Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en gutt som jeg føler at jeg har fått god kontakt med. Jeg liker han godt, problemet er at han er en utrolig dårlig kysser.. Ikke bare litt, det er så ille at jeg ikke tenker på annet når vi kysser.

Uff, vet liksom ikke hva jeg skal si til han heller :-?

Videoannonse
Annonse
Gjest glamourgirl
Skrevet

Hei Fisken! Går det an å kysse ham slik du ønsker å bli kysset å se om det hjelper? Hvis ikke går det an å ha en kysekonkurranse kanskje, der han viser deg hvordan han ønsker å bli kyssa, og motsatt... Skjønner at det er vanskelig for deg, kyssing er kjempeviktig i et forhold...

Klem Glammy

Skrevet

På hvilken måte er han en dårlig kysser?

Er han "jeg stikker tungen langt inn for å kile deg på drøvelen slik at du får brekninger"-typen, eller er han rett og slett livredd for å stikke den inn og lar den såvidt berøre leppene dine?

Eller en sånn fyr som kysser med sammenbitte lepper? Slafser og bråker han? Slikker han deg over halve ansiktet når han kysser? Kysser han intense "Dynastiet-kyss" slik at du får vanskeligheter med å puste? Suger han hardt på tungen din?

*grøss* - mange dårlige minner her gitt... :ler:

Skrevet

:oops:

Jeg har faktisk sagt rett ut til en gutt at han kysset dårlig! (Jeg sa det kanskje litt penere: "Jeg liker ike måten du kysser på!") Nå var dette en ganske selvsikker fyr, så han tok det ikke ille opp!

Har også sagt til min kjære en gang at han kysset rart når jeg over en liten periode la merke til at måten han kysset på hadde forandret seg! Det hjalp å si noe :ler:

Du kan jo prøve å si det på en pen måte! "Jeg liker best å bli kysset *sånn og sånn*"! Pleier å funke, det! :kysse:

Skrevet

Er han "jeg stikker tungen langt inn for å kile deg på drøvelen slik at du får brekninger"-typen, eller er han rett og slett livredd for å stikke den inn og lar den såvidt berøre leppene dine?  

Eller en sånn fyr som kysser med sammenbitte lepper? Slafser og bråker han? Slikker han deg over halve ansiktet når han kysser? Kysser han intense "Dynastiet-kyss" slik at du får vanskeligheter med å puste? Suger han hardt på tungen din?

*grøss* - mange dårlige minner her gitt...  :ler:

:-) Kjenner meg iggen i flere der, ja! Den verste synes jeg er slafseren, den som liksom sleiker deg rundt og inne i munnen.

Skrevet
:oops:  

Du kan jo prøve å si det på en pen måte! "Jeg liker best å bli kysset *sånn og sånn*"! Pleier å funke, det!   :kysse:

Enig! Han liker sikkert at du forteller ham hvorden du vil kysses! Vil han noe med deg så kysser han deg sånn du vil kysses!

Skrevet

Jeg har vært brte i flere dårlige kyssere før, bl a en jeg følte kom til å sleike i stykker ansiktet mitt.

Men han her.. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare<det. Han prøver på en måte å sluke munnen min samtidig som han ikke bruker noe tunge i det hele tatt. Føles ut som om leppene mine og hele munnen forsvinner.

Nei, jeg får rett og slett prøve å snakke med han.

Skrevet
Du kan jo prøve å si det på en pen måte! "Jeg liker best å bli kysset *sånn og sånn*"! Pleier å funke' date=' det! :kysse:[/quote']

:Nikke:

Gjest GreenSky
Skrevet

Kan du ikke be han om å lukke øynene (jeg liker i alle fall ikke at fyren ser på når vi kliner) og si at nå skal du kysse han, og han skal ikke gjøre noe. Så kysse du han akkurat slik som du liker å bli kysset selv. Så sier du; Var ikke det godt? Og da sier han forhåpentligvis; Mmm. Og da sier du; Jeg liker så godt å bli kysset slik.

Da tar han forhåpentligvis hintet. :)

Skrevet

*grøss* - mange dårlige minner her gitt... :ler:

:hoho: Ha ha! Vil legge til varianten med helt stiv tunge som roterer rundt som en propell! Fysj!

Men ingenting er så genialt som en virkelig god kysser! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...