Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker dere å spise på en lørdagskveld slik som idag? Alt av mat, snacks, drikke osv.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Taco og cola zero om det bare er en rolig hjemmekveld. Skal jeg ut så blir det gjerne sushi først for å ha mitt mat i magen før champagnen lesker min strupe. Skal jeg ha middagsgjester serverer jeg gjerne hummer og vin.

Anonymkode: 5fef4...5eb

• Liker 1
Gjest økonomifrue
Skrevet

Ostefylt kyllingfilet med fløtegratinerte poteter, ovnsbakte cherrytomater og stuet sjampinjong.

Skrevet

I dag skal vi ha en spicy thailandsk kyllingsuppe, fordi vi har viiiirkelig kost oss i påsken og prøver å komme til gode rutiner igjen. Så neste uke blir det digg lørdagsmat igjen. Det går vanligvis i hjemmelaget pizza i forskjellige varianter, ostegratinert nachos (min absolutte favoritt!), enchiladas, ja altså ostegratinert mat kan man vel si! Drikker vann til som regel, kanskje en cola zero. Litt snop/chips/popcorn/kjeks etterpå :) 

• Liker 2
Skrevet

på lørdager så lager jeg som regel hamburger, pizza, taco, fajitas, gyros og lignende mat

Sjeldent vi spiser noe annet enn måltidet, men om jeg tilfeldigvis har laget en kake eller noe så kan det hende vi spiser det også på lørdagskvelden. Vanskelig å spise godteri når man ikke spiser sukker og slik :P 

Om jeg husker på det så kjøper jeg inn en eller annen lightbrus, men det glemmer jeg ofte. 

Skrevet

I helger liker jeg å slappe av og gjøre minst mulig. Da blir det ofte slowcook food som en stek eller gryte som lager seg selv nesten. Lite å gjøre, maks på smak!

Har oksehaler i gryten min nå med masse grønnsaker og gode krydder :) Har stått og småkokt i 4 timer nå, ferdig om 2 timer :P Skal ha fløtegratinerte poteter ved siden YUM! så har jeg sikkert litt rester til frokosten imorgen som jeg fyller baguetter med! Billig og helt nydelig mat!

God helg! Buon apettito

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva jeg spiser er uavhengig av hvilken dag det er. I dag er det lasagne og eventuelt litt taco om jeg blir sulten utover kvelden. Jeg prøver å få lest en del i helgene og da blir det gjerne sene leggetider. 

Anonymkode: 1bb76...bed

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Wenda skrev:

på lørdager så lager jeg som regel hamburger, pizza, taco, fajitas, gyros og lignende mat

Sjeldent vi spiser noe annet enn måltidet, men om jeg tilfeldigvis har laget en kake eller noe så kan det hende vi spiser det også på lørdagskvelden. Vanskelig å spise godteri når man ikke spiser sukker og slik :P 

Om jeg husker på det så kjøper jeg inn en eller annen lightbrus, men det glemmer jeg ofte. 

Fikk lyst til å bake en kake nå! blar gjennom et par oppskrifter nå! BLIR NOK KAKE IKVELD :tongue:

Anonymkode: ce559...cef

• Liker 1
Skrevet

Her er det pytt i panne for en gangs skld, pleier å ha pizza og den slags, men i dag bestemte vi oss for virkelig å ha noe vi nesten aldri har på en lørdag. Kjøpte en stratos til kvelds.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, tussi680 skrev:

Her er det pytt i panne for en gangs skld, pleier å ha pizza og den slags, men i dag bestemte vi oss for virkelig å ha noe vi nesten aldri har på en lørdag. Kjøpte en stratos til kvelds.

Pytt i panne er godt da! Bra for å bruker opp rester å. Pleier å ha masse ost over og finishe den i ovnen mens jeg steker noen speilegg! Deilig med rennende eggplomme over pytt i panne!

Anonymkode: ce559...cef

Skrevet

Her blir det fiskesuppe på en lørdagskveld.

2 små biter seifilèt som 'var igjen' i frysen og dermed går i suppen i dag.

Vært borte et par dager og har lyst på fisk i dag :)

Gjest Egiett
Skrevet

Fra jeg bodde hjemme er jeg vant med at lørdagskveld innebar kosemat som taco, pizza, pita, lasagne etc., etterfulgt av godteri :) Nå som jeg lager mat kun til meg selv spiser jeg akkurat det jeg har lyst på den dagen jeg har lyst på det, men det innebærer som regel "hverdagsmiddag" også på lørdager - i kveld blir det laks med et eller annet godt tilbehør. Spiser kanskje noe sjokolade eller annet godt om jeg har lyst på, men kjenner ikke helt det store behovet, derfor blir det ofte bare noe frukt eller slikt som eventuell kos :)

AnonymBruker
Skrevet

Har ofte biff på lørdagene. 

Anonymkode: 5bd91...3cc

AnonymBruker
Skrevet

Pleier å spise digg mat på lørdager. Litt avhengig av økonomien (er student) blir det biff med fløtegratinerte poteter, saus, sjampignon og løk, hjemmelaget pizza, en god pastarett, taco, hamburger eller nachos. Spiser gjerne godteri etterpå og tar et glass rødvin eller to til maten. Er dessverre dårlig på å begrense meg og synes det er rart jeg ikke veier 100 kg. Må bli flinkere til ikke å overspise i helgene :) 

Anonymkode: d8c46...4ec

• Liker 2
Skrevet

Yum yum nudler, det beste jeg vet  :-)

I går hadde jeg besøk så da anstrengte jeg meg til noe thaigreier. 

AnonymBruker
Skrevet

Som regel noe som innebærer store mengder smeltet ost. Pizza og taco er det det går mest i. Drikkes med pepsi max, og følges opp med store mengder sjokolade og godtesnop. 

I helgen ble det calzone, med trippelost både inni og oppå og alle veier. mmm....

Anonymkode: 0a15b...b69

• Liker 2
Skrevet

Noe nytt på gang her ang.helgekosten her denne helga? Blir nok en pizza her eller gryterett! :handle: Må, som dere ser, handles idag.

Pleier å ta brus ved siden av i helgene, har forbudt meg selv med det i uka gr.hjertet faktisk, men får lov å drikke.

Skrevet

Pleier relativt ofte å bestille noe take away/spise ute på lørdager. Det er så rart for vi er jo i full jobb begge to, men syntes ikke det er noe tiltak å lage mat i ukedagene, men når helgen kommer... Da er det fort at en av oss foreslår sushi og den andre henger seg på :P 

hvis vi er flinke og lager mat så blir det ofte burger, pizza eller biff...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...