst, da. Er jo litt fint når det ser "solkysset" ut også? Eller?

Skrevet
12 timer siden, Emalje skrev:

Så kult! Så får vi se om jeg gjør det såå lyst, da. Er jo litt fint når det ser "solkysset" ut også? Eller?

ja, det er jo det balayage handler om. det skal se naturlig og solkysset ut :-) jeg tok det for ca 8 mnd siden og har ikke trengt å gjøre noe med fargen enda.. skal ta ny balayage i juni, tenker jeg. har naturlig mørkeblondt hår..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...