Gå til innhold

Menn: Hvor viktig er kroppen til dama, og hva er drømmekroppen på en dame?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Piss. Menn er overfladiske og går bare etter utseendet. Alle menn er sånn. 

Anonymkode: 6eb1c...a86

God bedring!

Anonymkode: 4ae6f...c47

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg tror at utstråling og væremåte har litt å si, også for menn.

Jeg har for eksempel lite hell gjennom nettdating der man bare ser bilde av en person og mulig jeg ikke er flink til å beskrive meg selv og få frem personligheten min. Men jeg er ikke fotogen i det hele tatt.

I virkeligheten så har ikke særlig store problemer med å finne meg interesserte menn og jeg tror at det har med væremåte og personlighet. Kroppen min er helt ok, men ikke noe voldsomt veltrent eller perfekt .Tror at menn faller for den totale pakka når de er på jakt etter en kjæreste og om du bare ser på et bilde så er det mye du ikke ser. Det er jo fakta og mange kan se og være ganske annerledes i virkeligheten.

Anonymkode: 2cdb4...aa5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slank/trent er vel det de fleste menn liker. 

Anonymkode: 8ddaf...64e

Og hvor har du det fra?

Og hvorfor har så få menn akkurat det da ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Piss. Menn er overfladiske og går bare etter utseendet. Alle menn er sånn. 

Anonymkode: 6eb1c...a86

Piss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Langt ifra. Typen min går ene og alene etter personlighet. Det suger at han driter i utseende mitt som jeg bruker mye tid på og er stolt over. Han sier jeg kunne sett ut som en hest uten at det hadde betydd noe. Jeg vurderer faktisk å dumpe han for dette. 

Anonymkode: f8f8e...af8

Vel, du burde i stedet dumpe deg selv. Kjipt av deg å trekke han ned i dine overfladiske væremåte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Det er ikke så gøy å ha en type som sier rett ut at jeg ikke er spesiell, iom at han hadde vært sammen med meg uansett bare jeg hadde hatt min personlighet. Han sier aldri at jeg er pen, han driter i klær jeg kjøper for å pynte meg for han osv osv. Savner å føle meg attraktiv, og menn som går i hvertfall litt etter utseende. 

Trener også mye, og spurte hva han hadde sagt om jeg hadde sluttet og lagt på meg 40 kg. Det var visst det siste han hadde brydd seg om. 

Hvordan ser denne mannen ut selv? Hvis han stiller dårligere enn deg utseendemessig, så kan utsagnene hans være for å dra deg litt ned, så han skal føle seg god nok for deg.

Anonymkode: f6751...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ikke veldig viktig, men hun bør ikke være sterkt overvektig eller leve veldig usunt. En eksepsjonell kropp med timeglassfasong og fine former akkurat der de skal være blir bare en bonus, men det er på ingen måte noe krav, så lenge hun er noenlunde slank. 

Anonymkode: 02c64...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ser denne mannen ut selv? Hvis han stiller dårligere enn deg utseendemessig, så kan utsagnene hans være for å dra deg litt ned, så han skal føle seg god nok for deg.

Anonymkode: f6751...61b

Normal, slank kropp og klassisk pen i ansiktet. Han var veldig opptatt av hvordan jeg så ut da vi møttes så vet jo at han juger når han nå mener jeg kan bli smellfeit og slutte med sminke uten at det bryr han noe. Så bra personlighet har jeg ikke :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En del menn forventer Victorias Secret modeller selv om de ikke ser ut i månelys selv. Har sett trådene til noen av disse mennene her inne. "kan ikke noe for at jeg bare liker deilige damer selv om jeg ikke har noe å tilby selv".

hadde en hårete og overvektig kjæreste selv, men det virket som det eneste som betydde noe var min kroppsvekt og hvor "stram" jeg var. Jeg er normalvektig og i god form, men han skulle liksom ha lov til å pepre meg med sine preferanser for hvordan jeg helst skulle se ut. Hans utseende var liksom aldri en del av diskusjonen. Kreve kreve kreve. Fuck you sier jeg bare. I dag er han sammen med en overvektig. Lurer på om hun får gjennomgå!

Anonymkode: 52c3c...883

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En del menn forventer Victorias Secret modeller selv om de ikke ser ut i månelys selv. Har sett trådene til noen av disse mennene her inne. "kan ikke noe for at jeg bare liker deilige damer selv om jeg ikke har noe å tilby selv".

hadde en hårete og overvektig kjæreste selv, men det virket som det eneste som betydde noe var min kroppsvekt og hvor "stram" jeg var. Jeg er normalvektig og i god form, men han skulle liksom ha lov til å pepre meg med sine preferanser for hvordan jeg helst skulle se ut. Hans utseende var liksom aldri en del av diskusjonen. Kreve kreve kreve. Fuck you sier jeg bare. I dag er han sammen med en overvektig. Lurer på om hun får gjennomgå!

Anonymkode: 52c3c...883

Ja, har sett det samme. Samtidig klager menn på at kvinner har så mange krav, men de har jo ofte krav selv. Bare at disse ofte går på utseende og det seksuelle.

For min del blir det noe merkelig over det å kreve at en partner skal trene,leve sunt og ta vare på utseendet sitt når man ikke gjør det selv. Hva med å stille litt krav til seg selv også?

Virker som noen menn lever i en drømmeverden der alle vakre og unge damer skal være interessert i dem uansett hvordan de selv ser ut og ikke klarer å forstå eller godta at det ikke er slik det fungerer.

Anonymkode: 2cdb4...aa5

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Liker at damen er trent. Ser veldig fint ut når klærene sitter stramt og man kan se litt former. Er veldig svak for svai i ryggen. Jeg synes ikke det er fint med store muskler på damer, men noe styrketrening er bra slik at man beholder formen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Det er ikke så gøy å ha en type som sier rett ut at jeg ikke er spesiell, iom at han hadde vært sammen med meg uansett bare jeg hadde hatt min personlighet. Han sier aldri at jeg er pen, han driter i klær jeg kjøper for å pynte meg for han osv osv. Savner å føle meg attraktiv, og menn som går i hvertfall litt etter utseende.

Trener også mye, og spurte hva han hadde sagt om jeg hadde sluttet og lagt på meg 40 kg. Det var visst det siste han hadde brydd seg om.

Jeg tror du har misforstått han.

Jeg tror de aller fleste menn raskt skifter mening mht vekt om de treffer en person med "riktig" personlighet ("kjemi"). Og av den gruppen som ikke er opptatt av personlighet/kjemi tror jeg det er flere som foretrekker rundere former fremfor for lite.

Typen din sier jo klart og tydelig at du ver spesiell. Du er så spesiell at han vil være glad i deg uansett. Det som kanskje er problemet er at han ikke er så opptatt av ditt utseende som du ønsker på tross av at du legger ned en del arbeid i dette.
Spørsmålet er om du vil at personen skal prioritere ditt utseende eller din personlighet.

En ting som er sikkert er at utseende vil endre seg med tiden og da riskerer du "å løpe etter" for å gjøre det beste ut av det du har uten at det hjelper noe som helst om du ikke har personlighet.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Normal, slank kropp og klassisk pen i ansiktet. Han var veldig opptatt av hvordan jeg så ut da vi møttes så vet jo at han juger når han nå mener jeg kan bli smellfeit og slutte med sminke uten at det bryr han noe. Så bra personlighet har jeg ikke :P 

Forklaringen er kjærlighet. 

De fleste kvinner ønsker å oppleve en mann som godtar og elsker deg akkurat som du er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er det som er på innsiden, så spre beina ;)

Fra spøk til revolver, personlighet trumfer nesten alltid utseende, det er klart at hvis dama er forferdelig stygg så blir det feil, man må så klart like utseende også, men helt klart innsiden som teller mest.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen er litt viktig, hun burde trene. Nå skal det sies at jeg er litt glad i pupper så om hun har et par DD E F ish rack som ikke henger FOR mye så blir jeg ekstremt tent fysisk. Hun må dog ha resten av livet og sinn på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skrev du da at han kun bryr seg om personligheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det er attraktivt når ei kvinne er overvektig. De fleste jenter som sier at de selv er feite, tar feil. De aller fleste jentene jeg møter på og ser i løpet av dagen, har fine kropper. Litt ekstra magefett er bare sunt, men når det blir for mye så ser det ikke fint ut lengre.

Pupper og ræv bryr jeg meg lite om, men merker at alle på min alder kommenterer det når ei jente med over gjennomsnittlig fin kropp går forbi.

Men det viktigste er jo fjeset. Hvis jeg ikke syns ei jente har et fint fjes, så er det veldig lite som kan gjøre opp for det.

Dette går ikke på kroppen, men skal nevne det da jeg aldri har sett noen andre ta det opp. Jeg syns det er et lite + hvis ei jente har en fin stemme. Ikke at ho synger, men at jeg faktisk legger merke til og liker stemmen til jenta når ho snakker. Vet ikke om det er unormalt? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Min erfaring er at "drømmekroppen" er kroppen som tilhører jenta han forelsker seg i. Menn er ofte mer fleksible enn hva de tror selv. 

:sexy:

Endret av incognita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjempeviktig, men liker store rumper og kan ikke lyve. Lubben gjør ingenting, men kanskje ikke dobbelt så stor som meg. Egentlig kommer man veldig langt med et pent ansikt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...