AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #1 Skrevet 2. april 2016 Det fikk jeg av en jeg gikk på skole med for noen dager siden. Har ikke sett han på mange år. Så spurte han hvorfor jeg ikke hadde noen mann. "Hater du menn eller?" Syns det er drøyt å spørre om. Jeg spurte jo ikke han hvorfor i hælvete er du gift. Føler meg som verdens største taper. Da jeg sa at alle menn hater meg og at eneste måten jeg kan få meg en mann er ved å dra til Thailand og kjøpe en, så bare lo han Men det er jo fakta. Skjønner ikke hvorfor det er greit å gjøre narr av oss single damer. Jeg får jo ikke gjort noe med at alle menn hater meg. Har bare akseptert at jeg er en taper på datingmarkedet. Anonymkode: 21463...52f 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #2 Skrevet 2. april 2016 (endret) For en bitter mann som går løs på single kvinner på den måten. Og du virker temmelig bitter på menn du også med den latterlige responsen. Anonymkode: a988c...890 Endret 3. april 2016 av Bond 3
Cashbah Skrevet 2. april 2016 #3 Skrevet 2. april 2016 Du gjorde jo narr av deg selv på en veldig dårlig måte da. Spør han tilbake hvorfor i alle dager han ønsker å være gift, det er det jeg gjør. 5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #4 Skrevet 2. april 2016 (endret) 12 timer siden, AnonymBruker skrev: For en bitter mann som går løs på single kvinner på den måten. Og du virker temmelig bitter på menn du også med den latterlige responsen. Anonymkode: a988c...890 Bitter? Hvorfor det? Fakta er jo at ingen menn vil ha meg, og eneste måten jeg kan få det er ved å kjøpe en. Det er ikke å være bitter, det er å være realistisk. Sånne stygge kommentarer fra deg gjør meg enda mer deppa.. jeg har nesten ikke lyst å leve når folk er så slemme mot meg. Sånne som deg Hva får du ut av å slenge dritt til folk som er langt nede på nett? Du kan ikke ha hatt en bra barndom. Anonymkode: 21463...52f Endret 3. april 2016 av Bond
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #5 Skrevet 2. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bitter? Hvorfor det? Fakta er jo at ingen menn vil ha meg, og eneste måten jeg kan få det er ved å kjøpe en. Det er ikke å være bitter, det er å være realistisk. Sånne stygge kommentarer fra deg gjør meg enda mer deppa.. jeg har nesten ikke lyst å leve når folk er så slemme mot meg. Sånne som deg Hva får du ut av å slenge dritt til folk som er langt nede på nett? Du kan ikke ha hatt en bra barndom. Anonymkode: 21463...52f Nei, det er å være pessimistisk og bitter. Se deg rundt. ALLE klarer å få en kjæreste. Uansett hvor lite de tar vare på seg selv, hvor lite attraktiv personligheten deres er og hvor lite de har gjennomført i livet. Du får det til å virke som jeg har fornærmet deg på det groveste bare fordi jeg kaller deg bitter. Ta ansvar for ditt eget liv og slutt og sett deg i offerrollen bare fordi noen kommenterer et innlegg du har skrevet. Anonymkode: a988c...890 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #6 Skrevet 2. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er å være pessimistisk og bitter. Se deg rundt. ALLE klarer å få en kjæreste. Uansett hvor lite de tar vare på seg selv, hvor lite attraktiv personligheten deres er og hvor lite de har gjennomført i livet. Du får det til å virke som jeg har fornærmet deg på det groveste bare fordi jeg kaller deg bitter. Ta ansvar for ditt eget liv og slutt og sett deg i offerrollen bare fordi noen kommenterer et innlegg du har skrevet. Anonymkode: a988c...890 Jeg er like bitter som ph-verdien i ... ja der du vet. Og der er det surt! Er faktisk ikke bitter i det hele tatt. Kanskje du skal gjøre noe hyggelig, så slipper du være sur og frekk? Og nei alle kan ikke få seg kjæreste. Alle menn er slemme med meg og ingen vil ha meg. Jeg har lært meg å leve med det, men når andre kommenterer det og stiller spørsmål er det ikke hyggelig. Ender med grining og greier. Anonymkode: 21463...52f
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #7 Skrevet 2. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er like bitter som ph-verdien i ... ja der du vet. Og der er det surt! Er faktisk ikke bitter i det hele tatt. Kanskje du skal gjøre noe hyggelig, så slipper du være sur og frekk? Og nei alle kan ikke få seg kjæreste. Alle menn er slemme med meg og ingen vil ha meg. Jeg har lært meg å leve med det, men når andre kommenterer det og stiller spørsmål er det ikke hyggelig. Ender med grining og greier. Anonymkode: 21463...52f Offermentaliteten er sterk hos deg. Anonymkode: a988c...890 2
Gjest Blomsterert Skrevet 2. april 2016 #8 Skrevet 2. april 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er like bitter som ph-verdien i ... ja der du vet. Og der er det surt! Er faktisk ikke bitter i det hele tatt. Kanskje du skal gjøre noe hyggelig, så slipper du være sur og frekk? Og nei alle kan ikke få seg kjæreste. Alle menn er slemme med meg og ingen vil ha meg. Jeg har lært meg å leve med det, men når andre kommenterer det og stiller spørsmål er det ikke hyggelig. Ender med grining og greier. Anonymkode: 21463...52f Hvis du hadde vært så ille som du beskriver det,så ville kanskje ikke noen spurt hvorfor du er singel? Da hadde de vel tatt for gitt at du var liksom. Du tror vel ikke alvorlig at alle menn hater deg? Hvis du har disse forestillingene om deg selv,så tror jeg ikke du er så veldig imøtekommende heller.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #9 Skrevet 2. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Offermentaliteten er sterk hos deg. Anonymkode: a988c...890 Hva mener du? Kan du utdype? Du er slem. Anonymkode: 21463...52f
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #10 Skrevet 2. april 2016 1 time siden, Blomsterert skrev: Hvis du hadde vært så ille som du beskriver det,så ville kanskje ikke noen spurt hvorfor du er singel? Da hadde de vel tatt for gitt at du var liksom. Du tror vel ikke alvorlig at alle menn hater deg? Hvis du har disse forestillingene om deg selv,så tror jeg ikke du er så veldig imøtekommende heller. Menn er jo slemme mot meg, har alltid vært. Har blitt slått og mishandlet av menn mange ganger så JO de hater meg. Likevel er jeg imøtekommende, er sånn som snakker med alle... Anonymkode: 21463...52f
Gjest Blomsterert Skrevet 2. april 2016 #11 Skrevet 2. april 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn er jo slemme mot meg, har alltid vært. Har blitt slått og mishandlet av menn mange ganger så JO de hater meg. Likevel er jeg imøtekommende, er sånn som snakker med alle... Anonymkode: 21463...52f Det så jo tragisk ut. Men det har jo ikke nødvendigvis med at de hater deg å gjøre. Når de slår og mishandler handler det jo om en svikt psykisk hos dem. Det fins da normale menn. Du må ikke dømme etter de du nevner. Og skjønner at du er singel etter sånne erfaringer.
Lee Jones Skrevet 2. april 2016 #12 Skrevet 2. april 2016 Som jeg skulle skrevet det selv TS. Det er bare slikt vi må leve med. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #13 Skrevet 2. april 2016 Samme som deg, TS.. Tror jeg bare hopper over hele mann-greia, og skaffer meg barn med donorsæd i danmark Anonymkode: 741f5...6e9 1
Gjest Bond Skrevet 3. april 2016 #14 Skrevet 3. april 2016 Tråden ryddet for spekulasjoner Bond, forumansvarlig
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #15 Skrevet 3. april 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det fikk jeg av en jeg gikk på skole med for noen dager siden. Har ikke sett han på mange år. Så spurte han hvorfor jeg ikke hadde noen mann. "Hater du menn eller?" Syns det er drøyt å spørre om. Jeg spurte jo ikke han hvorfor i hælvete er du gift. Føler meg som verdens største taper. Da jeg sa at alle menn hater meg og at eneste måten jeg kan få meg en mann er ved å dra til Thailand og kjøpe en, så bare lo han Men det er jo fakta. Skjønner ikke hvorfor det er greit å gjøre narr av oss single damer. Jeg får jo ikke gjort noe med at alle menn hater meg. Har bare akseptert at jeg er en taper på datingmarkedet. Anonymkode: 21463...52f Hvis han syntes at thaidamer er best, noe som er bra for han så kunne du gitt han et litt krasst svar tilbake angående det. Man hater vel ikke menn selvom man ikke syntes at menn som trives i thaifjord ikke er attraktive? Anonymkode: df20d...7dc
Gjest Josefine5 Skrevet 3. april 2016 #16 Skrevet 3. april 2016 Du kan få min samboer!! Men fra spøk til alvor (selv om jeg akkurat nå skulle ønske jeg faktisk var singel, da jeg er drittlei hele fyren), det er fordeler og ulemper med alt. Nyt tilværelsen som singel. Det er ikke nødvendigvis lykke å være i et forhold.
Smookiekins Skrevet 3. april 2016 #17 Skrevet 3. april 2016 Hvis de som skriver mot deg her er slemme kan jeg skjønne at du synes alle menn er slemme mot deg.. Det er mye du kan gjøre for å lykkes bedre med datingen. Start med deg selv og prøv å være mer positiv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå