FlikkFlakk Skrevet 2. april 2016 #21 Del Skrevet 2. april 2016 Tabris, du anbefaler ikke hundesonen??? Du har jo vært medlem der i mange år selv, har det forandret seg i den siste tiden? Jeg synes IKKE at det oppfordres til mye straff eller gammeldagseteknikker, folk der inne pleier å reagere hvis noen skriver eller gir råd om slike ting. Selv har jeg vært medlem helt fra starten og liker meg veldig godt på forumet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. april 2016 #22 Del Skrevet 2. april 2016 Jeg har null problem med å ikke være anonym og syntes sonen er supert. Aldri opplevde noen spsielt negative saker der inne, og blant annet saken til Tonje Blomseth blir jo slått hardt ned på. Min erfaring er super hvertfall. Man må tolke alt i egen mening, slik man gjør på kvinneguiden også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #23 Del Skrevet 3. april 2016 Jeg synes de fleste på Hundesonen bruker positiv trening. Det er høy bitchfaktor der da, men også mange hyggelige brukere innimellom Anonymkode: eb1d9...5fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #24 Del Skrevet 13. august 2016 Er enig med Tabris her. Min erfaring er at det er en "hard kjerne" med eiere som er ganske så gammeldagse der inne, og det er et ganske lukket miljø. Man må for eksempel ALDRI skrive noe kritikk mot Cesar Millan der inne, huffameg, da får man ganske mange mot seg. Har sett endel den oppfatningen at hunden må bare finne seg i det, uansett hva det er nå du gjør som de er redd for, klippe klør, ta på sele eller lugge dem i pelsen, trening på slikt er bare tull, man skal bare gjennomføre det. Og at det er mye hunder med "dårlig psyke" og "skraphunder" som man jo bare må kvitte seg med. Så litt ymse der inne ja, men det er også mye kunnskapsrike mennesker med gode råd, og det er sant at de gammeldagse rådene blir slått ned på, for det er ganske mange som trener positivt der inne også. Tenker at de AB som forsvarer hundesonen og sår tvil om Tabris' hensikter her er brukere som føler seg truffet... Anonymkode: bf5d2...a52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Try2 Skrevet 19. august 2016 #25 Del Skrevet 19. august 2016 Troll alle steder:D Synes Canis hadde mange fine folk (og minimalt med krangling som feks på KG;D )men det er en stund siden jeg var der. Har inntrykk av at det er mange som har forlatt stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå