Gå til innhold

Har gått ned 2 kg på fem dager :S

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Som jeg skrev har jeg gått ned 2 kg på fem dager. Det er sikkert flere som ville jublet, men jeg blir egentlig bare bekymret :S Jeg er ute etter å gå ned sakte, og ikke rase ned(da jeg har erfaring med at dette fort kommer på igjen)!

Jeg har kuttet ut salt. Kan det være derfor? Jeg var før typen til å spise (MYE) potetgull hver dag... Og veldig lite næringsrik mat. Nå har jeg endret kosthold totalt. Sørger for å spise så jeg får i meg alt av næringsstoffer. Ligger på en 1200-1400 kcal hver dag.

Må også nevne at jeg har en BMI på 24, så er innenfor normalen. Hadde vært noe annet hvis jeg var veldig overvektig..:S

Flere som har opplevd det samme? Noen ide om hva det kan være?

Anonymkode: 30329...1a5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har mista væske. Ingen grunn til bekymring. Helt normalt 

Anonymkode: a2505...1ab

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har mista væske. Ingen grunn til bekymring. Helt normalt 

Anonymkode: a2505...1ab

Ok, godt å høre:laugh:

Skrevet

Ja, det er nok væsketap som er den skyldige her, men personlig syns jeg 1200 kcal er noe lavt å ligge på. Hvor høy er du og hvor mye veier du? Trener du? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, drue skrev:

Ja, det er nok væsketap som er den skyldige her, men personlig syns jeg 1200 kcal er noe lavt å ligge på. Hvor høy er du og hvor mye veier du? Trener du? 

Er 168 og veide 69 kg. Nå veier jeg rundt 67.. Trener 2-3 ganger i uka. Pleier å spise litt mer da altså :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...