AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #61 Del Skrevet 9. april 2016 Den 4/5/2016 at 0.07, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det overfladisk å være opptatt a eget utseende? Har aldri skjønt det der...Hviklet samfunn får vi om alle bare hadde gitt blaffen i hvordan de så ut? Anonymkode: d8a46...9cf Det høres egentlig ut som et fantastisk deilig samfunn. Anonymkode: 95c8c...b9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 9. april 2016 #62 Del Skrevet 9. april 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg opplever ofte at enkelte damer blir sykt fornærmet på vegne av hele kvinneligheten når en mann sier at det er viktig at dama er slank. Det at de aller fleste av oss liker slanke damer betyr ikke at "dere er så overfladiske og lever i en illusjon om å bli sammen med en VS-modell". Når jeg sier slank så mener jeg normalvektig! Ikke nødvendigvis supertynn og trent, men vekt innenfor normal BMI. Vi er visuelle vesener, og det er klart det er viktig at hun har en kropp som tenner meg, og overvekt er som noen andre har nevnt skikkelig skikkelig turnoff. Anonymkode: bfd05...bfb Det er helt greit å ha preferanser og å gi utrykk for det, men en del velger å si det på en nedverdigende måte. Det er ikke okay. Det finnes måter å utrykke seg, når en vet hvor sårbart kropp er for mennesker. Noen ganger skinner det gjennom at noen sier ting, rett og slett av ren skadefryd. Å si at en type kropp er turn-off kan man holde seg for god for ved å utrykke seg på en annen måte. Joda, en del her tilter i vater i av alt, men man skal ikke måtte trenge finne segi alt heller. Jeg synes ikke noe om å snakke om turn-off når det gjelder fysiske ting, er vanskelig/umulig å forandre ref. vekt(nei, det er ikke lett), høyde, størrelse etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #63 Del Skrevet 10. april 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg opplever ofte at enkelte damer blir sykt fornærmet på vegne av hele kvinneligheten når en mann sier at det er viktig at dama er slank. Det at de aller fleste av oss liker slanke damer betyr ikke at "dere er så overfladiske og lever i en illusjon om å bli sammen med en VS-modell". Når jeg sier slank så mener jeg normalvektig! Ikke nødvendigvis supertynn og trent, men vekt innenfor normal BMI. Vi er visuelle vesener, og det er klart det er viktig at hun har en kropp som tenner meg, og overvekt er som noen andre har nevnt skikkelig skikkelig turnoff. Anonymkode: bfd05...bfb Handler mer om måten det blir sagt på. Skal jeg si at a) Synes det er veldig fint med litt høyde på mannen. b) Det er sykt turnoff å være under 1.80, æsj! Den ene virker positiv, den andre not so much! Vi er da vel mange jenter som er slanke, som trener og er opptatt av hvordan vi ser ut. Selvfølgelig ønsker vi å se bra ut for en potensiell kjæreste. Men, når det blir lagt fram som om det er det viktigste i verden "hadde du hatt noen kg ekstra, da kan du drite i å skrive til meg", da skaper det egentlig såpass med press at selv slanke jenter sier takk for seg. Akkurat slik som menn over 1.80 hadde blitt avtent av alternativ b). Anonymkode: 2379c...2fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå