AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #1 Skrevet 2. april 2016 Hei! Som jeg skrev har jeg gått ned 2 kg på fem dager. Det er sikkert flere som ville jublet, men jeg blir egentlig bare bekymret :S Jeg er ute etter å gå ned sakte, og ikke rase ned(da jeg har erfaring med at dette fort kommer på igjen)! Jeg har kuttet ut salt. Kan det være derfor? Jeg var før typen til å spise (MYE) potetgull hver dag... Og veldig lite næringsrik mat. Nå har jeg endret kosthold totalt. Sørger for å spise så jeg får i meg alt av næringsstoffer. Ligger på en 1200-1400 kcal hver dag. Må også nevne at jeg har en BMI på 24, så er innenfor normalen. Hadde vært noe annet hvis jeg var veldig overvektig..:S Flere som har opplevd det samme? Noen ide om hva det kan være? Anonymkode: 30329...1a5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #2 Skrevet 2. april 2016 Du har mista væske. Ingen grunn til bekymring. Helt normalt Anonymkode: a2505...1ab 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #3 Skrevet 2. april 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har mista væske. Ingen grunn til bekymring. Helt normalt Anonymkode: a2505...1ab Ok, godt å høre Anonymkode: 30329...1a5
drue Skrevet 2. april 2016 #4 Skrevet 2. april 2016 Ja, det er nok væsketap som er den skyldige her, men personlig syns jeg 1200 kcal er noe lavt å ligge på. Hvor høy er du og hvor mye veier du? Trener du? 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #5 Skrevet 2. april 2016 1 time siden, drue skrev: Ja, det er nok væsketap som er den skyldige her, men personlig syns jeg 1200 kcal er noe lavt å ligge på. Hvor høy er du og hvor mye veier du? Trener du? Er 168 og veide 69 kg. Nå veier jeg rundt 67.. Trener 2-3 ganger i uka. Pleier å spise litt mer da altså :-) Anonymkode: 30329...1a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå