Gå til innhold

Menn: Hvor viktig er kroppen til dama, og hva er drømmekroppen på en dame?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jepp, som tittelen sier. Overfladisk spørsmål -ja. Men jeg er nysgjerrig. 

Anonymkode: 5a465...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker kroppen til dama mi, men jeg har ingen spesielle preferanser sånn sett. Det som gjør henne flott er jo en kombinasjon av alt hun er som person. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, studenten95 skrev:

menn bryr seg ikke om kropp;))

Piss. Menn er overfladiske og går bare etter utseendet. Alle menn er sånn. 

Anonymkode: 6eb1c...a86

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Slank/trent er vel det de fleste menn liker. 

Anonymkode: 8ddaf...64e

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Slank/trent er vel det de fleste menn liker. 

Anonymkode: 8ddaf...64e

Det er det det kan virke som utifra en drøss med innlegg på KG og erfaringer fra nettdating i hvert fall.

Men, min erfaring ute i det virkelige livet er at slank/trent ikke er så viktig. Jeg tror at dersom man møter hverandre ute så er det ikke kroppen man ser på først og fremst. Og dersom man liker en person selv om kroppen ikke er optimal ut ifra et bilde man har i hodet sitt fra før, så blir man allikevel glad i en person utifra personlighet, utstråling osv.

Satt og så på en youtubevideo - helt urelatert til dating osv - med to unge menn. Og tenkte at dersom jeg hadde sett bilde av de på en datingside hadde jeg muligens bladd videre, men på videoen var det sjarm og smil og glimt i øyet, så hadde jeg møtt dem i RL så hadde jeg syns de var kjekke. 

Jeg tror at det man tror man liker og det man faktisk liker endrer seg når man møter en person som kanskje ikke stemmer helt overens med det bildet man har i hodet. 

Anonymkode: 877fb...d1d

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er det det kan virke som utifra en drøss med innlegg på KG og erfaringer fra nettdating i hvert fall.

Men, min erfaring ute i det virkelige livet er at slank/trent ikke er så viktig. Jeg tror at dersom man møter hverandre ute så er det ikke kroppen man ser på først og fremst. Og dersom man liker en person selv om kroppen ikke er optimal ut ifra et bilde man har i hodet sitt fra før, så blir man allikevel glad i en person utifra personlighet, utstråling osv.

Satt og så på en youtubevideo - helt urelatert til dating osv - med to unge menn. Og tenkte at dersom jeg hadde sett bilde av de på en datingside hadde jeg muligens bladd videre, men på videoen var det sjarm og smil og glimt i øyet, så hadde jeg møtt dem i RL så hadde jeg syns de var kjekke. 

Jeg tror at det man tror man liker og det man faktisk liker endrer seg når man møter en person som kanskje ikke stemmer helt overens med det bildet man har i hodet. 

Tror du har et poeng her. Har mange ganger blitt betatt/sjarmert av menn som ikke hadde interessert meg hvis jeg bare så de på et bilde, men når jeg ser de "live" med smil, sjarm, utstråling, intelligens, kroppsspråk og væremåte, så kan jeg bli interessert og seksuelt tiltrukket. Gjelder både menn jeg treffer rundt omkring og skuespillere på filmer.

Tror nok det samme gjelder for menn. Har ei venninne som ser helt ordinær ut på bilder, og har noen kg ekstra, men det er veldig mange menn som blir betatt av henne fordi hun har en helt vanvittig utstråling, virkelig lyser opp rommet med sitt humør og sine morsomme kommentarer. Og ikke minst har hun et veldig sensuelt kroppsspråk og kler seg bra. Tror folk burde jobbe mer med hva de utstråler, heller enn å tilbringe halve uka på treningssenter for å se ut som en eller annen modelldame.

Anonymkode: 0f885...ab3

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Piss. Menn er overfladiske og går bare etter utseendet. Alle menn er sånn. 

Langt ifra. Typen min går ene og alene etter personlighet. Det suger at han driter i utseende mitt som jeg bruker mye tid på og er stolt over. Han sier jeg kunne sett ut som en hest uten at det hadde betydd noe. Jeg vurderer faktisk å dumpe han for dette. 

