AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #1 Skrevet 2. april 2016 Skulle til å ta meg et glass kefir, men så kom jeg over denne artikkelen: http://www.kk.no/livsstil/visste-du-kefir-inneholder-alkohol-35221 inneholder både bakterier og alkohol? Kan jeg drikke det da? Er 8 uker på vei. Anonymkode: 63291...2ed
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #2 Skrevet 2. april 2016 Da drikker du kefir. Ingen vits i å bli hysterisk!! Anonymkode: 9bd8b...178
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #3 Skrevet 2. april 2016 Jeg drikker så mye kefir jeg bare vil, er gravid og verken jordmor eller lege sier at det er farlig. Nå er det mye annet som skader mer enn et stakkars glass med kefir. Anonymkode: 151de...39a
mjauritz Skrevet 2. april 2016 #4 Skrevet 2. april 2016 Det er faktisk veldig mye som inneholder alkohol, men dog i så minimale mengder at du ikke merker det (og barnet ikke merker det). Helt ufarlig Jeg har aldri drukket kefir (fordi jeg ikke liker smaken) men har brukt det i matlaging og aldri tenkt over det Alt har gått bra til nå i hvert fall! 37 uker
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #5 Skrevet 2. april 2016 Litt off topic : men er det noen som vet om den siste kefiren fra Tine inneholder ekte kefirkorn? Den økologiske med lyseblå skrift ( med helmelk, ikke skumma ). Det står på pakken at den inneholder kefirkorn, men der de ekte? Anonymkode: a5570...a16
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå