Gå til innhold

Julegave til 3 åring og 6 mnd?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva skal tre-åringen få? Det er en pike.

Hun har nok av leker..

Babyen får vel penger av meg i år tenker jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jente 3-åring:

Hva med en lydbok, f.eks om Pippi?

Fin veske eller ryggsekk?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har selv en 3 år gammel gutt... og for og si de sånn. Hele huset er fult av leker ( sånn føles det ivertfall)

Det jeg har ønsket meg til han i år er klær og "leker" som kan være med og trigge kreativiteten hans.. sette fantasien i sving... Bøker, pusslespill, enkle barnespill, fingermaling, plastelina ol..

jeg håper noen av forslagene mine kan være til hjelp :wink:

Skrevet

Babyen kan få duplo, det finnes så utrolig masse fint!!

En jente på tre år, det finnes vel ikke noen lettere å kjøpe gave til.... :ler:

Jeg er sammen med tre år gamle jenter hver eneste dag på jobb. De leker rollelek absolutt hele dagen, i alle varianter. Dukker, dukkevogn og dukkeutstyr er sikre vinnere.

Det samme er alt mulig av utkledningsutstyr, fex alt til Disneyprinsessene. Tegnesaker, særlig tusjer med glitter i og fine tegnebøker med bilder til å fargelegge. Lego, som fex Belleville, eller Play-dough med litt utstyr er helt perfekt.

Puslespill med ca 20 biter, gjerne med bilde av noe de kjenner til fra fex barnetv eller eventyr. Faktabøker med fine bilder i, om kroppen vår, dyrene i skogen eller verden vi bor i er flott. Eventyrcd, eller barnesanger, Astrid Lindgrens cd er super.

Detter var bare noen tips......

Skrevet
Hva skal tre-åringen få? Det er en pike.

Hun har nok av leker..

Babyen får vel penger av meg i år tenker jeg...

Du kan gi dem pekebøker, eventyrbøker, klær de trenger, smykker ( leke eller ekte ), veske, hårpynt, en ryggsekk, dukker, barbiedukker, my little pony, maling, lego/duplo, togbane, tegnesaker, saker med glitter/prinsesser, fargeleggingsbok, leker som utvikler evnene deres ( fantasi f eks )........

Og det er mye mye mer.

Jeg har en 5 år gammel datter og en 3 år gammel sønn og de har masse leker.

Hun har disneybarbiedukker, dukker, dukkevogn, smykker, ringer og armbånd ( leke ), et sminkebord, lego, en sminkedukke, en samling eventyrbøker + en del andre bøker. Hun er medlem av Goboken.

Han har togbane, lekebiler, eventyrbøker og et par andre bøker, actionman figurer, bilbane og lego.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...