Anonymkode: f8f8e...af8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Langt ifra. Typen min går ene og alene etter personlighet. Det suger at han driter i utseende mitt som jeg bruker mye tid på og er stolt over. Han sier jeg kunne sett ut som en hest uten at det hadde betydd noe. Jeg vurderer faktisk å dumpe han for dette. 

Nå tror jeg du tøyser fælt :fnise:

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du har et poeng her. Har mange ganger blitt betatt/sjarmert av menn som ikke hadde interessert meg hvis jeg bare så de på et bilde, men når jeg ser de "live" med smil, sjarm, utstråling, intelligens, kroppsspråk og væremåte, så kan jeg bli interessert og seksuelt tiltrukket. Gjelder både menn jeg treffer rundt omkring og skuespillere på filmer.

Tror nok det samme gjelder for menn. Har ei venninne som ser helt ordinær ut på bilder, og har noen kg ekstra, men det er veldig mange menn som blir betatt av henne fordi hun har en helt vanvittig utstråling, virkelig lyser opp rommet med sitt humør og sine morsomme kommentarer. Og ikke minst har hun et veldig sensuelt kroppsspråk og kler seg bra. Tror folk burde jobbe mer med hva de utstråler, heller enn å tilbringe halve uka på treningssenter for å se ut som en eller annen modelldame.

Jeg har opplevd det selv også. Jeg har ikke det derre genet som gjør at man ser bra ut på bilder, men menn jeg møter i dagliglivet faller ofte for meg, til tross for overvekt. 

Litt OT, men "du vet du har vært for mye på Kvinneguiden når "kg" blir lest som forkortelse på Kvinneguiden..." :fnise:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• For meg er det personligheten hennes som er det aller viktigste enn om hvor fin kropp hun har.
  • Se ovenfor. (Selv om kroppen/utseende har en viss innvirkning av "hele opplegget".)
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok det samme gjelder for menn.

Nei, ikke egentlig. I hvert fall ikke i samme grad. Dette er jo et hovedpunktene der menn og kvinner er forskjellige.

Kvinner finner en mann kjekk fordi han har resten av pakka. Menn finner en kvinne fysisk attraktiv og blir deretter interessert i resten.

Selvsagt har en kvinnes personlighet mye å si - nok til at et forhold er uaktuelt om hun ikke har sjarm, omsorg, glimt i øyet og sosiale egenskaper. Men utseendet er inngangsbilletten, og der er de fleste ganske 'enkle'. Vakkert ansikt, slank kropp med former. 

Menn kan sjarmeres på andre områder de også, men du kan ikke overføre hvordan du ser menn til hvordan menn ser kvinner. Det er tross alt en grunn til at Hollywoods ledende menn er av ganske ulikt utseende (og alder), mens det stort sett er ungdom, symmetriske trekk og slanke kropper som dominerer av kvinneidealene. 

Anonymkode: 128ec...c6e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kroppen er ganske viktig men drømmekroppen? det vil være vanskelig å leve opp til ;)

Personligheten er til syvende og sist det viktigste. Det finnes mange vakre frekke bortskjemte damer, De faller ikke jeg for.

Anonymkode: 383dc...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

For meg er det utentvil viktigste at hun ikke er overvektig.

Overvekt er den største turnoffen som finnes.

Anonymkode: 21a0c...429

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Det er veldig viktig, men på en måte ikke så veldig relevant da de fleste damer (95%) på min alder har mer enn bra nok kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2Bhonest

Blir som å spørre om hva som er det beste måltidet..
Eller hva som er det fineste bildet...
Eller hvor langt kan et tau bli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå tror jeg du tøyser fælt :fnise:

Nei. Det er ikke så gøy å ha en type som sier rett ut at jeg ikke er spesiell, iom at han hadde vært sammen med meg uansett bare jeg hadde hatt min personlighet. Han sier aldri at jeg er pen, han driter i klær jeg kjøper for å pynte meg for han osv osv. Savner å føle meg attraktiv, og menn som går i hvertfall litt etter utseende. 

Trener også mye, og spurte hva han hadde sagt om jeg hadde sluttet og lagt på meg 40 kg. Det var visst det siste han hadde brydd seg om. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...